Ga naar inhoud


Bij wie vliegt canaal eruit in 2016 ?


1pm

Aanbevolen berichten

de vermetelheid waarmee iemand zo iets schrijft

als heel duidelijk gebleken is waar de klant telkenmale genaaid wordt door CD is nog veel tragischer

:grin:

 

en wat is jammer? je share stopt?

share welke share? praat eens in mensentaal dank

  • Like 1

play more,play sport, betv, movie&series, film1, hbo, ziggosport,  tophd, hd+, telenet, proximustv, canal digitaal, netflix,

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Dit stond er in mijn nieuwsbrief.

 

Slimste keuze
CanalDigitaal biedt u ook in 2016 de slimste keuze in haarscherpe televisie. Met uw Familie HD-pakket ontvangt u namelijk meer zenders in HD-kwaliteit en heeft u toegang tot vele (inter)nationale publieke en commerciële zenders.

 

U betaalt daarvoor momenteel € 24,90 per maand.

Met ingang van 1 mei 2016 verlagen wij uw tarief naar € 21,95 per maand.

 

Ik heb geen reden om op te zeggen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ik heb een afwijkend pakket, ontstaan in een ver verleden, toen het extra pakket werd omgezet in het HD pakket.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Dat zou kloppen, wanneer alleen prijs een argument is.

Iedereen die een auto rijdt duurder als een Dacia Logan 1.2 (nieuw € 6.000) zou dan ook zijn wagen moeten wegdoen.

 

Er is een verschil tussen wat je betaalt voor een goed, en wat het je waard is.

Wanneer ik nu met een schuin oog kijk naar het perfecte beeld op het scherm, zijn het mij die 2 of 3 euro extra per maand extra waard.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jij bent klant bij CanalDigitaal omdat je geen alternatief hebt voor de Nederlandse zenders.

Al vragen ze het tienvoudige blijf je nog klant want beter duur dan niet te koop.

Opzeggen is geen optie voor je want dan mis je de Nederlandse zenders.

Als je perfect beeld wil zien moet je zorgen dat er een Nederlands kabeltje bij jou in de straat komt te liggen.

Dan kan je met eigen ogen aanschouwen wat het beste beeld is.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ik kan ook naar Digitenne uitwijken, maar daar word je op een 65"  niet blij van.

 

En met een goede ontvanger en TV geeft Canaldigitaal een prima plaatje op het scherm.

 

Maar dat is mijnpersoonlijke perceptie.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het gaat erom dat je zelf blij bent met het gebodene, en dat je het het bedrag wat je er voor moet betalen waard vindt.

Die andere verspreidingswegen zijn ook vaak duurder... of het beeld beter of slechter is hangt voor een groot deel ook af van de aangesloten tv ... en hoe groter die is, hoe minder goed het beeld wordt.

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik schreef ook al eerder, beter duur dan niet te koop.

Voor Cees is CanalDigitaal een uitkomst, zonder CanalDigitaal heeft hij geen Nederlandse zender.

 

Kwaliteit vergelijken kan overigens alleen als je de beschikking hebt over de diverse uitzend normen.

En dat laatste kan Cees niet. Oordelen kan dan alleen van horen zeggen en betekend dan niet zoveel.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Dat laatste komt omdat je niet kan vergelijken.

In het land van de blinden is één oog koning.

Natuurlijk kan ik vergelijken, Canaldigitaal versus de Duitse, Engelse en nog een aantal satelliet providers.

Bij internationale evenementen kan je hetzelfde beeldmateriaal naast elkaar zien.

Of is satelliet ontvangst per definitie slechter als kabel?

Volgens mij is het allemaal DVB.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Natuurlijk kan ik vergelijken, Canaldigitaal versus de Duitse, Engelse en nog een aantal satelliet providers.

Bij internationale evenementen kan je hetzelfde beeldmateriaal naast elkaar zien.

Of is satelliet ontvangst per definitie slechter als kabel?

Volgens mij is het allemaal DVB.

Ik heb zowel ziggo als schotel en zie geen verschil in kwaliteit..

Misschien is de een meetbaar beter maar visueel geen verschil..

Ziggo heeft gelukkkig alle fox sport zenders in HD.. 

VU Duo4K SE 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

En daar zie je dan inderdaad wel verschil tussen satelliet en kabel.

 

Maar Nederland 1 HD op satelliet en kabel geeft op een goede installatie geen kwaliteitsverschil.

 

Er is wel een groot verschil wanneer ik dezelfde uitzending bekijk op De Panasonic in de huiskamer of de Philips in de keuken.

De Philips geeft artefacten in overvloed, maar zal op de kabel hetzelfde doen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...