Ga naar inhoud


Parijs 13/11 aanslagen


katwezel

Aanbevolen berichten

De wereld is geschokt , zoveel doden , onze gedachten gaan naar de slachtoffers en hun familie .

  • Like 1

M7 Sat 801-Technomate 5600 ci-usb - Pace dsr8141/22 - Smartwi=rip - 1x disc triax 88 thuis - 1x disc hirsman 64 camping - duo lnb's astra1-3 + nog een hoop antiek

Lokatie's hoevenen & blier (belgië)

Link naar reactie
Delen op andere sites


Deze morgen zoals gewoonlijk mijn "baguette en croissants" gaan kopen even over de grens in Boeschepe. Langs mijn gewone weg een "route departementale" grenscontrole van twee Franse agenten.
Na de inkopen ook even in het plaatselijk cafeetje langs geweest , de verslagenheid is enorm , de TV's staan constant op de Franse nieuwszenders. Mijn gedachten gaat nu in de eerste plaats naar de slachtoffers van deze gruwelijke moorden , iedere dode is iemands zijn vader ,moeder , zoon ,dochter..... :/

 

 

post-37533-0-22334100-1447496659_thumb.jpg

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ach dat gaat allemaal nog veel leuker worden. Vanmorgen een artikel in de krant over het schilderij dat onlangs voor 170 miljoen is verkocht.

 

http://www.nrc.nl/nieuws/2015/11/10/modiglianis-liggend-naakt-geveild-voor-170-miljoen

 

In de Engelse en Amerikaanse kranten werd dit schilderij met geblurde borsten en onderlichaam weergegeven. Dit om te voorkomen dat geloofsgekkies er aanstoot aan zouden nemen.

 

Dit schilderij werd 100 jaar geleden in alle vrijheid gemaakt. Kan je nagaan hoever we al afgegleden zijn!

aangepast door Psychosammie
  • Like 1
  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Da's de beloning voor onze gastvrijheid: den export van hun agressiviteit...

 

 

Wat een domme racistische opmerking, die vluchtelingen zijn juist op de vlucht voor dit geweld.

 

Grote oorzaak van de onrust in de Arabische landen, Israel die "Palestina" bezet,

Amerika dat Sadam Hoesein een kopje kleiner heeft gemaakt en Irak in de shit heeft achtergelaten en niet te vergeten, de wapenexport van Europa en de VS naar deze landen.

De laatste 10 jaar is er voor 10 miljard naar toegegaan.

  • Like 1

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Da's de beloning voor onze gastvrijheid: den export van hun agressiviteit...

 

Tja, we hadden in het verleden kolonies en we weten ook wat daar gebeurd is... 

En de geschiedenis leert ons ook dat terroristen uiteindelijk het onderspit delven, maar ondertussen veel slachtoffers kunnen maken.

Mijn gedachten zijn bij deze laatsten, en ik vrees dat er nog zullen volgen eer we van deze verschrikkelijke plaag verlost zullen zijn.

Groeten , Gene.

Kabel: Orange.

Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad

Link naar reactie
Delen op andere sites

wel erg toevallig dat dit soort aanslagen 30 jaar geleden niet voorkwamen. import problemen ?

 

Klets... de duitse RAF in de jaren 70/80/90 ben jij dus al vergeten.... En wat dacht je van de aanslag op de olympische spelen in München?

 

Update.... kijk hier eens naar:

 

https://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_terroristische_aanslagen

 

Het is dus echt niet iets van de laatste "jaren"

aangepast door theparasol
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het gevolg hiervan zullen we snel ondervinden , grenscontroles , huiszoekingen , kortom beperking van onze huidige vrijheid en privacy , tevens zal FR dit niet ongestraft laten en ginder in het oosten nog meer militair worden ingegrepen , spijtig genoeg kost dit ook onschuldige slachtoffers

M7 Sat 801-Technomate 5600 ci-usb - Pace dsr8141/22 - Smartwi=rip - 1x disc triax 88 thuis - 1x disc hirsman 64 camping - duo lnb's astra1-3 + nog een hoop antiek

Lokatie's hoevenen & blier (belgië)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik onthoud één zinnetje :

 

 

En iemand die in de knel zit in Syrië of Irak is niet welkom in Europa. Daar worden mensen boos van.

 

Ik hoor nu van een verslaggever van RTL nieuws uit Parijs dat één van de terroristen Europa is (zou) binnengeglipt via Lesbos met een vluchtelingenboot. Hetgeen ik vreesde en vele anderen blijkt spijtig genoeg waarheid te zijn , er bevinden nog tientallen van dergelijk gespuis in onze landen en buurlanden. De controle moet niet gebeuren aan de Balkan of hier maar reeds in Turkije en Noord-Afrika.

Ik ben een realist en de realiteit ziet er niet goed uit. Zonder dat er velen het beseffen zitten we allemaal reeds in een oorlog verwikkeld. Het is gewoon een andere manier van het oorlog voeren dan men allemaal kent en beseft. We worden vanuit onze eigen omgeving aangevallen en overrompeld door al die radicaliserende geloofsstrijders die hier op hun gemak alles aan het verzamelen zijn wat ze nodig hebben. Ze hebben hier de middelen, ze kunnen vrij communiceren, ze doen en laten wat ze willen. Iedereen denkt dat hetgeen er nu in Parijs gebeurd is, erg is, wat het ook is, maar zonder hypocriet te doen dit is nog maar het tipje van ijsberg. Zolang als die regeringsleiders maar zullen verder doen zoals nu en handelen vanuit eigen belang dan zullen we heel triestige tijden tegemoet gaan. In dergelijke momenten denk ik aan de toekomst van onze kinderen en kleinkinderen.Hoe kun je deze nu een mooie toekomst geven in een dergelijke wereld. De Russen zijn zich nu al een tijd aan het moeien, wat zal het volgende zijn, nog meer de Fransen, Duitsers en Amerikanen? Om de zoveelste nutteloze oorlog in Syrië te gaan voeren en dan nadien te beginnen vechten over het bewind van de regio , "Remember the Cold War" ,is nog niet lang geleden. Terwijl het fundamentele probleem binnen Europa zelf ligt, zorg eerst dat we ons veilig voelen in ons eigen land , Schijnbaar hebben de inlichtingendiensten en anti-terreurcellen in Frankrijk niets geleerd na de "Charlie Hebdo" aanslagen.

aangepast door Crazy Sat

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...