Ga naar inhoud


Wat is de inhoud van HD-Light en HD-Basis?


Miauw
Ga naar oplossing Opgelost door satkijker,

Aanbevolen berichten

En als jij het entertainment pakket hebt zou loe tv wel open moeten.

 

Er staat niet bij dat het HDTV pakket op de 2de kaart zit.

 

Fijn al die edits...

 

Het HDTV pakket zit op de tweede kaart (zie het plaatje bij post 162), en getest anders zouden we die 3 zenders niet ontvangen (als oude klant van het 2e/3e kaart twv €4,50)

 

Op de hoofdkaarten gaat Leo TV wel open, op de extra kaarten allen niet.

aangepast door TheEnforcer
Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Op de extra kaarten is het maximaal haalbare het Familie hd pakket, hoe hoog je hoofdkaart ook is.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn al die edits...

 

Het HDTV pakket zit op de tweede kaart (zie het plaatje bij post 162), en getest anders zouden we die 3 zenders niet ontvangen (als oude klant van het 2e/3e kaart twv €4,50)

 

Op de hoofdkaarten gaat Leo TV wel open, op de extra kaarten allen niet.

 

Klopt loeTv heb je niet op je 2de kaart.

 

Zo zie je maar weer dat cd helemaal geen regels en wetten heeft en zelfs tegen hun eigen regels/wetten ingaan. samengevat heet dat Chaos.

Daarom heb ik ook opgezegd.

aangepast door erwin05
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Het went.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Het gaat mij meer erom dat ik tv kan kijken, en dat product wordt hier al vele jaren afgenomen zonder noemenswaardige problemen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar zo is het ook, hoe hoger het pakket wat je afneemt hoe minder problemen.

 

En met problemen bedoel ik het over gaan van het ene naar het andere pakket omdat het pakket ophoud te bestaan bv het stbp pakket, zenders die uit het pakket worden gehaald en prijsstijgingen.

 

Met lagere pakketten komt dit veel vaker voor dan met het hoogste pakket.

aangepast door erwin05
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ik stam nog uit de tijd dat het STP pakket gratis was, je betaalde geloof ik alleen voor de kaart.

In die tijd betaalden de kabel maatschappijen de transponder(s).

 

Die tijd is voorbij.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Bij alle providers in Nederland.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kijken of er dan meer klagers of wenners zijn :)  van het TopHD pakket.

 

Ik kijk er nu al naar uit wanneer CD gaat stoppen met het Basis pakket waar net de klanten van het stb pakket naar over zijn gegaan voor 10 euro.

 

Zal denk ik nog wel 2 jaar blijven bestaan. ik denk dat dan het klagers kamp groter is.

 

Deze klanten hadden ze beter direct naar het BasisHD pakket kunnen doen maar ja echt slim zijn ze niet bij CD.

En dat om 2 zenders.

 

HD is toch de standaard??? CD.

aangepast door erwin05
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Dat is wel erg koffiedik kijken.

Of heb je een argument om je stelling te ondersteunen?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Wanneer je het objectief bekijkt is het familiepakket weg omdat de SD zenders weg zijn.

Tegenwoordig heet het familie HD pakket.

Ik had vroeger het familie pakket en een los HD pakket.

Familie is opgewaardeerd naar familiehd en het losse HD pakket is weg.

Er is dus geen reden om het basis pakket op te heffen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...