Ga naar inhoud


Parijs 13/11 aanslagen


katwezel

Aanbevolen berichten


@Penthe

 

Sla je oude geschiedenis boeken er nog eens op na en leer dat je geen vrede krijgt door water bij de wijn te doen.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh ..zei het westen dat ook in WO2...? Toen waren de Amerikanen de Canadezen en Engelsen en Russen wel goed om een moorddadig regime een halt toe te roepen. Dankzij hun leven wij nu nog in vrijheid, en ik ben blij dat zij ondanks hun fouten nog steeds ingrijpen om dit soort regimes te bestrijden, want wij Nederlanders lopen altijd achter de feiten aan en kunnen dit niet alleen met onze paar F16's zonder bommen en zijn leger zonder kogels. :eek:

Daar heb je gelijk in.

 

Maar....dat was wel een heel ander soort dreiging dan nu.

Midden oosten kun je niet vergelijken met Hitler.


 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu zijn kolonisch ook niet echt meer iets van deze tijd.

Ook die mensen daar zijn vroeger onder dwang gezet, en is hun land onteigend door de grote staten.

Die zouden ook terug gegeven moeten worden nu.

 

Bijna elke oorlog draait om het geloof.

Al eeuwen worden mensen met dwang het geloof opgedrongen.

Laten we niet vergeten, wat de kristenen allemaal uitgevreten hebben, want wie niet gelovig was, kwam op de brandstapel, of werd doodleuk publiekelijk verdronken.

En zo een patertje met zijn lange toog aan, had vaak meer te vertellen dan een koning.

 

En deze IS misbruikt ook het geloof, om hun daden goed te praten, en proberen ook heel veel mensen te bekeren of gek te maken.

 

Het is triest, dat er nu weer veel mensen omgekomen zijn, en hopelijk zal ook de IS op de knieën gedwongen worden.

Eigenlijk zou niemand meer moeten geloven in een god of godsdienst, dan zou de wereld er misschien een beetje beter op worden.

Want ook de daders in Parijs volgden niet echt hun godsdienst want alkohol en drugs zijn verboden bij de moslims.

En schijnbaar gebruikte enkele van de daders dit al heel lang, zoals te lezen was in de krant.

 

Maar uiteindelijk draait heel de godsdienst om geld en macht, dus er zullen altijd aasgieren rond blijven vliegen.

 

Vrede op aarde, zullen wij nooit meemaken.

Of het moet zijn, dat morgen de gehele aarde vergaat.

aangepast door pearlpeter
Link naar reactie
Delen op andere sites

Mee eens Sjaak, maar daar zit hem nu de kern van het probleem dat die gasten niet respecteren dat wij dat in jaren hebben opgebouwd en vinden dat zij daar niets aan kunnen doen en wij ze dat maar moeten geven.

Bovendien hebben ze het in al die olie staten alles oneerlijk verdeeld en respecteert niemand van een andere afkomst elkaar waardoor dit soort een enorme voedingsbron heeft.

VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1 

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Maar....dat was wel een heel ander soort dreiging dan nu.

Midden oosten kun je niet vergelijken met Hitler.

 

Google eens op "ISIS paradeert door straten" en kijk bij de afbeeldingen. Mooie vlaggen en vaandels en zo. En leg me dan nog eens uit waarom je het niet kunt vergelijken.

 

 

Dit probleem is niet oplosbaar zolang we de welvaart niet eerlijk kunnen (lees willen) verdelen en elkaar niet respecteren.

 

Ja dat klinkt heel begaan met de mensheid. Maar wat bedoel je nou eigenlijk met welvaart? Alles wat wij welvaart noemen hebben zij een hekel aan. Hoewel ze natuurlijk wel een iPhone willen hebben :huh:

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is en blijft het niet respecteren van de ander, dit is een menselijk gemis dat ons laat falen. De mens en zelfvernietiging gaan 100% samen. We hebben ook door de eeuwen heen helemaal niets geleerd.

 

Ooit klapt de zaak een keer en dan zijn er geen mensen meer, misschien maar beter ook.

aangepast door Penthe
Link naar reactie
Delen op andere sites

Welvaart is genoeg te eten en drinken een dak boven je hoofd, gezondheidszorg en fijn als er voldoende werk is zodat je ook voldoening hebt in het leven, je vaart er wel bij.

Je kunt nu weer opmerken dat die gasten voldoening krijgen van al die aanslagen maar ze hebben in het leven daarvoor iets gemist in hun pubertijd en het volwassen worden. Om kinderen op te hitsen tegen welke bevolkingsgroep dan ook moet je toch zelf ook wel aardig ontspoort zijn. Het is een uitvlucht omdat ze nergens bij horen en zich afzetten tegenover de westerse wereld die in hun ogen alles doen om hun te onderdrukken en zich verschuilen achter een geloof waardoor het lijkt of dat dat geloof verantwoordelijk is voor hun daden.

VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er is een dik verschil in iets geloven of geen gevoelens te hebben voor een ander en ze zonder moeite gewoon neer te knallen. Ik denk dat een verdraaid geloof en aangeleerde haat de zooi aansporen om zomaar onschuldige medemensen te gaan vermoorden.

 

NIets geleerd dus.

 

Als je geen respect hebt voor het leven ben je zo wie zo kansloos en een groot gevaar voor anderen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Veiligheid ten top. Maar ze gaan zeggen: moet je eens kijken met hoe weinig terorristen we europa en erbuiten in beweging kunnen zetten en massas mensen bang maken.

Ik vraag me af, of je deze verkeerde mensen niet juist voeding gaat geven voor nog meer, door de houding in europa?

Of je van "mensen" kan spreken, daar spreek ik me niet over, te gevoellig en te delicaat.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vraag me af, moest er in Belgie of op andere plaatsen, grote aanwijzigingen zouden zijn, dat ze via het gsm netwerk, terroriste aanslagen zouden plegen, gemachtigd zouden zijn, de telecom operatoren te dwingen, de gsm masten off air te halen?

Ze hebben nog mobiele toestellen gebruikt om aanslagen te plegen, en nu er geen publieke telefooncellen meer zijn in Belgie, zou je een probleem hebben, moest je een nood oproep moeten doen. Ik denk daar nu plots aan, zeker als je geconfronteerd wordt met ziekere bejaarde mensen.

aangepast door sattv4iedereen

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze kunnen elke mast apart uitzetten moest dit nodig zijn , ook kan er gebruik gemaakt worden van stoor zenders , zoals bij de passage van obhama die hebben steeds een wagen bij met stoorzender , masten uitschakelen gebeurt meer dan je vermoed bij risico incidenten

aangepast door katwezel

M7 Sat 801-Technomate 5600 ci-usb - Pace dsr8141/22 - Smartwi=rip - 1x disc triax 88 thuis - 1x disc hirsman 64 camping - duo lnb's astra1-3 + nog een hoop antiek

Lokatie's hoevenen & blier (belgië)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...