Ga naar inhoud


Wat is de inhoud van HD-Light en HD-Basis?


Miauw
Ga naar oplossing Opgelost door satkijker,

Aanbevolen berichten

Maak cd niet te rijk per dag schrijf je.

 

Gaan Discovery HD Showcase en Hustler HD wel open op de 2de kaart voor 4.50?

 

Het klopt niet helemaal wat jij daar schrijft het HD pakket wordt gekoppeld aan jou hoofdkaart op jou hoofdkaart zit het familie HD pakket en in dit pakket zitten alle zenders van het HD pakket dus ook die 3 zenders.

 

Je krijgt dus helemaal niets extra's wat die heb jij al.

aangepast door erwin05
Link naar reactie
Delen op andere sites


Wat jij schrijft is super onlogisch dan zou je dus voor jou 2de kaart 4.50 betalen en 16 zenders minder ontvangen ik denk niet dat dat de bedoeling is van een 2de kaart.

 

Als jij geen HD zenders hebt op jou 2de kaart moet jij CD bellen daar ligt het probleem onze lijsten kloppen en daar hoeft niks in vermeld te worden.

 

Lees al mijn reacties in deze draad er nog eens op na. JA, ik vind het ook SUPERGIGAHYPERMEGA onlogisch, en K#T. Maar heus de enige HD zenders die wel met de grijze kaart te ontvangen zijn, zijn de zenders die ik ook heb als ik mijn kaart eruit trek.

 

En als je nog wat aandachtiger leest, zie je dat ik uitgebreid geschreven, geëmaild en getelefoneerd heb. CD houdt voet bij stuk, HD nemen of op de grijze kaart geen HD krijgen.

 

Wat Johan45 zegt

 

 

Er zijn echter nog 'oude" tweede en derde kaarten die hetzelfde pakket aan zenders ontvangen voor € 4,50

dat klopt dus ook helemaal, voor alle klanten die ten minste basisHD hebben. Mogelijk zijn er mensen die mazzel hebben, laat CD er niet achter komen want dan mogen ze alsnog €5 extra gaan dokken.

 

Dit is mijn laatste bericht op dit forum, wordt een beetje vermoeiend om een week lang steeds weer hetzelfde verhaal te moeten oprakelen. Vaarwel Sat4All

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb familie HD en 2 stuks 2e kaarten Oranje, voor € 4,50 per dag.

Door het uitschakelen van de SD zenders heb ik daarvoor de betrefende HD zenders gekregen.

De HD zenders uit het familie pakket waarvan nooit een SD versie heeft bestaan ontbreken op deze kaart.

Brava HD gaat op de 2e kaart van €4,50 dus niet open.

 

Voor de extra €5 krijg je ook maar 2 of 3 zenders extra, daarom laat ik het zo.

Maak cd niet te rijk per dag schrijf je.

 

Gaan Discovery HD Showcase en Hustler HD wel open op de 2de kaart voor 4.50?

 

Het klopt niet helemaal wat jij daar schrijft het HD pakket wordt gekoppeld aan jou hoofdkaart op jou hoofdkaart zit het familie HD pakket en in dit pakket zitten alle zenders van het HD pakket dus ook die 3 zenders.

 

Je krijgt dus helemaal niets extra's 0 dus, want die heb jij al.

 

Je betaald dan 5 euro voor nop.

aangepast door erwin05
Link naar reactie
Delen op andere sites

Cd moet het HD pakket aanpassen het gaat nl nog maar om 3 zenders en dan is 5 euro te veel.

 

Alleen klanten met een Basis HD/ Basis pakket die dit pakket nemen op de hoofdkaart krijgen er maar 1 of 3 zenders bij.

 

https://www.canaldigitaal.nl/zenders/hd-zenders/

 

Basis HD krijg je History HD erbij voor 5 euro.

aangepast door erwin05
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Gaan Discovery HD Showcase en Hustler HD wel open op de 2de kaart voor 4.50?

 

Men mijn familie pakket, met daaraan gekoppeld een HD pakket, gaat op de 2e en 3e kaart DiscoveryHD en Hustler HD niet open.

Ik betaal voor de 2e en 3e kaart 4 euro 50/stuk.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik dacht dat het familie pakket niet meer bestond?

 

Jij betaald nu dus 1 euro meer.

 

Familie pakket 17.95 plus 5 euro = 22.95

Familie HD pakket 21.95.

Actie familie HD pakket 19.95 anders was je 3 euro goedkoper uit geweest.

 

En omdat jij een oude klant bent blijven de extra kaarten gewoon het zelfde voor 4.50.

 

 

Bron totaaltv: 20 februari 2016

 

M7 Group stopt met het aanbieden van het Familiepakket aan CanalDigitaal-abonnees. Bestaande abonnees van dit zenderpakket worden automatisch naar het FamilieHD-pakket omgezet.

 

CanalDigitaal heeft de wijziging via e-mail aan klanten aangekondigd. De omzetting vindt op 1 april plaats. CanalDigitaal-abonnees die op dit moment een Familiepakket afnemen, betalen €17,95 per maand. Na de omzetting naar FamilieHD gaat men €19,95 per maand betalen. Dat is twee euro goedkoper dan de reguliere prijs van het FamilieHD-abonnement waarvoor sinds dit jaar €21,95 per maand betaald moet worden. CanalDigitaal stelt dat met dit abonnement meer dan zestig HD-kanalen bekeken kunnen worden. Dit is inclusief de ongecodeerde HD-zenders die in Nederland via de satelliet te bekijken zijn.

 

Ze zijn jou vergeten om te zetten.

aangepast door erwin05
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ze hebben in april wel wat gedaan, ik heb toen een schrijven gekregen dat ik 3 euro minder ging betalen per maand.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ik heb even op de laatste rekening gekeken

 

Extra kaart Familie-pakket 01/11/2016 t/m 30/11/2016 € 4,50
Extra kaart Familie-pakket 01/11/2016 t/m 30/11/2016 € 4,50
FamilieHD-pakket 01/11/2016 t/m 30/11/2016 € 21,95

 

Bij de smartkaarten staat:

Hoofdkaart familiehd pakket

Bij de extra kaarten staat extra tv familie hd pakket.

 

Maar ik heb op de extra kaarten bijvoorbeeld geen Brava HD

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ik betaalde vroeger ongeveer 24,90 euro voor de hoofdkaart,

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

2 euro? waarvoor?

Ik betaal op dit moment voor Familie HD 21,95

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...