Ga naar inhoud


Zoiets kan alleen in België


Sprietje

Aanbevolen berichten

Hé, Hollander moppen zijn ook ruim voorradig hoor.

 

http://home.scarlet.be/~tsb42512/nieuwe_pagina_30.htm

 

Een Belg en een Hollander zijn buren van elkaar. De Belg zegt tegen de Hollander: "Jullie Hollanders zijn gierig "," nee "zegt de Hollander "wij zijn zuinig."Zegt de Belg "hoe zo?" Nou zegt de Nederlander:" Gisteren heb ik een verrekijker gekocht."" Ik kon kiezen tussen een van 100 of van
200 gulden en ik heb die van 100 genomen dat is zuinig." Hij zegt tegen de Belg "met die verrekijker heb ik naar jouw gekeken naar je slaapkamer. Je kon er een partijtje van zeg! "De Belg begint te lachen. Zegt de Nederlander "Waarom lach je??" Hij zegt:"Als je de verrekijker van 200 gulden nam kon je zien dat ik het met je vrouw
deed!!!"

  • Like 1

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites


Zouden er veel Nederlanders in België wonen? Er zijn ook nog ettelijke miljoenen oude "frankjes" zoek. ;)

Ik heb er 2 aangetrouwd in de familie, dus er zullen er hier best wezen.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

nou dan kom maar eens kijken in Dresden, overigens daar verdwijnen de stenen naar beneden / catacomben

 

voordeel is natuurlijk wel dat de demonstraties c.q. optochten niet lang duren daar de pigs snel pijn aan de knieen krijgen

stauffenbergalleedresdenstrassenschaeden

aangepast door Tonskidutch

Dark & Long, Drift 2 Dark Train

Underworld

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er bestaan meer dan 60 soorten "kinderkopjes", van redelijk berijdbare tot Paris-Roubaix exemplaren. Dat is ook de reden waarom men tijdens deze wielerklassieker de doortochten met een ster aanduid. 5 sterren is bijna onberijdbaar en 1 ster redelijk goed. Wie die klassieker al eens als toerist heeft gedaan, weet wat ze bedoelen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...