Ga naar inhoud


Gaat het basispakket vervallen?


Sprietje

Aanbevolen berichten

35 minuten geleden zei Pillo2:

Wat een raar verhaal met d etoevoeging van Fox 1 HD aan het Basis HD pakket, tegen een verhoging van Euro 3,00 / maand ?!

Niemand (bij Canal Digitaal) denkt kennelijk aan de situatie dat veel huidige Basis HD pakket houders er extra Fox Sports 1, 2 en 3 bijhebben a Euro 14,95 ??!!

 

Juist wel, maar dat zijn de extreme voetbal junkies. Die hebben niet genoeg aan 1 kanaal ;)

VU+ Duo 4K SE BT met openpli 8.2

Link naar reactie
Delen op andere sites


9 uur geleden zei FrankVU:

Zelf ben ik ook eens in de nota's van CD gedoken en zie dat ik nu opeens een basis HD pakket heb sinds dec en ook in jan. Voorheen was het basis + HD light.

Mijn totale pakket kosten zijn 3 euro duurder geworden maar het kortingsbedrag is ook met 3 euro omhoog dus aan het eind van de streep is mijn maandbedrag gelijk gebleven. Alleen is mijn pakket blijkbaar omgezet nu benieuwd of F$cks sport erbij zit of niet voor mij hoeft het niet en snap ook niet dat in een land waar de regering zich overal mee bemoeid FOX zijn gang laat gaan door iedereen te laten betalen voor iets waar een grote groep mensen niet op zit te wachten.

 

 

Niet juist, de regering heeft er een groot belang in dat een grote groep burgers volledig geobserdeerd blijft door voetbal. 

9 uur geleden zei FrankVU:

Zelf ben ik ook eens in de nota's van CD gedoken en zie dat ik nu opeens een basis HD pakket heb sinds dec en ook in jan. Voorheen was het basis + HD light.

Mijn totale pakket kosten zijn 3 euro duurder geworden maar het kortingsbedrag is ook met 3 euro omhoog dus aan het eind van de streep is mijn maandbedrag gelijk gebleven. Alleen is mijn pakket blijkbaar omgezet nu benieuwd of F$cks sport erbij zit of niet voor mij hoeft het niet en snap ook niet dat in een land waar de regering zich overal mee bemoeid FOX zijn gang laat gaan door iedereen te laten betalen voor iets waar een grote groep mensen niet op zit te wachten.

 

 

Niet juist, de regering heeft er een groot belang in dat een grote groep burgers volledig geobserdeerd blijft door voetbal. 

VU+ Duo 4K SE BT met openpli 8.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ongelooflijk maar waar. Net op de website van Canal Digitaal gekeken, en bij Mijn Nota's.

Basis HD pakket a 19,95 had ik al jaren, idem als Fox Sports vanaf de start a Euro 14,95.

>> Basis HD staat per 1.1.2018 op 22,95.  (dus 3 euro verhoging)

>> Zenderlijst Basis HD , is per 1.1.2018 inclusief Fox Sports 1 HD.

 

Morgen meteen bellen om  het pakket Fox Sports Eredivisie /Compleet (14.95) te BE-EINDIGEN.

Wat een eikels, met deze nieuwe opzet. Hebben ze eindelijk Fox Sports 3 in  HD toegevoegd. Knutselen ze deze nieuwe pakket indeling in elkaar ??!!

Voor alleen Fox Sports 3 HD gaat niemand 14.95 betalen. (Fox Sport 2 was alleen met die CI module of de standaard receiver van CD te bekijken).

 

REBOX8220HD Ext PVR500Gb ;  Triax 88 Astra 19.2/23.5/28.2

REBOX4000HD met CI+ module 3.5

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Pillo2:

Wat een raar verhaal met d etoevoeging van Fox 1 HD aan het Basis HD pakket, tegen een verhoging van Euro 3,00 / maand ?!

Niemand (bij Canal Digitaal) denkt kennelijk aan de situatie dat veel huidige Basis HD pakket houders er extra Fox Sports 1, 2 en 3 bijhebben a Euro 14,95 ??!!

 

 

Ja maar dan krijg je de zenders wel 2 keer aangeboden over the air LOL.

 

2 keer betalen voor de zelfde zender hoe durven ze bij CD, een pakket voor een vaste prijs over laten gaan in de pakketten dan krijg je dit.

 

Alle 3 de Fox sport zenders hebben de Nagra codering dit is door de Fox sport zelf opgelegd.

Fox sport 1 zit nu in alle pakketten en mensen met een oude Mediaguard module kunnen deze zender nu ook zien dus of de Nagra codering is komen te vervallen of er worden meerdere coderingen gebruikt.

 

aangepast door erwin05
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoeveel verschillende varianten in prijs hanteerd CD voor het basispakket? Ik zie hier echt van alles en nog wat langs komen. Haast kunstig om dat allemaal bij te houden bij CD. 

Ik betaalde €19,95 maar zou €3,00 omhoog gaan door dat spelletje met die bal. Na verschillende voorstellen maar akkoord gegaan met €3,00 korting en als het Start-HD pakket er komt (Basis min drie of vier zenders waarvan ik het bestaan niet eens af wist), ga ik daar op over en ga €17,45 betalen. Wel de mogelijkheid om maandelijks op te zeggen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Erwin, de nagra codering geldt alleen op FOX Sport 2 International. Inderdaad door Fox zelf opgelegd, toen ze nog de Engelse Premier League uitzonden.

Op de andere (1 en 3) is het altijd Seca Viacces geweest. (kan je zien op je receiver menu).

REBOX8220HD Ext PVR500Gb ;  Triax 88 Astra 19.2/23.5/28.2

REBOX4000HD met CI+ module 3.5

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uur geleden zei Pillo2:

Ongelooflijk maar waar. Net op de website van Canal Digitaal gekeken, en bij Mijn Nota's.

Basis HD pakket a 19,95 had ik al jaren, idem als Fox Sports vanaf de start a Euro 14,95.

>> Basis HD staat per 1.1.2018 op 22,95.  (dus 3 euro verhoging)

>> Zenderlijst Basis HD , is per 1.1.2018 inclusief Fox Sports 1 HD.

 

Morgen meteen bellen om  het pakket Fox Sports Eredivisie /Compleet (14.95) te BE-EINDIGEN.

Wat een eikels, met deze nieuwe opzet. Hebben ze eindelijk Fox Sports 3 in  HD toegevoegd. Knutselen ze deze nieuwe pakket indeling in elkaar ??!!

Voor alleen Fox Sports 3 HD gaat niemand 14.95 betalen. (Fox Sport 2 was alleen met die CI module of de standaard receiver van CD te bekijken).

 

 

 

Dat beiendigen heb ik dus gedaan per 17 december.

Eindelijk eens iets wat direct goed gaat bij CD namelijk kaart uitschakelen lukt ze wel.

Klasse,,,,,gaat er toch eens iets goed bij de M7 groep en op tijd ook nog.

aangepast door Guide
Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Pillo2:

Hallo Erwin, de nagra codering geldt alleen op FOX Sport 2 International. Inderdaad door Fox zelf opgelegd, toen ze nog de Engelse Premier League uitzonden.

Op de andere (1 en 3) is het altijd Seca Viacces geweest. (kan je zien op je receiver menu).

 

Bedankt voor de info.

Ik kijk altijd op LyngSat en daar staan 3 coderingen.

Bij Motorsport TV staat Seca in het ECM menu, dat is dan weer vreemd.

 

 

Knipsel.PNG

aangepast door erwin05
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op mijn wens geen Fox Sports in mijn pakket te hebben, kreeg ik vandaag het volgende antwoord:

 

U geeft aan dat u graag gebruik wilt maken van de optie om een pakket zonder Fox Sports te nemen.
Het pakket wat wij vanaf begin 2018 beschikbaar stellen zonder Fox Sports is een Basis-pakket van € 17,45 per maand. Echter willen wij u er wel van op de hoogte stellen dat hier geen extra kaarten aan gekoppeld kunnen worden en dat u de volgende zenders bij overstap zult verliezen:
Film Europe HD
Brava HD
History HD
192 TV
Wij horen graag of u hier interesse in heeft.

aangepast door Rico H

Xtrend ET9500 Openpli, Xtrend ET6000, Wavefrontier T55 met positie's 3e,9e,13e,19e,23e en 28e

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei Rico H:

Op mijn wens geen Fox Sports in mijn pakket te hebben, kreeg ik vandaag het volgende antwoord:

 

U geeft aan dat u graag gebruik wilt maken van de optie om een pakket zonder Fox Sports te nemen.
Het pakket wat wij vanaf begin 2018 beschikbaar stellen zonder Fox Sports is een Basis-pakket van € 17,45 per maand. Echter willen wij u er wel van op de hoogte stellen dat hier geen extra kaarten aan gekoppeld kunnen worden en dat u de volgende zenders bij overstap zult verliezen:
Film Europe HD
Brava HD
History HD
192 TV
Wij horen graag of u hier interesse in heeft.

 

Kijk, Hier wordt nog maar is bevestigd dat het Basis-pakket blijft bestaan. 

 

Op dit moment scheelt het Basis-pakket twee zenders met het Basis-HD pakket. (Brava HD en History HD) 

Vanaf begin 2018 wordt het verschil dus vijf zenders: (Brava HD, History HD, Film Europe HD, 192 TV en Fox Sports 1 HD) 

Per saldo verdwijnen dus twee zenders uit het Basis-pakket: Film Europe HD en 192 TV.

 

  

 

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Op 10-11-2017 om 09:19 zei Sprietje:

Diverse abonnees zijn door Canal Digitaal gebeld waarbij werd aangegeven dat hun basispakket per 1 januari gaat vervallen.
Het gaat om abonnees die in 2014 een Settopbox-pakket, een HD-Light-pakket of een HD-actiepakket hadden en tot de dag van vandaag nog steeds 10 Euro per maand betalen.

Hun abonnement wordt per 1 januari overgezet naar het Basis HD-pakket.
Ook gaan deze mensen per 1 januari de zender FOX Sports 1 HD Eredivisie ontvangen.
Mensen kunnen hun abonnement opzeggen of gedurende een jaar een korting te krijgen vanwege deze sportzender.

 

Het ziet er dan ook naar uit dat de abonnees van het Basis HD-pakket per 1 januari ook de zender FOX Sports 1 HD Eredivisie gaan ontvangen en €3,-/maand meer gaan betalen.

 

 

Het Basis pakket blijft, maar krijgt een verhoging van € 3,00 gaat dus naar € 20,45.

Het Basis pakket voor € 10,00 krijgt geen verhoging en ook de zender FOX Sport 1 HD Eredivisie niet.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb hier vandaag een oude kaart met STDNL pakket. Kaart heeft al sinds 2016 geen ontvanger geroken. Vandaag ging de kaart keurig naar 09-03-2018 en het Management naar 10-03-2018. Maar op geen enkel kanaal nog beeld te zien..

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...