Ga naar inhoud


Jongere kijker verlaat lineaire tv sneller dan gedacht


Sprietje

Aanbevolen berichten


Zondags kijk ik fta, die hebben bb poen om cinema-films te geven. Tot je er bij in slaap valt ,vervolg nr > 4 van Resident Evil bvb tot  de ochtend denk ik. Enkel storend zijn de xxx-spotjes.

1*187;2*110;3*70 schotels-11*twin lnb;2*quad lnb;Sab Sky 4900

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 minuten geleden zei Penthe:

De jeugd wordt steeds dommer(gemaakt), ze kunnen steeds minder en dat moet dan de toekomst worden :( Zodra je de mobiele telefoon afpakt kunnen ze niets meer, zelfs geen eitje koken.

 

Als je regelmatig lineaire tv kijkt blijf je bij en weet je wat er leeft in de wereld, als de jeugd meegaat in het bewust laten dommer maken, dan ziet dat er niet goed uit. Maar vroeg of laat zal dit keren hoor, wij gingen ook niet altijd mee met onze ouders, maar zie op latere leeftijd neurie ik soms " papa, ik lijk steeds meer op jou ".

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden zei Penthe:

Als je regelmatig lineaire tv kijkt wordt je gehersenspoeld, en ben je na een tijdje dus wereld vreemd. Je moet het nieuws opzoeken, zelf doen niet wat ze je opdringen op tv. Beste is gewoon die gehele tv uit je raam te gooien, ik kan 100% zonder.

 

Ik zei al eerder nieuws, wetenschap en sport, daar word ik zeker niet wereldvreemd van, maar vooral in alles een beetje interesse hebben is volgens mij het beste.

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden zei Penthe:

Als je regelmatig lineaire tv kijkt wordt je gehersenspoeld, en ben je na een tijdje dus wereld vreemd. Je moet het nieuws opzoeken, zelf doen niet wat ze je opdringen op tv. Beste is gewoon die gehele tv uit je raam te gooien, ik kan 100% zonder.

 

 

Helemaal eens Penthe, dat nieuws opzoeken via andere wegen doe ik eigenlijk alweer een jaar of tien. De tv en de krant heeft voor mij geen enkele toegevoegde waarde meer. Er gaan zelfs weken voorbij dat hier de tv gewoon uit staat en als die al eens aan staat staat hij niet op NPO, RTL en SBS voor het onvolledige en gekleurde nieuws wat ze brengen, de bergen reclames, de onzin die ze vaak uitkramen of presentatoren en sterren die zichzelf zo grappig vinden. Wat ik nog wel kijk zijn de themazenders, sport, muziek, documentaires en films via Netflix. Nieuws haal ik volledig van internet af en ook daar laat ik de gevestigde media volledig links liggen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei kiekiek:

 

Helemaal eens Penthe, dat nieuws opzoeken via andere wegen doe ik eigenlijk alweer een jaar of tien. De tv en de krant heeft voor mij geen enkele toegevoegde waarde meer. Er gaan zelfs weken voorbij dat hier de tv gewoon uit staat en als die al eens aan staat staat hij niet op NPO, RTL en SBS voor het onvolledige en gekleurde nieuws wat ze brengen, de bergen reclames, de onzin die ze vaak uitkramen of presentatoren en sterren die zichzelf zo grappig vinden. Wat ik nog wel kijk zijn de themazenders, sport, muziek, documentaires en films via Netflix. Nieuws haal ik volledig van internet af en ook daar laat ik de gevestigde media volledig links liggen.

Dat is echt de manier om wereldvreemd te worden, je leeft in eigen cocon en staat niet meer open voor ander nieuws, buiten hetgeen je zelf wil horen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je de TV uit laat sla je enkel gekleurd nieuws over. In de lokale krantjes en nieuwspaginas online vind je veel meer nieuws, en aangezien je al die bronnen dan met elkaar kunt vergelijken kun je daar een prima conclusie uit trekken. Dat je de TV zogenaamd nodig hebt is er door de jaren heen flink ingestampt helaas.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Penthe:

Als je de TV uit laat sla je enkel gekleurd nieuws over. In de lokale krantjes en nieuwspaginas online vind je veel meer nieuws, en aangezien je al die bronnen dan met elkaar kunt vergelijken kun je daar een prima conclusie uit trekken. Dat je de TV zogenaamd nodig hebt is er door de jaren heen flink ingestampt helaas.

 

Zo is dat Penthe. Ik wil niet meer beinvloed worden door gekleurd eenzijdig nieuws. Ik wil het nieuws van meerdere kanten tot me kunnen nemen en daar is tv helaas niet meer geschikt voor. Internet is wat dat betreft echt een walhalla, vooral als je via TOR op zoek gaat naar nieuws kom je pas de echte live verslagen tegen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...