Ga naar inhoud


Bekeuring? Ik schrok me kapot.


Con

Aanbevolen berichten


1 uur geleden zei Sverige:

Electrisch rijden is voorlopig nog geen alternatief. Voor een rondje rond de kerk is het leuk voor wie hip wil zijn, maar als je echt ergens heen wil kunnen kan dat niet...  Je hoort ook niemand over de levensduur van die akku's... als die net zoals bij andere oplaadbare cellen na een paar jaar vervangen moeten worden, is het bovendien nog een stuk duurder dan gewoon met benzine blijven rijden.

Dan volg je toch het nieuws niet. Tesla gaat de productie fors uitbreiden en China is druk bezig met accu's die zichzelf bijladen in ruil voor CO2. Allemaal in het nieuws de afgelopen week.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Psychosammie:

Splitsing wel, fusie niet.

5993fe8c4436b_Nuclearpower.png.9537f19fea72b6f178f473e1138308e0.png

Op zich zou dat kunnen, maar daar zijn ze al een jaar of vijftig mee bezig. Probleem is en blijft nog steeds dat er meer energie ingestopt wordt dan er uitgehaalt wordt, dus economisch vooralsnog niet rendabel, afgezien van het veiligheidsrisico. Het proces op zich hebben ze werkend.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Sjaak(k):

Tja Tesla, wie kan dat betalen. en accu's die zichzelf bijladen...laat me niet lachen die energie moet ergens vandaan komen, die centrales draaien ook niet op water of lucht.

Ik zag een paar weken terug een reportage dat er een chronisch gebrek is aan de grondstof Lithium die Tesla nu gebruikt voor zijn accu's.

En kennelijk volg jij het het nieuws ook niet, dit stond in het FD.

'Auto op batterij heeft zijn langste tijd gehad'

Elektrische auto's die op batterijen rijden, hebben hun langste tijd gehad. Zij moeten het afleggen tegen soortgelijke voertuigen die op brandstofcellen voortbewegen. Dat is de meest kansrijke vorm van elektrisch vervoer op de lange termijn.

 

Je praat volledig langs mijn post heen.

Het meest recente Tesla nieuws is je kennelijk ontgaan:

http://www.nu.nl/auto/4878836/tesla-haalt-18-miljard-productie-model-3.html?redirect=1

En de ontwikkelingen op batterijgebied eveneens:

https://www.trouw.nl/groen/batterij-kan-co2-vangen-~a67ca50c/

http://www.nu.nl/gadgets/3902285/nieuwe-accu-elektrische-autos-in-minuten-laden.html

Het FD is ook niet alles. Er zijn meer nieuwsbronnen.

 

 

 

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Het ging hier toch over bekeuringen?

Open voor nucleaire batterij auto's een eigen topic!

Anders kan joe binnenkort post uit Feenhuissen verwachten om jij bekoiring te betelen op main rekenieng in Nigeria.

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Of je echt iets opschiet met het doen van een aangifte op dit soort mails vraag ik me af.

Wat schiet je er mee op?  erg weinig denk ik, want de politie kan ook niet echt iets met dit soort dingen...  Zelfs dingen die veel concreter zijn, worden meestal onbehandeld gelaten... denk aan een gestolen fiets of iets in die richting.

Ik zou daar dus geen melding van maken...

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

GAGArandeerd wil men bronnen achterhalen, al is het academisch en heb je geen direct profijt van aangifte doen

het is om het inzicht in hoe cybercriminelen te werk gaan met bedrog en diefstal

en dit is er een van

 

ik begrijp mensen niet die alles zien gebeuren en niets ondernemen (ik zeg enkel Valkenburg)

Simply Wonderfull (new)

Kid Creole And The Coconuts

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Valkenburg zegt me niets... buiten dat het een plaatje in Limburg is...

Cybercriminaliteit is iets wat nog steeds niet echt "tastbaar" is. Het is wel aanwezig, maar dit soort dingen zijn te vergelijken met wat je ook gewoon door de brievenbus zou kunnen krijgen, of met colporteurs en collecteurs aan de deur... daar wordt je ook aangemoedigd geld af te staan voor vaak onduidelijke dingen...

Aangifte doen gaat mij eigenlijk wat te ver... vooral als je ziet dat bij zinvolle zaken er ook niets ondernomen wordt. Ik wil niet onmiddellijk zeggen dat ik het vertrouwen in de politie helemaal verloren ben, maar het lijkt wel zo dat ze de kleine man, die eens een misstap zet, hard aanpakken, terwijl de grote, georganiseerde criminaliteit zijn gang blijft gaan...

Even off topic: Tonski, heb je het mooie Sachsen weer ingeruild voor Limburg??

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei Tonskidutch:

(...)nogmaals jij bent zelf verantwoordelijk voor je internet security

inderdaad, en dan heeft aangifte doen ook geen nut als het om zo een phishing mail gaat.

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

25 minuten geleden zei Sverige:

inderdaad, en dan heeft aangifte doen ook geen nut als het om zo een phishing mail gaat.

Dit heeft niets met phishing te maken, bij phishing proberen ze je jouw gegevens afhandig te maken zoals inlogcodes van je bank e.d.

Hier proberen ze je geld te laten overmaken, lijkt mij gewoon oplichting.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Geen aangifte doen betekent dat de beleids medewerkers bij justitie aan kunnen geven dat het probleem niet bestaat.

 

Het aangift ontmoedigingsbeleid werpt zijn vruchten af, statistisch gezien worden er bijna geen misdrijven meer gepleegd.

Er kunnen nog 6 bureaus gesloten worden!

Kunnen die agenten mooi ingezet worden bij de flitspolitie, daar is het aantal geregistreerde overtredingen weer toegenomen.

 

 

 

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

pesies

over CanalDIGITAAL en Ziggo kotsen en gal spuien op de diverse Fora daar zijn der enkele heel goed in, maar bijdragen leveren in een klant - leverancier afhankelijkheid doen maar weinigen...

en als je helemaal niks doet met je gram en aantoonbare feiten middels een goede terugkoppeling / Feedback en eventuele discussie moet je niet verwonderd zijn dat je plots de scheiding aanvraagt.

Kop in het zand en zullie zijn het schuld mijmeren.

En die Realiteit dat men verkeerde reacties heeft OF ontbrekende reacties is inderdaad contraproductief. juist gesignaleerd ceesv in het actuele discour

 

Simply Wonderfull (new)

Kid Creole And The Coconuts

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...