Ga naar inhoud


Infokanaal CanalDigitaal gestart op 23,5°E


Satfeeds-DX

Aanbevolen berichten


  • Reacties 51
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Moderator

Geven die nog beeld?

Zwarte wereldbol werkte toch alleen nog met Sd zenders?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een software update van versie  4 naar 7 doen voor de zwarte module met de wereldbol? De zwarte CI-module update is een update naar 3.03.13sp2, zie: https://www.canaldigitaal.nl/uploadedfiles/content/others/handleiding-installeren-update-ci-module.pdf
en let vooral ook op de sp2 die er achter staat want heb je 3.03.13 zonder sp2, dan kan het beeld regelmatig stil staan.

En beste Cees en Mimisiku, zijn jullie niet in de war met de zwarte smartcard. Die is inderdaad niet meer van deze tijd maar de zwarte CI-module met wereldbol wel.
 

post-60869-0-09857600-1479923171.jpg

post-60869-0-32089100-1479925089.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, ben niet in de war met de zwarte Seca2 smartcard. Deze zijn ooit van het failliete ITV gekocht. Dit was ook de reden dat ze zwart waren. Als je in het midden voorzichtig de laag afkrabde kwam het blauw/gele ITV logo tevoorschijn.

 

De zwarte wereldbol CI had ik ook liggen en die heeft al jaren geen OTA upgrade mogelijkheid meer.. die link is volgens mij ook al 4 jaar oud.

post-31054-0-62661800-1479934127_thumb.jpg

aangepast door Mimisiku
Link naar reactie
Delen op andere sites

De upgrade van de CI-module met wereldbol is 3,5 jaar jaar geleden op de site van CD geplaatst, zie: http://www.Bron: Totaal TV/nieuws/canaldigitaal-voorziet-eigen-ci-module-van-update/

Twee maanden geleden heb ik nog bij 1 CI-module met wereldbol de upgrade uitgevoerd naar 3.03.13sp2 omdat het beeld af en toe stil bleef staan. Na de upgrade was het af en toe stil staan voorbij. De upgrade werkt dus nog wel degelijk anders zou het ook niet nog op de site van CanalDigitaal staan denk ik zo.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Misschien ruilen ze hem nog om voor een wit CI module.

Wanneer in je Abbo Mezzo zit kan je dat als argument gebruiken.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...