Ga naar inhoud


Ellende Canaldigitaal


dreamtx
Ga naar oplossing Opgelost door DIGIWIEW,

Aanbevolen berichten


Webcare zegt;

Beste heer Dreamtx, 

Hartelijk dank voor uw gegevens. 
Vanwege de wijziging is de facturatie van de abonnementsgelden niet op de volgorde verlopen die u van ons gewend bent. Dit is intussen gecorrigeerd. De €90,00 welke al in rekening was gebracht voor het STBP abonnement is gecrediteerd en de juiste facturen voor uw FamilieHD abonnement zijn inmiddels geïncasseerd. U ontvangt een jaar lang maandelijks €2,00 korting op het FamilieHD abonnement en betaalt dus €17,95 per maand. 
Vanwege de verwarring die is ontstaan vinden we het dan ook niet geheel terecht dat er afsluitkosten in rekening zijn gebracht. Deze hebben wij dan ook gecrediteerd op uw betalingsaccount. Het bedrag van -€25,00 wat u nu als een tegoed hebt staan zal op de eerstvolgende nota in mindering worden gebracht. 
Wij hopen u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd en mocht u nog vragen hebben dan horen wij deze uiteraard graag. 

Met vriendelijke groet, 
Webcare CanalDigitaal

 

Nou nog even afwachten of dit allemaal goed gaat ;-)

De beste tip hier is dus,
Schakel de telefoonlijnen van de klantenservice maar door naar Webcare en de klant tevredenheid schiet omhoog  :D 

TnX guys  :cool:

Dream Stream

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Graag gedaan, en +1 voor het webcare team.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

In bericht 2 schreef ik al dat dit probleem tot tevredenheid wordt opgelost via het CanalDigitaal forum nou en dat blijkt dus ook zo.

 

 

Logies als CanalDigitaal publiekelijk aan de schandpaal genageld wordt.

Eerst hier op Sat4all waar ze niet in staat zijn om berichten te verwijderen en vervolgens op hun eigen site met moderators die wel begrijpen dat een klacht verwijderen en onder het kleed vegen geen optie meer is.

 

Sat4all heeft niet voor niets een "Onafhankelijk CanalDigitaal support forum"

Heb je een probleem met CanalDigitaal meld het hier, het kan je zaak alleen maar ten gunste komen.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...