Ga naar inhoud


Sky DE gaat in de herfst beginnen met UHD


Emekli

Aanbevolen berichten


  • Moderator

Vooralsnog alleen voetbal spelen?

 

Ik heb een 4k testuitzending gezien van een voetbal match, het heeft zeker meerwaarde, maar zelf kijk ik liever naar andere 4k programma's.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vooralsnog alleen voetbal spelen?

 

Ik heb een 4k testuitzending gezien van een voetbal match, het heeft zeker meerwaarde, maar zelf kijk ik liever naar andere 4k programma's.

Ik geef niks om voetbal, maar dit is nog maar het begin van al het schoons.

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Of voetbal schoon is, is weer wat anders...  ik dacht dat die sport barstte van de corruptie....   maar goed, corruptie in UHD, maakt meer dingen duidelijk.

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Gaat beter al die tattoos zien. :D

Inderdaad, ik heb bij de demonstratie met verbazing zitten kijken naar de huid versieringen op de diverse lichaamsdelen.

 

Daarin is elk detail te herkennen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...