Ga naar inhoud


Nieuwe distributieovereenkomst: FOX Sports langer bij Canal Digitaal


Sprietje

Aanbevolen berichten

Ik denk dat als CD zijn poot stijf houdt, er best beweging in de zaak komt uiteindelijk.

(tenslotte verdient Fox liever iets minder als helemaal niets...)

 

Als de contracten al zijn getekend (en daar lijkt het op) is het voor CD te laat.

Kijken doe ik vooral FTA via een smart TV met DVB-S2/T2 tuner en FTV: Skylink, Tivúsat, Fransat en Zwitserse omroep (met CI+ module Viaccess-Orca) + Zweedse tv.
Het signaal gaat via een Hirschmann multiswitch CKR 9800 ND en aangesloten draaibare Channel Master 100 cm met Inverto Black Ultra en (voor Hotbird) een vaste Visiosat 80 cm met een ook een Inverto Black Ultra.
 
Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Ik ben bang dat Prawo gelijk heeft het contract opzeggen door Canaldigitaal is een gepasseerd station.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zie het positief: veel opzeggingen betekent minder afdragen aan FOX.

Kijken doe ik vooral FTA via een smart TV met DVB-S2/T2 tuner en FTV: Skylink, Tivúsat, Fransat en Zwitserse omroep (met CI+ module Viaccess-Orca) + Zweedse tv.
Het signaal gaat via een Hirschmann multiswitch CKR 9800 ND en aangesloten draaibare Channel Master 100 cm met Inverto Black Ultra en (voor Hotbird) een vaste Visiosat 80 cm met een ook een Inverto Black Ultra.
 
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het blijkt dat mensen met een Fox sports abonnement deze e-mail hebben ontvangen:

Met Canal Digitaal ontdek je altijd iets bijzonders. Zo beleef je vanaf nu nog meer sportieve hoogtepunten, want je FOX Sports Eredivisie-pakket wordt per 1 oktober omgezet naar FOX Sports Compleet. En dat betekent dat je met extra veel sporten meejuicht. FOX Sports International (voetbal, tennis en meer!) wordt namelijk toegevoegd en je ontvangt nu FOX Sports Eredivisie 3 in HD! Het beste nieuws? Hoewel je meer sport kijkt, blijft de prijs voor je pakket gelijk.

Ga ook voor FOX Sports GO
Beslissende doelpunten en snoeiharde aces zie je nu ook op al je schermen. Met de FOX Sports GO-app kijk je alle 6 FOX Sports-zenders op smartphone of tablet. Handig als je gezinsleden andere sportieve voorkeuren hebben. En onderweg, want de FOX Sports GO-app werkt ook in de trein of op de camping.
Je krijgt ’m er helemaal gratis bij!

Meer informatie?
We zijn van maandag tot en met zaterdag van 9.00 tot 21.00 uur te bereiken op 088 003 85 55
(lokaal tarief).

Vriendelijke groet,

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Is dit de wereld op zijn kop?

 

Degenen die er niet om gevraagd hebben mogen verplicht extra betalen voor iets wat ze niet bekijken.

Degenen die voetbal willen kijken krijgen gratis extra voetbal zenders erbij.

 

Nog een reden om te stoppen dit soort praktijken te ondersteunen.

CD kan hier een familie pakket klant afschrijven.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het familllepakket opzeggen is waarschijnlijk de beste optie, maar het probleem is dat het kwaad al geschied is: Canal Digitaal betaalt wel degelijk Eredivisierechten voor jou, ook als je het basispakket afneemt. De hoop is alleen dat de verkoop van extra Eredivisiezenders voldoende geld oplevert om de ontbrekende bijdrage voor Basispakketkijkers te compenseren.

 

Je kunt dus wel raden wat de reactie gaat zijn als teveel mensen naar het Basispakket overstappen: Prijsverhoging van het basispakket vanwege FoxSports.

 

Je kunt zeggen dat FoxSports ons consumenten schaakmat heeft gezet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zou het toch logischer hebben gevonden als fs eredivisie gewoon in een goedkoper pluspakket hadden gedaan want dan denk ik dat veel leden die van voetbal houden en toch geen abonnement hadden. Dan misschien wel een abonnement hadden genomen. Ik in ieder geval wel

Mutant HD2400,Vu+ Duo, Xtrend ET6000, 2x Relook 400s,

Skystar2 en Wavefield  WV85THDS schotel 1W/5E/9-10E/13E/19.2E/23.5E/28.2E en de satellietmeter Xsarius HD easy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zolang mensen alleen downgraden ipv opzeggen is fox de winnaar en zullen dit soort praktijken doorgaan.

Gegarandeerd dat met een jaar dit basispakket vanwege 'gestegen kosten' duurder wordt.

 

Zo zie je maar hoe verslaafd NL is aan de commerciële meuk.

We blijven aftikken ipv de rug toekeren.


 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarop baseer je dat denken dan?

 

Ik denk niet dat CDS het Basispakket ook direct met 3 euro gaat verhogen, maar je kunt een geleidelijke verhoging verwachten als ze verlies maken op Foxsports. Ieder jaar een euro bijvoorbeeld. Dan kan jij niet meer zien of het Fox is of niet en op welk moment zeg je dan op?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben er in ieder geval nog niet uit wat ik ga doen: De enige structurele maatregel tegen FoxSports is naar Tele2 overstappen. Dat betekent echter een kreupele IPTV-ontvanger en is om die reden niet bijster aantrekkelijk. Downgraden bespaart betalen voor Fox en is een duidelijke boodschap aan CDS dat je geen behoefte hebt aan voetbal. Aan de andere kant is het geen structurele oplossing, mogelijk slechts tijdelijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

En ik ben over naar ziggo standaard.

Geen aansluitkosten of andere éénmalige kosten.

Daar kan CD nog een puntje aan zuigen!

Iptv xs4all per 18.8 opgezegd.

Alleen nog hun internet want dat is fantastisch goed.

Ziggo werkt inmiddels.

Gewoon coax in de tv zowel beneden als boven.

Hele standaard pakket in prima sd en ziggo sport,welke me niks kan schelen trouwens,en 3x npo in HD.

Geen horizon of module of kaart.

Als iemand rtl of sbs wil zien kan dat via de rtlxl app

aangepast door Gerard 76


 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...