Ga naar inhoud


Gaat het basispakket vervallen?


Sprietje

Aanbevolen berichten

Conclusie over de vraag van de topic starter "Gaat het basispakket vervallen?"

Nee, er verdwijnen alleen twee zenders uit : Film Europe HD en 192 TV 

 

 

Op dit moment verschilt het Basis-HD pakket maar twee zenders met het Basis-pakket : Brava en History 

De huidige prijzen zijn 19,95 en 17,45. 

 

Vanaf 1 januari 2018 verschilt het Basis-HD pakket vijf zenders met het Basis-pakket : Brava, History, Fox Eredivisie (nieuw in pakket), 192 TV en Film Europe HD.

De prijzen zijn dan 22,95 en 17,45.  

 

Ik ben wel benieuwd of dat ze het Basis-pakket ergens gaan aanbieden, of dat je daar zelf actief (telefonisch) werk van moet maken. 

 

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Link naar reactie
Delen op andere sites


18 uur geleden zei Noordzee:

Conclusie over de vraag van de topic starter "Gaat het basispakket vervallen?"

Nee, er verdwijnen alleen twee zenders uit : Film Europe HD en 192 TV 

 

 

Op dit moment verschilt het Basis-HD pakket maar twee zenders met het Basis-pakket : Brava en History 

De huidige prijzen zijn 19,95 en 17,45. 

 

Vanaf 1 januari 2018 verschilt het Basis-HD pakket vijf zenders met het Basis-pakket : Brava, History, Fox Eredivisie (nieuw in pakket), 192 TV en Film Europe HD.

De prijzen zijn dan 22,95 en 17,45.  

 

Ik ben wel benieuwd of dat ze het Basis-pakket ergens gaan aanbieden, of dat je daar zelf actief (telefonisch) werk van moet maken. 

 

 

Even recht zetten: op dit moment verschilt het Basis HD pakket maar 1 zender met het basis pakket: Stingray Brava HD

 

Mag ik vragen hoe jij er bij komt dat CD het Basis HD pakket gaat verminderen met 5 zenders? er is nergens te lezen dat CD dit pakket gaat veranderen.

Wel is te lezen dat er een nieuw pakket bij komt dat is wat anders dan een pakket aanpassen.

 

Vanaf 1 januari 2018 verschilt het Basis HD pakket nog steeds 1 zender met het Basis pakket: Stingray Brava HD en komt er een nieuw pakket zonder Fox Eredivisie, Stingray Brava HD, History, 192 TV en Film Europe HD.

 

History HD maakt niet eens deel uit van het Basis HD pakket.

Dat History HD geen deel uit maakt van het nieuwe pakket is wel vreemd omdat het in een veel hoger pakket zit het Familie HD pakket.

CD verwijderd dus een zenders die er niet eens is, echt weer CD. Dus gaat het maar om 4 zenders minder in het nieuwe pakket.

 

 

Iedere klant met het basis HD pakket zou volgens jou dus zenders moeten gaan missen ik lees dat nergens.

Het Basis HD pakket krijgt er juist 1 zender bij Fox Eredivisie voor 3 euro net zo als het Basis pakket die zelfde zender erbij krijgt.

CD Pakketten 17-11-2017.xlsx

aangepast door erwin05
Link naar reactie
Delen op andere sites

In de zenderlijst van CD is te lezen dat History HD deel uit maakt van het Familie HD pakket.

Dus kan deze zender nooit deel uit maken van een lager pakket.

 

Of het nieuwe pakket wordt een uitgekleed Familie HD pakket min deze 5 zenders of er komt een geheel nieuw pakket maar dan klopt de zender History HD niet in dit verhaal.

 

 

Knipsel.PNG

aangepast door erwin05
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei erwin05:

In de zenderlijst van CD is te lezen dat History HD deel uit maakt van het Familie HD pakket.

Dus kan deze zender nooit deel uit maken van een lager pakket.

Je bewijzen zijn stellig.

Ik heb al jaren het BasisHD-pakket en in al die tijd heb ik History HD kunnen ontvangen (ik ontvang m nogsteeds).

 

Ik vrees dat CDS dus weer een kunstje gaat uithalen (ik kon jaren lang met het BasisHD-pakket ook naar Cartoon Network kijken tot ongeveer 2 of 3 maanden geleden, toen werd ie bij mij eraf gegooid, ik belde vervolgens naar CDS en de medewerker vertelde mij doodleuk dat die zender niet in het BasisHD-pakket zat, terwijl ik er jaren lang naar had kunnen kijken).

 

De slogan van CDS: "Er zit iets moois in de lucht" kunnen ze beter veranderen in "Er zit iets smerigs in de lucht".

 

Let maar op members, voor degenen die het BasisHD-pakket hebben: binnenkort is History HD voor ons verleden tijd.

 

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou @erwin05

Ik heb net CDS opgebeld, ik kreeg een vriendelijke medewerker aan de lijn, ik heb het verhaal omtrent History HD uitgelegd, hij heeft 2x navraag gedaan en mij gegarandeerd dat History HD in het BasisHD-pakket zal blijven.

 

Hoe ik een screenshot moet maken weet ik niet, dus hier onder de link van het BasisHD-pakket en daar staat History HD inderdaad niet bij.

Volgens de medewerker wordt ook de site aangepast.

Ik heb mn best gedaan.

 

Hier onder de link:

 https://www.canaldigitaal.nl/pakketten/

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het kan uiteraard wel zo zijn (omdat het een link is), dat -als jullie op de link klikken- History HD er opeens wel bij staat in het BasisHD-pakket.

 

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

History HD zit in het Familie pakket ontvang je deze zender met een lager pakket dan heeft dat een andere reden.

 

We zullen zien of CD dit gaat aanpassen en dat deze zender dan ook in het Basis HD en Basis pakket komt of dat dit een fout is in de zenderlijst en op de site van CD.

 

History HD maakte deel uit van het HD pakket dus komt deze niet in het Basis pakket.

 

History HD kan er niet zo maar ineens spontaan bij komen te staan op de site.

aangepast door erwin05
Link naar reactie
Delen op andere sites

Achja, even afwachten.

Fijn weekend man!

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei erwin05:

 

Even recht zetten: op dit moment verschilt het Basis HD pakket maar 1 zender met het basis pakket: Stingray Brava HD

 

Mag ik vragen hoe jij er bij komt dat CD het Basis HD pakket gaat verminderen met 5 zenders? er is nergens te lezen dat CD dit pakket gaat veranderen.

Wel is te lezen dat er een nieuw pakket bij komt dat is wat anders dan een pakket aanpassen.

 

Vanaf 1 januari 2018 verschilt het Basis HD pakket nog steeds 1 zender met het Basis pakket: Stingray Brava HD en komt er een nieuw pakket zonder Fox Eredivisie, Stingray Brava HD, History, 192 TV en Film Europe HD.

 

History HD maakt niet eens deel uit van het Basis HD pakket.

Dat History HD geen deel uit maakt van het nieuwe pakket is wel vreemd omdat het in een veel hoger pakket zit het Familie HD pakket.

CD verwijderd dus een zenders die er niet eens is, echt weer CD. Dus gaat het maar om 4 zenders minder in het nieuwe pakket.

 

 

Iedere klant met het basis HD pakket zou volgens jou dus zenders moeten gaan missen ik lees dat nergens.

Het Basis HD pakket krijgt er juist 1 zender bij Fox Eredivisie voor 3 euro net zo als het Basis pakket die zelfde zender erbij krijgt.

CD Pakketten 17-11-2017.xlsx

 

Ook ik heb bij diverse andere klanten ervaren dat History HD als sinds jaar en dag wordt doorgegeven via het Basis-HD pakket. 

Dat het overzicht op de website anders zegt; Tsjaaa.....

 

Verder zeg ik nergens dat klanten met het Basis-HD pakket zenders zouden gaan missen. 

Even goed mijn stukje teruglezen: Dan zal je conclusie zijn dat er twee zenders gaan verdwijnen uit het Basis-pakket en één zender erbij komt in het Basis-HD-pakket.

Het verschil tussen de twee pakketten gaat dus van twee zenders naar vijf zenders.

 

En inderdaad: De inhoud van het Basis-pakket is nu nog nergens terug te lezen op de website. 

Er is in mijn bericht alleen uitgegaan van wat er telefonisch is verteld tegen diverse klanten. 

Het is overigens de vraag of er wel openheid op de website komt over dit pakket. 

Canal Digitaal heeft niet heel veel belang bij het promoten van dit pakket.     

 

 

 

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu schrijf jij al 2 keer een bericht wat niet waar is.

 

jij schreef:

Vanaf 1 januari 2018 verschilt het Basis-HD pakket vijf zenders met het Basis-pakket : Brava, History, Fox Eredivisie (nieuw in pakket), 192 TV en Film Europe HD.

De prijzen zijn dan 22,95 en 17,45.  

 

Dit is onjuist de zenders Fox sport, 192 TV en Film Euope HD zitten gewoon in het basis pakket.

Het basis pakket wordt 3 euro duurder door de zender Fox sport.

 

Het verschil blijft gewoon die 2 zenders uit het HD pakket.

 

Jij schreef:

Dan zal je conclusie zijn dat er twee zenders gaan verdwijnen uit het Basis-pakket en één zender erbij komt in het Basis-HD-pakket.

Het verschil tussen de twee pakketten gaat dus van twee zenders naar vijf zenders.

 

Uit het basis pakket verdwijnen geen zenders er komt er 1 bij.

Het verschil blijft dus hier ook weer 2 zenders.

 

Als jij goed gelezen had dan schrijven mensen dat er een nieuw pakket bij komt dit pakket heeft 5 zenders minder dan het Basis HD pakket.

 

De inhoud van het Basis pakket is al jaren bekend maar niet meer te vinden op de site van CD het basis pakket verschil maar met 2 zenders ten opzichte van het Basis HD pakket 2 zenders uit HD pakket alle zenders die CD toevoegt aan het Basis HD pakket komen ook in het Basis pakket zo moeilijk is het echt niet.

 

Dat CD lekker door blundert en niet eens weet welke zenders er bij een pakket horen zegt genoeg over het chaos bedrijf.

 

 

aangepast door erwin05
Link naar reactie
Delen op andere sites

Je wil het kennelijk niet snappen.....

192 TV en Film Europe HD zitten nu (nog) inderdaad in het Basis-pakket. Na 1 januari 2018 kennelijk niet meer. (wel in het Basis-HD-pakket)

Fox Sport heeft nooit officieel in het Basis-pakket gezeten.

 

Nog even over het zenderoverzicht op de website, Daar zitten nog veel meer fouten in.

 

Zo staat RTV Drenthe erbij , maar die is FTA.  

En verder mis ik ook MTV Music 24 in het overzicht van het Basis-HD-pakket.  

Mogelijk zijn er meer fouten in het overzicht, wat ik probeer duidelijk te maken is dat je het overzicht op de website niet als de enige juistheid moet aannemen. 

 

  

 

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Link naar reactie
Delen op andere sites

29 minuten geleden zei Noordzee:

Je wil het kennelijk niet snappen.....

192 TV en Film Europe HD zitten nu (nog) inderdaad in het Basis-pakket. Na 1 januari 2018 kennelijk niet meer. (wel in het Basis-HD-pakket)

Fox Sport heeft nooit officieel in het Basis-pakket gezeten.

 

Nog even over het zenderoverzicht op de website, Daar zitten nog veel meer fouten in.

 

Zo staat RTV Drenthe erbij , maar die is FTA.  

En verder mis ik ook MTV Music 24 in het overzicht van het Basis-HD-pakket.  

Mogelijk zijn er meer fouten in het overzicht, wat ik probeer duidelijk te maken is dat je het overzicht op de website niet als de enige juistheid moet aannemen. 

 

  

 

Waar staat dat dan dat er 2 zenders uit het basis pakket gaan per 1 jan 2018????

De zender Fox sport wordt ook aan het basis pakket toegevoegt per 1 jan 2018.

 

De naam van Discovery HD Showcase moet zijn Discovery Showcase HD. Ze hebben weinig interesse in hun bedrijf daar bij CD waar ze goed in zijn is telkens 3 euro te vragen voor 1 zender erbij, nu Fox sport in 2014 de zender Discovery Showcase HD.

 

Dat jij schrijft dat ik het niet wil snappen is raar ik heb toch duidelijk de Emails van de mensen die deze hier posten gelezen en die zijn toch duidelijk.

 

De zender Fox sport komt in alle pakketten voor 3 euro meer en er komt een nieuw pakket zonder deze zender en nog 4 andere zenders. Dit nieuwe pakket heeft 5 zenders minder dan het Basis HD pakket meer is het niet.

 

Deze info haal ik uit bovenstaande post.

 

aangepast door erwin05
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi erwin05

Middels deze mijn hartelijke dank dat je zo oplettend bent geweest omtrent History HD vwb het BasisHD-pakket; ik ben ervan overtuigd dat -zonder mijn belletje naar CDS- hij anders naar een hoger pakket zou zijn gegaan.

 

Gelukkig kreeg ik die linkjes van je door in dit draadje.

Nogmaals mijn hartelijke dank!

 

CDS heeft dit al eerder geflikt:

1. CDS wilde België 3 (Ketnet) niet meer doorgeven aan de klanten van het BasisHD-pakket, toen heeft een member van een ander board gereflecteerd naar een melding op Satellite Magazine en prompt werd Ketnet weer vrijgeschakelt voor de BasisHD-klanten van CDS.

 

2. Ik heb jaren lang kunnen genieten van Cartoon Network met mijn BasisHD-pakket, sinds een maand of 2 (of 3) geleden is deze zender niet meer beschikbaar voor het BasisHD-pakket.

 

Tsja, je moet blijkbaar altijd waakzaam zijn en de site van CDS in de gaten houden.

 

Gelukkig heb jij het ontdekt.

DANK!

 

 

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...