Ga naar inhoud


Bij wie vliegt canaal eruit in 2016 ?


1pm

Aanbevolen berichten


Nog een reden om maar 1 kostwinner te willen. Kinderopvang slokt toch al een groot gedeelte van de verdiensten op van de doorsnee baantjes. Je werkt wel maar het brengt je niets. Ja, de hypotheek en risicospreiding bij ontslag.

Zelf voor de kids zorgen is idd ook een optie.

Waarom 'krijgen' mensen kinderen terwijl ze de hele dag zelf niet thuis zijn maar fulltime willen werken?

Dan heb je er toch veel minder aan en mis je ontzettend veel moois?

 

Maar ja,het ging hier om CD.

Die is er hier al een tijdje uit.


 

Link naar reactie
Delen op andere sites

In Nederland is er ook een FTA pakket, je kan de publieke zenders vrij ontvangen.

 

In Duitsland betaal je voor dat FTA pakket € 17,98 per maand GEZ.

En in Nederland is dat dus 1,1% van je eerste schijf... die eerste schijf loopt van 0 tot 19 922 euro inkomsten...  Nu zullen de meeste mensen wel die eerste schijf vullen... ik in ieder geval wel... en dat betekent dus 219 euro per jaar of 18,26 per maand....  als je alleenstaande bent of alleenverdiener....  en dan heb je daarvoor dus slechts 3 zenders + de regiozender in matige kwaliteit.  Nou ik weet wel wat er een betere deal is hoor....   Maar zoals gezegd, kunnen wij ook genieten van het mooie duitse aanbod, en het geld zijn we toch kwijt... 

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Canaal Digitaal heeft de koptekst wel heel letterlijk genomen. Heb gevraagd of ze mij een aanbieding willen doen icm online internet. Krijg ik vandaag de bevestiging in de bus dat ik mijn abonnement heb opgezegd. Dat is wel heel mooie aanbieding :P ..........nu denk ik er toch sterk aan om het door te laten gaan. Ga maar op zoek naar een iptv aanbieder. Heb geen kabel op het platteland..... :( .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ga maar op zoek naar een iptv aanbieder. Heb geen kabel op het platteland..... :( .

 

maar wel een beetje snelle adsl/vdsl verbinding ??

]-[an - Utrecht.

 

Xtrend ET7500 - Triax 88 voor 13 19.2 23.5 en 28.

Ziggo - Humax 5200C en 5300C - Samsung UE43KS7500

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Internet Snelheid

 

30 Mbit/s

 

iTV

 

2 HD

 

Wat

 

FttH

 

Beschikbaar

 

small_red_cross-071283d743840326bd0f5ca9

 

Distributiepunt(en)

 

 

 

Internet Snelheid

 

-

 

iTV

 

-

 

 

Technologie

 

Internet Snelheid

 

ADSL2+

 

7 Mbit/s

 

VDSL2*

 

15 Mbit/s

 

Bonding*

 

30 Mbit/s

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tot twee jaar terug gebruikte ik alleen hun kaart, zonder settopbox abbo. Prima kaart. Voor de rest ben ik al zo'n dikke 10 jaar abonnementsloos, en doe zelfs niet aan cardsharing. Het enige wat ik echt mis is dan Canvas, en op vakantie moet ik het met slechts 27 Duitse en Engelse zenders doen. 

 

Kom nu al tijd te kort om TV te kijken, laat staan als de commerciëlen ook nog eens bekeken moeten worden. Ik bekijk het getier en gescheld op Canaldigitaal dus op een tamelijk ontspannen manier

Link naar reactie
Delen op andere sites

CD vliegt er hier helemaal niet uit, net FS2I verlengd.

Ik hoop niet voor, dat je het voor het Engelse voetbal gedaan hebt.

Dat is namelijk volgend seizoen bij ziggo sport te bekijken.

 

Kunnen ze misschien ook de nano01 er weer afhalen (zal wel niet)

 

Met vriendelijke groet,

 

HJS

VU+ Ultimo 4K ccs 1TB, VU+ Uno cable, both running on  OpenPli, Rotating Triax TDA110, Apple air capsule extreme

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik hoop niet voor, dat je het voor het Engelse voetbal gedaan hebt.

Dat is namelijk volgend seizoen bij ziggo sport te bekijken.

 

Kunnen ze misschien ook de nano01 er weer afhalen (zal wel niet)

 

Met vriendelijke groet,

 

HJS

ziggo sport is ook bij cd

play more,play sport, betv, movie&series, film1, hbo, ziggosport,  tophd, hd+, telenet, proximustv, canal digitaal, netflix,

Link naar reactie
Delen op andere sites

ziggo sport is ook bij cd

 

 

Is de zender bij CanalDigitaal gratis.?

Ziggo Sport zit exclusief bij Ziggo. Zelfs andere kabelbedrijven als DELTA en Caiway mogen deze niet doorgeven, terwijl deze geen concurrenten zijn voor Ziggo.

 

Bovendien wat is gratis? Je zal toch minimaal een Kabel-TV abonnement (à €18,20 per maand) moeten hebben.

Tenzij je met 'Ziggo Sport' het kanaal 'Ziggo Sport Select' bedoeld, deze zit ook bij Canal Digitaal inderdaad, maar daar heb je niks aan als je een abbo op Fox Sports 2 International hebt.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...