Ga naar inhoud


Gaat het basispakket vervallen?


Sprietje

Aanbevolen berichten


Hoi erwin05

In mijn gedachten ben jij de "Waakhond" die ons behoedt voor de streken die CDS wilt uithalen met hun klanten van het BasisHD-pakket.

Fishing&Hunting had ik al vernomen via het andere board; ik denk dat deze zender er binnenkort wordt afgegooid voor de klanten van het BasisHD-pakket.

 

Ik heb echter een FTA-alternatief!

 

Ik moet even naar beneden (mijn PC staat boven en mijn ontvanger+TV staan beneden).

Ik moet de boel even opstarten, de freq ed opschrijven (wat een ouderwetse man ben ik toch hè), en dan kom ik terug met het alternatief.

 

Tot zo.

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi D-box

 

De zenders Cartoon network en the QYOU HD stonden open voor alle pakketten maar horen oorspronkelijk bij het Familie HD pakket.

 

Dus ga niet denken dat deze zenders dan ook deel uit maken van jou pakket want dat is niet zo.

 

Het verhaal van History HD zit anders in elkaar of CD deze fouten bewust maakt weet ik niet.

 

Het half jaar van Fishing and Hunting is al lang om.

aangepast door erwin05
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok Erwin,

Ik heb er ook totaal geen illusies van dat CDS dit gaat terugdraaien, ik heb inderdaad ook lang naar the QYOU kunnen kijken.

 

1. ik ga even het alternatief van Fishing&Hunting opschrijven.

2. ik ga ook even kijken of ik the Qyou HD nog heb.

 

Ben zo terug.

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben ik weer.

 

1. Dat station heet Pescare&Cacciare TV, zit op de Hotbird (13E) 10930H, symb is 30.000, DVBS2 (FEC kan ik niet uitlezen op mijn ontvanger omdat ik auto FEC heb), S=89% Q=88%.

 

2. the QYOU heb ik momenteel nog met mijn BasisHD-pakket, maar CDS zal m er denkelijk weldra afzodemieteren; gegevens:

23,5E/ 11739V, symb is 29900, DVBS2 S=89% Q=89%

 

Gemeten met NanoXX 9800HD,

Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB,

Alles draaiende dmv USALS met  Stab Italia HH100.

 

Het weer: zwaar bewolkt, geen ster te zien.

 

Groetjes Erwin.

Tom

 

 

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Erwin05

 

Hoe de naam van het nieuwe pakket ook mag heten na 1 januari 2018 is niet zo heel belangrijk:

Basis-pakket, Start-HD-pakket, HD-Light-Pakket, HD-actiepakket, of mogelijk nog een andere optie. 

 

In de praktijk is het gewoon het huidig Basis-pakket minus de zenders 192 TV en Film Europe HD.

 

Dit staat nergens en komt mogelijk ook nergens op de website van Canal Digitaal te staan. 

 

Wel is dit telefonisch al aan meerdere klanten verteld, die contact hadden gezocht met de klantenservice n.a.v. de e-mail over de uitbreiding van hun pakket met Fox Eredivisie.

 

Als voorbeeld hieronder een citaat van de posting van Satdorus op dit board: 

 

Ik heb de brief ontvangen die Sprietje postte.

Met daarin per 1 januari 2018 3 Euro erbij (dus geen gratis 6 maanden).

Na contact gezocht te hebben met CD hebben ze me geïnformeerd over een extra pakket wat beschikbaar komt begin 2018.

Dat pakket is Basis HD maar dan zonder de zenders, Brava, History HD, 192TV en FIlm Europe (en dus ook zonder eredivisie).

En de prijs daarvan is 17,45 Euro

Dit pakket zal alleen beschikbaar komen voor klanten die echt niet voor eredivisie willen betalen.

Er wordt niet voor geadverteerd en zal ook niet op de website worden vermeld.

Aldus de CD medewerker.

 

Aangezien er nu ook klanten zijn die 17,45 betalen voor hun Basis-pakket, lijkt het mij dat dit pakket (mogelijk onder een andere naam) blijft voortbestaan met wel kennelijk twee zenders minder vanaf 1 januari 2018. (192 TV en Film Europe HD)

 

Duidelijker kan ik het jou niet uitleggen.  

 

 

 

aangepast door Noordzee
correctie

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei erwin05:

Ook dit verhaal klopt weer van geen kant.

 

Brava HD zit niet een in het Basis pakket.

 

Je hebt gelijk, ik had per abuis Brava HD geschreven ipv Film Europe HD. is nu aangepast.   

 

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dus als ik het goed lees dan verliezen klanten met een Basis pakket 2 zenders en houden de zelfde prijs 17.45 met 54 Tv zenders

Het nieuwe pakket  heb je 5 zenders minder en kom je uit op 53 zenders en betaal je de zelfde prijs 17,45 erg onlogisch allemaal.

 

Dus klanten verliezen zenders omdat er 1 stom sport kanaal bij komt.

aangepast door erwin05
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Zou dat bespaarde geld dan richting eredivisie BV gaan om de voetbal belasting te voldoen?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het verschil is dat jij Fox Eredivisie HD ziet als een onderdeel van het huidige Basis-pakket, Deze zenders is echter nooit officieel een onderdeel geweest van het Basis-pakket. 

Wel krijgen we soms deze zender tijdelijk cadeau. Zoals bijvoorbeeld in januari en februari 2018.

 

Citaat van ontvangen mail van 21 november 2018: 

 

Tijdelijk FOX Sports cadeau
trans.gif
Je kijkt vanaf 1 januari tot en met 28 februari 2018 naar FOX Sports Eredivisie 1. Dat betekent dat je alle doelpunten in de eredivisie ziet en geniet van vele andere sportieve hoogtepunten.

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe kom jij daar dan bij, ook weer verkeerde info.

 

Waar staat dat dat ik dat zo zie???

 

Ingangsdatum is 1 jan 2018

hoe kan ik voor deze datum er van uit gaan dat het een onderdeel is van het Basis pakket. het Fox sport pakket kon je voor kort alleen af nemen als totaal pakket en zat niet eens in de pakketten dus hou nu eens op om mijn verhaal te verdraaien en doe eerst jou huiswerk.

 

Ik ben niet eens lid meer van die waardeloze club en wordt van jou niet kloppende verhalen een beetje moe, ik wacht wel wat er komt in jan 2018.

 

Jij schreef:

Deze zenders is echter nooit officieel een onderdeel geweest van het Basis-pakket. 

 

Dit is schrijven in de verleden tijd "nooit een onderdeel geweest" terwijl het pas in de toekomst gaat gebeuren op 1 jan 2018.

hou daar eens mee op.

aangepast door erwin05
Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu echt de laatste keer dat ik naar jou reageer: 

 

Dit staat toch echt in het overzicht van jou:  CD Pakketten 25-11-2017.xlsx

Als je Fox Eredivisie daar uit het huidige Basis-pakket verwijdert ben jij meteen van die ene zender verschil af. 

 

(Ik ben wel abonnee  van Canal-Digitaal en daardoor ben ik kennelijk beter op de hoogte van het door mij afgenomen Basis-pakket dan jij als buitenstaander.) 

 

 

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jij schreef:

Deze zenders is echter nooit officieel een onderdeel geweest van het Basis-pakket. 

 

Dat is schrijven in de verleden tijd "nooit een onderdeel geweest" terwijl het pas in de toekomst gaat gebeuren op 1 jan 2018.

hou daar eens mee op.

 

De zender staat open voor alle pakketten staat er bij goed lezen Noordzee. daar kom je verder mee.

 

Jij hebt zelf het Basis pakket dan zie jij toch ook dat de zender Fox sport te bekijken is?????

En dat zenders die toegevoegd worden aan het Basis HD pakket ook in het Basis pakket komen.

De laatste die toegevoegd werd was volgens mij Film Europe HD.

 

Het is nog geen 1 jan 2018.

 

Ben ook blij dat het jou laatste bericht is aan mij, aan verkeerde info hebben we niks hier op het forum.

 

(Ik ben wel abonnee  van Canal-Digitaal en daardoor ben ik kennelijk beter op de hoogte van het door mij afgenomen Basis-pakket dan jij als buitenstaander.) 

Wat een lef zeg!!!!!!!!!

 

Jij komt eerder over dat jij niks weet eerdere berichten van jou bevestigen dat.

aangepast door erwin05
Link naar reactie
Delen op andere sites

29 minuten geleden zei ceesv:

Zou dat bespaarde geld dan richting eredivisie BV gaan om de voetbal belasting te voldoen?

 

Dat zou heel goed kunnen. 

 

Ze kunnen het pakket nog wel verder uitkleden van 53 zenders naar 30 zenders. Dan voldoen ze nog steeds aan alle wettelijke eisen. 

(Als ze tenminste NPO 1/2/3 , De drie Vlaamse zenders en de 13 regionale zenders bij die 30 zenders houden.)

 

 

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...