Ga naar inhoud


Einde HBO per 1 Januari


freeguy100

Aanbevolen berichten

Ik verwacht dat die dienst alleen kan worden bekeken op een Horizon box en daar wil ik niet aan voorlopig dan kies ik voor vrije hardware keuze.

aangepast door stevie-v

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 66
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Het levert wel transponder-ruimte op.

Kunnen ze een SD-zender upgraden naar HD. 

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ach...hbo en film1 zijn zo enorm achterhaald.

Wie wil nog wachten op zijn of haar film of serie?

Netflix of kodi met exodus is qua aanbod vele malen beter.

Een tientje voir een prima aanbod of iets meer en he hebt ook uhd content.

 

Leuk bedacht maar op Netflix is alles 3 jaar of ouder afgezien van eigen series. Exodus is ook een illegale oplossing waar de betrouwbaarheid ver te zoeken is en die bieden zeker geen UHD,  dus dan houd je over zelf downloaden wat ook niet voor iedereen weggelegd is.

 

Kortom dan is er geen legale en betaalbare oplossing meer.

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

zal wel weer een truukje zijn om hbo op te heffen ziggo is mede-eigenaar dus exclusief de series bij ziggo  = meer klanten.

LG oled 65C16LA ,LG atmos soundbar DSP11RA , VU+ Duo 4K Bluetooth met VTI 15.0, Canal digitaal Cam-701, T55: 4.8E,9E,13E,19E,23.5E,28.2E

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuk bedacht maar op Netflix is alles 3 jaar of ouder afgezien van eigen series. Exodus is ook een illegale oplossing waar de betrouwbaarheid ver te zoeken is en die bieden zeker geen UHD, dus dan houd je over zelf downloaden wat ook niet voor iedereen weggelegd is.

 

Kortom dan is er geen legale en betaalbare oplossing meer.

Toch is netflix voor velen een prima alternatief voor premium filmzenders


 

Link naar reactie
Delen op andere sites

NL is gewoon niet rendabel genoeg meer voor lineaire tv.

Hier is veelal snel internet voorhanden waardoor iptv en downloaden interessant kunnen zijn.

Op facebook word je doodgegooid met allerlei vage iptv boxjes met films series voetbal en nl tv.

Zelfde kastjes zijn voor een prikkie te koop bij Ali Express.

Was Tim (uils)kuik(en) niet op deze 'ali express IPTV'  gebruikers aan het jagen?

De aanbieders zullen ze niet zo snel te pakken krijgen, dus de afnemers zijn het haasje.

 

En inderdaad, NL is niet rendabel genoeg meer. De Nederlanders hebben het geld er niet meer voor over en het is een kwestie van afwachten eer de rest van de europeanen ook eindelijk hun verstand gaan gebruiken.

De "oh my gosjh" zielepoot Amerikanen zijn al een opgegeven volk, die laten zich naar de (media)slachtbank leiden als makke schapen.

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Bollywood films zijn ook leuk.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Niet zo leuk, want was net één van de redenen om TopHD te nemen.

Zal ik nu een nieuwe prijs krijgen? Want het pakket wordt wel flink uitgehold op deze manier.

 

Best eens contact opnemen met CDS Webcare dan...

[Vu+ Solo4K] - [VTi 13.x]

[TVV Basic+] - [CD TopHD]
Ik vind het nieuwe overzicht met ongelezen topics in een tijdslijn maar niks...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hopelijk profiteert Film1 hiervan en pakt Sony dat goed aan. In ieder geval meer HD op Canal Digitaal en de overige kabelproviders buiten Ziggo (zoals DELTA, Caiway enz.). Zelfs bij sommige IPTV providers zijn niet alle kanalen in HD.

Maar mooier zou zijn als je voor een klein bedrag alleen Film1 Première + Film1 Go kan abonneren bijv.

Of dat je bij Canal Digitaal bij het Entertainment pakket kan kiezen tussen Ziggo Sport of Film1...

 

De providers stunten alleen met sport, bijv. bij Ziggo Ziggo Sport in basispakket, bij KPN gratis Fox Sport bij alles in één (HBO kon ook, maar die verdwijnt dus), bij Vodafone Fox Sport 1 in basispakket en her en der goedkoper Fox Sport pakket, terwijl er genoeg kijkers zijn die geen sportliefhebber zijn.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

waarom moet Sony of Fox of HBO onder CanalDIGITAAL?

wat hebben die aan dat dure doorgeefluik?

omdat ze per opbod een zendmachtiging hebben gekocht van een onbekwame vertegenwoordiger van ons?

 

gewoon stoppen die tussenhandel die enkel room schept

Just Around The Corner

Cock Robbin

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op zich ben ik niet rouwig om het verdwijnen van die eindeloze herhalingszenders. SBS, RTL uitsluitend herhalingen. Mag van mij allemaal weg.

Kodi, Netflix is voor mij geen optie. Draait namelijk niet op vrije hardware en ik vertik het om een gesloten box of een losse PC/Mediacenter neer te zetten. Mijn TV heeft wél een LAN poort maar is niet zo smart dat hij apps á la Netflix kan installeren. De TV is van 2011 en heeft alleen ingebouwde 'apps' om via USB of DNLA iets af te spelen. En dat moet dan nog in oudee standaard want anders kan hij er niks mee...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...