Ga naar inhoud


Parijs 13/11 aanslagen


katwezel

Aanbevolen berichten

@Donkeyman,

 

 

 

De Raf beperkte zich tot individuen waar ze een appeltje mee te schillen hadden.

 

A B en U M en hun aanhang wisten iets te veel over hoog geplaatste personen in Duitsland waarvan veel zaken in de doofpot zijn gestoken.

 

Een beetje te vergelijken met de Edward Snowden zaak.

 

 

Afgelopen vrijdag avond tegen de klok van 23.00 uur kregen wij het mee wat er gaande was in Parijs.

Dat was echt wel even schrikken, des te meer om dat wij ook zaten te genieten van een Rock avond waarbij ook een van mijn kinderen mee was. Mijn eerste gedachte was, het zal je maar overkomen, verschrikkelijk en totaal niet te begrijpen, gr.

 

Zilverster.

You are "The last in line" - Ronnie James Dio R.I.P.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Zelf vind ik dat het westen zich niet met het oosten bemoeien moet.

Overal willen ingrijpen en willen democratiseren..

Laat ze daarginds toch.

 

En de VS doen alles voor olie.

Of Shell.

Denk hierbij oa aan Afrika.

Welk land was dat toch wat zo enorm vervuild raakte omdat er iets mis ging?

Ze denken met geld alles goed te maken en de lokale bevolking is de dupe van de vervuiling.

Zo jaag je de mensen wel tegen je in t harnas.

 

Gewoon niet met het oosten bemoeien.

Als ze daar mekaar afmaken is het erg.

Maar ingrijpen maakt t nog erger..zie nu maar.

 

Zo lang de wereld bestaat is het daarginds nog nooit rustig geweest.

En dat zal het ook nooit worden.


 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zelf vind ik dat het westen zich niet met het oosten bemoeien moet.

Overal willen ingrijpen en willen democratiseren..

Laat ze daarginds toch.

 

En de VS doen alles voor olie.

Of Shell.

Denk hierbij oa aan Afrika.

Welk land was dat toch wat zo enorm vervuild raakte omdat er iets mis ging?

Ze denken met geld alles goed te maken en de lokale bevolking is de dupe van de vervuiling.

Zo jaag je de mensen wel tegen je in t harnas.

 

Gewoon niet met het oosten bemoeien.

Als ze daar mekaar afmaken is het erg.

Maar ingrijpen maakt t nog erger..zie nu maar.

 

Zo lang de wereld bestaat is het daarginds nog nooit rustig geweest.

En dat zal het ook nooit worden.

Dat ben ik volledig met je eens!

Ik vind het verkeerd dat het "westen" overal hun zienswijze wil opdringen.... meestal met geweld, en dat in de naam van de vrede.

Laat iedereen in zijn waarde.... op die manier heb je veel minder ellende. Overal waar de USA en hun vazallen in de EU de "democratie" naartoe gebombardeerd hebben is het uiteindelijk onrustiger geworden. Ze hebben waarschijnlijk niets geleerd uit het verleden...  maar dat gebeurt helaas nooit.

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Zullen we de politiek erbuiten laten?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jongens stop toch met mekkeren over de VS en olie in de woestijn.

Feit is dat onze westerse economie gebouwd is op olie. En daar hebben jullie opa's, oma's, vaders en moeders hard voor gewerkt en mee helpen opbouwen. Onze huidige welvaart is daar aan te danken! En we betalen ze daar genoeg voor. Dat ze daar dan met dat geld helemaal niets van de grond kunnen krijgen of alleen overbodige palmboom eilanden in de zee is hun probleem. Niet zo gek dus als we onze belangen beschermen. Net zo min als dat we nu onze cultuur willen beschermen.

 

Dit gaat vanzelf over als we een alternatief voor olie hebben.

 

Maar of jullie nu willen of niet, uiteindelijk geldt toch de wet van de jungle.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

In het leven is maar een ding zeker, en dat hebben de slachtoffers welke in Parijs te betreuren zijn aan den lijve ondervonden.

Laat ons al diegenen herdenken die gevallen zijn en bij ons zelf beginnen de wereld te verbeteren.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geweld is geen oplossing dat blijkt toch al jaren geweld geeft enkel maar geweld, eerst schieten dan praten dat is wat de VS al jaren doet en zich daarnaast met alles bemoeid wat los en vast zit. Als er 1 land is wat zich 100% schuldig maakt aan zinloze oorlogen is het de VS wel. Helaas zijn veel landen G... van de VS en worden daardoor meegetrokken in de zelfde straat als waar de VS zich in bevind.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Penthe en Gerard willen het maar niet begrijpen.

De tijd van pamperen, op tijd bukken, waxine lichtjes, witte ballonnen en stille tochten is nu wel voorbij jongens.

 

Het is wij / zij en dat zal nooit veranderen. En als de westerse politiek je niet bevalt kan je natuurlijk altijd nog naar de zandbak verhuizen.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als jij voor geweld ben dan ben je beslist nog niet volwassen, geweld is voor kleine egoistische kindertjes die nog niet hebben geleerd om respect te hebben voor een ander, er zijn legio andere wegen naar Rome helaas wil het gros dat niet inzien en gaan we op het zelfde verder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb voor mijzelf vastgesteld dat wij te maken hebben met opkomend fascisme. Ongelovigen worden afgeslacht, joden durven niet meer over straat en moslims verklaren zichzelf tot slachtoffers.

VU+ Ultimo 4K PLI 9.x dual DVB-S2 FBC tuner met 750Gb WD Blue, VU+ Zero 4K PLI 9.x  Visiosat G4 Quadro met 3 Alps quad en 1 Inverto Ultra Black quad, LG G1 Oled Evo 77 inch, Sony Bravia KDL 65-XD7505, , Nvidia Shield TV Pro mediaplayer, Denon AVR-X3500 audioreceiver. Zone 1: 2X Kef IQ90, 2x Kef IQ10, Kef IQ60c, BK XXLS 400 subwoofer. Zone 2: 2X Tangent EVO4. Fritzbox 7590. Synology DS418, Raspberry Pi 3B

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben niet voor geweld, ik ben voor dingen doen die noodzakelijk zijn om onze cultuur en welvaart te beschermen.

 

 

Toen waren de Amerikanen de Canadezen en Engelsen en Russen wel goed om een moorddadig regime een halt toe te roepen.

 

Precies! Vergeet niet dat er met de Duitse inval toen ook softies met gebroken geweertjes rondliepen, militair materieel gesaboteerd hebben en met vlaggetjes aan de kant van de weg stonden te zwaaien naar de binnen marcherende soldaten. Hé waar heb ik dat onlangs meer gezien?

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...