Ga naar inhoud


minister Gatz wil reclame doorspoelen verbieden


Jean-Claude

Aanbevolen berichten


ik ben die reclame al lang zat 

om de ... minuten 

1x Dreambox 900UHD Openatv 7.4 2x  TRIAX 110 TDS 4x twin lnb 1x Channel Master 1.20

1x DREAMBOX 8000 HD pvr 1x Dreambox 800se  1x GIGABLU HD QUADPLUS  1x Sab unix triple 1x Xsarius Galaxy 4K  1x gigablue trio

1x Samsung UE65MU7070 4K Ultra HD Smart LED  1x Samsung  UE46F6650SSXXN led 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

De taart is zodanig versnipperd, dat een adverteerder zijn uitgaven wel moet spreiden, Internet gaat nu met een groot deel aan de haal, de gouden tijden voor radio en TV zijn voorbij.

Het enige waar TV zenders nog scoren is Sport, en we weten allemaal wat ze voor die rechten moeten neertellen.

 

 

The key to happiness. Stay away from idiots

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Daarvoor betalen we ook allemaal 3 Euro voetbal belasting extra.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei luisteraar:

De kijkers lopen gewoon weg bij zenders met teveel reclame. 

Wij kijken nooit meer naar commerciële zenders en enkel nog fta zenders. 

 

Hier zenden de fta zenders juist de meeste reclames uit ze moeten ergens van bestaan, op de sat ziet ik het zelfde bij de fta zenders dus weet niet naar welke fta zenders jij kijkt?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op de Duitse zenders die jij opnoemt kan ik niets boeiends vinden om naar te kijken, en ik ben ook niet zo´n fan van de Duitse tv. Npo kijk ik ook vrijwel nooit naar zelfde probleem het boeit niet. Het enige wat ik wel eens kijk bij de Npo is "Ik Vertrek" maar dan alleen als het over Spanje gaat. Reclame bij de Npo gaat tenminste nog tussen de programmas in en daar valt mee te leven.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb reclame altijd als een misbruik van media ervaren. Misschien is het wel omdat ik als kind opgroeide zonder een greintje reclame op radio of TV. Het is net alsof je alleen nog maar brood kunt kopen waarbinnen allerlei vieze stukjes troep verplicht ingebakken zitten. Onwaarschijnlijk hoe normaal we het zijn gaan vinden om dagelijks op allerlei manieren belogen en bedrogen te worden door kletspraatjes gewoon omdat we het nieuws willen horen of zien.

 

En dan je kinderen maar proberen wijs te maken dat ze niet mogen liegen wanneer we hen opvoeden! En media die zelfs de allerkleinste kinderen via NPO 3 al zo hebzuchtig maken dat alleen de meest welgestelde ouders aan al hun door de media opgewekte hebzucht worden aangewakkerd. En dan nog is het niet goed voor kinderen om alles te krijgen waar ze hun om vragen.  Ik vind het echt vreselijk dat onze maatschappij juist door reclame zo enorm verziekt is. Een hebzucht die uiteindelijk tot verwoesting c.q. onleefbaarheid van de aarde zelf zal leiden. Maar je houdt altijd eikels die vinden dat dat minder belangrijk is dan dat ze de allernieuwste iphone of allersnelste pc hebben. Après nous la déluge...!

 

En winnen doen we er niets mee, want ons belastingstelsel zorgt ervoor dat bedrijven al die kosten van de belastingen mogen aftrekken dus indirect betalen we ontzettend veel meer voor onze media dan ze zouden kosten zonder reclame. Het is krankzinnig dat we zo geïndoctrineerd worden om te denken dat reclame-tv ons niets kost!  dat zou alleen zo zijn als die uitgaven niet belastingaftrekbaar voor bedrijven waren. Nu hebben zij de lusten en wij de lasten. Dan had ik toch liever radio en tv zonder leugens die we gewoon via ons belastinggeld direct betalen in plaats van indirect. En dan durft die Gatz over "een gezond medialandschap" te spreken. Ik kan slechts zeggen dat zijn naam ontzettend toepasselijk is, GATZ!

aangepast door T90user
Link naar reactie
Delen op andere sites

Net op het nieuws vernomen dat Facebook 45 miljard reclame geld ontvangt per jaar. 

Google is veel groter 500 miljard euro naar google? 

Nu weten we waar het missend geld voor de commerciële zenders zit. 

Dit komt niet door uitgesteld kijken. 

Dat lossen ze niet met ci+ op tenzij de plannen zijn pay tv zenders te worden. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Reclame is ergernis.

Daar wil je niet gedwongen naar kijken.

 

Net zoals de reclame op dit forum irritant is.

Op een mobiel krijg je na t laden van een pagina eerst reclame te zien.

Die scroll ik zsm naar beneden maar soms klik ik er per ongeluk op.

 

Daardoor ben ik hier minder vaak dan voorheen.

Puur de ergernis van reclame.

 

Wat ik hiermee zeggen wil is dat het zn doel ook voorbij kan schieten.

Net als reclame op tv.

Je kijkt niet zo vaak meer omdat er op de helft vd zenders reclame op is.

aangepast door Gerard 76
Edit


 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...