Ga naar inhoud


Insight-HD


gps

Aanbevolen berichten


  • Moderator

Heb je daar niet de laatste CI met geïntegreerde kaart voor nodig bij een gewone ontvanger?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
10 uur geleden zei gps:

Ik heb op M7SAT801 geen beeld en geluid meer op kanaal 26 = Insight-HD en op een Samsung TV wel beeld maar vervormd geluid. Iemand hier iets over bekend?

De meeste aanwezigen op dit forum kunnen deze zender niet decoderen, dus of er iets met de zender of met je ontvanger is kan ik je helaas niet zeggen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Kijk, eindelijk iemand die het kan decoderen.

Bij het grootste deel zit het in het abonnement, maar bijna niemand heeft het CI module met vaste kaart.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Viaccess only

In het geval van CanalDigitaal en TV Vlaanderen wordt vooralsnog alleen de coderingsnorm Viaccess in de uitzendstream van Insight TV opgenomen. Dat houdt in dat men alleen met een Viaccess CI-module met geïntegreerde smartcard alsmede de twee modellen interactieve HD-satellietontvangers naar Insight TV kan kijken. Omdat M7 Group nog geen eigen interactieve UHD-satellietontvanger heeft, kan men Insight TV 4K UHD alleen met een Ultra HD-televisie of UHD-satellietontvanger in combinatie met de Viaccess CI-module bekijken. Insight TV HD kan op deze manier ook ontvangen en bekeken worden alsmede ook met de interactieve HD-satellietontvanger van M7. Insight TV HD en Insight TV 4K UHD hebben een afwijkende programmering en zijn dus feitelijke zelfstandige zenders.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Het is opgelost! Onlangs was er een probleempje met de witte module in de TV en heb ik van CD de module met geïntegreerde smartcard ontvangen zonder kosten. Op een gegeven moment was ik aan het zappen en kwam op Insight-HD. Daar had ik wel beeld maar erg vervormd geluid. Ik was me er niet van bewust dat dit kanaal voorheen niet te zien was met de witte module. Daarna ging ik op de M7SAT801 kijken en was er geen beeld en geluid. Nu is mij duidelijk dat dit ook niet kan. De volgende dag was het geluid op de Samsung TV weer goed op kanaal 26 en 105.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...