Ga naar inhoud


Wat is de inhoud van HD-Light en HD-Basis?


Miauw
Ga naar oplossing Opgelost door satkijker,

Aanbevolen berichten

Ik heb het HD-Lihgt pakket, beter bekend onder het 10 euro pakket voor overstappers van het STB-pakket, maar is dat het zelfde als het HD-Basis pakket?

 

Zo nee, wat zit er in het HD-Light pakket en wat zit er in het HD-Basis pakket?

 

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik denk dat het handiger is dat jij eerst opnoemt wat in jouw 10 euro pakket zit.

Zo kan iemand met een basis hd pakket melden welke zenders hij/zij nog meer heeft.

Ik heb een M7 MZ 101 ontvanger.

Canal Digitaal ik mis, Discovery, Eurosport 1&2, TLC, Animal Planet en ID 

Graag Fox, SBS9, RTL-Z, Comedy Central, Spike, Nickelodeon, 24 Kitchen,  History en MTV NL in HD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sprietje, ik kan blijkbaar geen .XML bestand lezen, helaas ook niet via Gmail wat nog wel eens een mogelijkheid biedt.

 

Tripleboy, dat is toch een algemene fastscanlijst?

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Exel kan volgens mij hier wel gelezen worden, ik dacht dat open office ook een mogelijkheid heeft om het in een Exel bestand op te slaan.

 

Ik heb het ook wel eens met Word gehad van Openoffice, standaard kan ik het niet lezen, bij het anders opslaan volgens de microsoft bestanden lukt dat wel.

 

Als het niet lukt dan heb ik op dit moment even pech, het is dan even niet anders.

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Vreemd eigenlijk, dat Brava TV  geen rechten geeft op de extra kaart.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja cees dat is wel logisch. Dan moet je op de extra kaart ook nog eens het HD-pakket van €5,- / maand er bij nemen om ook Brava TV te kunnen bekijken. Nou voor dat gekweel van al die opera's is mij dat echt niet waard.
 

aangepast door Sprietje
Link naar reactie
Delen op andere sites

Geplaatst: (aangepast)

@satkijker en Sprietje,

 

bedankt voor de moeite, ik wist niet dat er 2 soorten HD-Light pakketten zijn, ook verschil in de extra kaart die ik dan weer niet heb.

 

Ik heb die met VH1 Classic voor 10 euro per maand, ben best tevreden met die muziekzenders erbij, de RTL en SBS groepen sla ik meestal over.

 

Edit:

 

Ik moet de triple LNB maar eens snel gaan plaatsen, want ik mis blijkbaar een hoop, alhoewel.

 

Het zal toch moeten gebeuren, want anders ben ik straks wel waar ik naar kijk kwijt terwijl ik daar ook voor betaal.

aangepast door ilseonline

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Het vreemde is dat Mezzo HD wel beschikbaar is op de 2e kaart.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...