Ga naar inhoud


minister Gatz wil reclame doorspoelen verbieden


Jean-Claude

Aanbevolen berichten

8 minuten geleden zei luisteraar:

Afwachen of iptv betalen wordt YouTube bied al veel kostenloos aan af en toe aan het begin een spotje. 

iptv is niet alleen netflix enz. 

Als ik goed herinner bestaat nl rtl4 20 jaar het wordt tijd voor een vernieuwing. 

Denk je nu echt dat iemand al die TV programma's voor niets gaat maken?

Dat woordje "al" is helemaal niet op zijn plaats.

Denk dat je beter zou zeggen : "biedt nu nog veel kosteloos aan".

Net zoals Netflix in het begin ook goedkoper was, en nu kun je nog accounts delen met meerdere personen.

En ook TV Vlaanderen was bij de lancering veel goedkoper.

Op die manier veroveren ze in het begin marktaandeel.

Eens ze voelen dat ze meer van de markt in handen krijgen, komt er meer reclame en/of het wordt betalend.

Maar niemand kan hele dagen series, nieuws, sport, .... maken of uitzenden, en dat gratis doen.

Dat zijn honderden jobs, en die mensen werken niet voor niets.

VU+ Duo 4K (originele versie, niet SE!) met VTI v. 15.0.0.2

Link naar reactie
Delen op andere sites


Er zijn gewoonweg teveel commerciële zenders. Die moeten allemaal het reclame budget delen waardoor ze via reclame te weinig inkomen per minuut hebben.

Dat proberen ze op te vangen met meer reclame in te plannen, of nog meer zenders op te starten. Maar door het toenemende overaanbod brengt reclame per minuut nog minder op.

 

Omdat het aanbod van content (films, series, documentaires etc.) ook beperkt is zenden ze allemaal hetzelfde uit en word er veel herhaald.

 

Samen zorgen die twee dingen er voor dat televisie steeds minder interessant wordt voor veel mensen.

aangepast door Pionewbie
Link naar reactie
Delen op andere sites

topic gaat over opdringen reclame. 

de kijker heeft de neus vol van zoveel reclame. 

Huidige commerciële zenders raken reclame geld kwijt voortbestaan??? 

content aanbieders hollywood discovery van der ende enz enz willen hun product toch aan de man brengen. 

Zij kunnen ook zelf een kanaal op internet openen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei luisteraar:

topic gaat over opdringen reclame. 

de kijker heeft de neus vol van zoveel reclame. 

Huidige commerciële zenders raken reclame geld kwijt voortbestaan??? 

content aanbieders hollywood discovery van der ende enz enz willen hun product toch aan de man brengen. 

Zij kunnen ook zelf een kanaal op internet openen. 

Waarom op internet?

Ik begrijp dus niet dat de manier waarop het tot jou komt (via TV kabel/sat/IPTV...) ook maar iets verandert aan de perceptie.

Waarom zou ik reclame wel slikken als het via IPTV komt?

En wat bedoel je met "hun product toch aan de man te brengen"?

Ze verdienen toch geld via de reclameblokken?

Of bedoel je gewoon er een betaalzender van te maken?
Maar waarom is het dan zo'n ramp als je zou moeten betalen om de reclame door te spoelen?

Dan heb je uiteindelijk toch iets heel gelijkaardigs?

 

VU+ Duo 4K (originele versie, niet SE!) met VTI v. 15.0.0.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja natuurlijk is het leuk om te betalen om reclames niet te hoeven zien? NOT Alles is gewoon te duur geworden en wat omhoog gaat komt een keer naar beneden, wordt tijd dat het hele boeltje inelkaar stort en weer opnieuw moet beginnen en dat niet alleen in medialand.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Penthe:

Ja natuurlijk is het leuk om te betalen om reclames niet te hoeven zien? NOT Alles is gewoon te duur geworden en wat omhoog gaat komt een keer naar beneden, wordt tijd dat het hele boeltje inelkaar stort en weer opnieuw moet beginnen en dat niet alleen in medialand.

 

Leve de crisis?

Zijn we daar dan met zijn allen rijker van geworden?

Ik dacht van niet.

VU+ Duo 4K (originele versie, niet SE!) met VTI v. 15.0.0.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei ceesv:

Ik kijk op dit moment naar een film op Nederlandse TV,  elke 20 minuten een onderbreking van 9 minuten reclame.

 

DIt is gedoemd.

Ik heb dit gisteren ook weer eens gedaan bij een film die ik graag wilde zien.

Ik doe dit zo lang mogelijk niet weer. Wát mateloos irritant.

 

Ik herinner me nog hoe we dit jaren geleden zo bizar vonden van de TV in Amerika. Niet te geloven dat die mensen zo naar TV willen kijken. Inmiddels is het hier niet anders....

aangepast door minplus
duidelijkheid

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het vermoeden door globalisatie en internet de lokale zendertjes niet meer nodig zijn. 

bv mgm maakt een Nederlands iptv kanaal met reclame of paytv zo ook de andere content aanbieders. 

Google zal hier een grote rol spelen. 

De muziek cd is al helemaal digitaal over internet. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei luisteraar:

Ik heb het vermoeden door globalisatie en internet de lokale zendertjes niet meer nodig zijn. 

Wereldwijd allemaal dezelfde troep bekijken?

Dat is pas een schrikbeeld, en toppunt van vervlakking.

Game of Thrones, in 37 talen, de ene keer met ondertitels, de andere keer gedubd.

Is dat de toekomst?

Laat maar, dan gaat de TV wel uit hier.

VU+ Duo 4K (originele versie, niet SE!) met VTI v. 15.0.0.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is wat medialand wil, vroeger werd met de komst van de DVD beloofd dat je overal je eigen ondertitels zou hebben, dit is nooit waar gemaakt en nu zelfs als je een gehele serie koopt zijn de ondertitel talen niet op alle DVDs aanwezig waardoor je dus eigenlijk een miskoop doet. Ze verzieken het voor zichzelf.

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei zzzzzz:

Wereldwijd allemaal dezelfde troep bekijken?

Dat is pas een schrikbeeld, en toppunt van vervlakking.

Game of Thrones, in 37 talen, de ene keer met ondertitels, de andere keer gedubd.

Is dat de toekomst?

Laat maar, dan gaat de TV wel uit hier.

De (Belgische) film pruducent kan zijn materiaal uploaden naar bv google. 

Voor iedere download krijgt ie geld. 

Hoe beter de film hoe meer geld die krijgt. 

Uiteindelijk komt dat geld ook weer uit reclame. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nja jongens,

Zoals ik al eerder had geschreven gebruik ik geen CI en geen CI+.

 

Als ik een goede film zie op een commerciële zender -en ik wil m behouden- dan neem ik die film op, vervolgens schakel ik over naar bv Nederland1,2 of een ander stn om iets anders te bekijken, de opname van het stn wat ik opneem wordt hier niet door gestoord; dmv mijn firmware kan ik 4 gecodeerde stns op hetzelfde moment behappen.

 

Als dan die film is afgelopen start ik m in mijn mediaplayer, vervolgens KNIP ik die reclames er allemaal uit, dus niks doorspoelen of iets dergelijks, en vervolgens sla ik die film op op mijn externe HDD, totaal zonder reclame en Hebbes!

 

Wat mij wel stoort is dat de commerciële stations de aftiteling wegknippen. 

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Zoals al eerder beschreven, met deze plannen is jouw werkwijze in de toekomst onmogelijk.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...