Ga naar inhoud


minister Gatz wil reclame doorspoelen verbieden


Jean-Claude

Aanbevolen berichten


3 minuten geleden zei Penthe:

Volgens mij is tegenwoordig alles commercieel, en tv reclame begon pas echt irritant te worden toen men er programmas voor ging onderbreken.

ja misschien, maar ik ken ook publieke omroepen waar geen minuut reclame doorheen komt als ik opneem en op later tijdstip afspeel

 

ik zou geen enkel gatz en soortgelijk vertegenwoordiger meer vertrouwen die stelt dat er een kopstand komt als dit niet doorspoelen niet gegarandeerd wordt.

ik wil niet dat er niet doorgespoeld kan worden

voor je het weet stem je verkeerd.....:sick:

Toxigene 7" Edit

The Orb

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vermoed dat het gewoon een reclame strijd is tussen de aanbieders .

Zender A bij mij krijg je meer reclame zendtijd dan bij xxx voor de zelfde prijs.

Dus de reclame blokken worden alleen langer.

Ik kijk wel een fta duitse commerciele zenders daar valt het mij op dat veel

reclame blokken ingevuld worden met eigen reclame dus ze krijgen ingeplande

reclame tijd niet ingevuld.

Ze kunnen de onverkochte reclame blokken niet met programma's vullen omdat ze de

programma's niet hebben.

 

aangepast door luisteraar
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het gaat over TV reclame dat de mensen ziek worden van de grote blokken niet alleen

in vlaanderen .

Hoe dan ook 1 vlaamse commerciele zender is al door telenet overgenomen anders ........

Er is geen plaats meer voor bv 5 rtl tv zenders die zullen moeten inkrimpen de reclame markt (inkomen) voor

tv is er gewoon niet meer of pay tv worden waar ze al mee bezig zijn door de providers te

verplichten een vergoeding aan de zender te betalen voor doorgifte.

Ben benieuwd wat het wordt vermoed IPTV

aangepast door luisteraar
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik snap niets van deze commotie;

Als ik een film opneem van bv Veronica of RTL7 of welk ander commercieel stn dan ook, en ik wil die film behouden, dan knip ik die reclame er later gewoon uit dmv de mediaplayer van de NanoXX 9800 HD. (dus doorspoelen van de reclame hoeft helemaal niet, die reclame knip ik er immers uit).

 

Ik gebruik een NanoXX 9800 HD satelliet ontvanger die niet op internet is aangesloten, (gebruik de interne kaartlezer, dus geen CI);

De NanoXX 9800HD is een twin tuner, deze heb ik aangesloten met 2 coaxkabels op mijn Scorpion Universal quad lnbf. de NanoXX 9800HD heb ik geïnstalleerd met de firmware  02.55.01T-A.

 

Daar deze machine geen interne HDD heeft gebruik ik de externe HDD: Platinum van My Drive 500GB, 6,4cm zonder externe voeding (wordt aangestuurd door alleen de USB-poort).

 

Ik heb een draaibare installatie, alles wordt aangestuurd dmv een Stab Italia HH100 rotor dmv USALS icm een LensonHeath 80cm schotel; kortom, ik heb niets met deze restricties temaken.

 

P.S. Ik heb deze ontvanger al in 2009 gekocht, ongelooflijk toch?

 

 

 

 

 

 

aangepast door D-box

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

En juist dat wat jij beschrijft zou onmogelijk worden, wanneer die minister haar zin krijgt.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben benieuwd hoe de minister dat dan wil doen, ik heb mijn ontvanger immers niet op internet aangesloten; of wil de minister ons allemaal verplichten om een CDS-bak te nemen met CI+ ?

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De smartcards kunnen uitgeschakeld worden.

De klant gaat verplicht op  CI+ module

Enkel goedgekeurde ontvangers kunnen gebruikt worden.

Opnemen doorspoelen enz is verledentijd.

Deze weg slaan de providers al in.

Ik hoop dat tegen die tijd hdmi recoders komen dan kan je weer opnemen maar

er blijkt in de hdmi protocol een bitje bestaat wat opnemen uitschakeld dus moet

het een gehackte recorder zijn.

 

aangepast door luisteraar
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
4 uur geleden zei Jean-Claude:

Bij Medialaan (VTM, Q2, CAZ, Vitaya) is reclame doorspoelen nu al niet mogelijk als je programma’s opvraagt

 

 

23 minuten geleden zei D-box:

Ik ben benieuwd hoe de minister dat dan wil doen, ik heb mijn ontvanger immers niet op internet aangesloten; of wil de minister ons allemaal verplichten om een CDS-bak te nemen met CI+ ?

Die gaat bij Medialaan vragen hoe dat werkt.

 

Welkom in de wondere wereld van CI+

https://www.google.de/search?client=firefox-b&dcr=0&biw=1920&bih=966&ei=ecCyWrmNNJH6kwXH4quADA&q=Die+wahrheit+über+CI%2B&oq=Die+wahrheit+über+CI%2B&gs_l=psy-ab.3..0i30k1l2.2406.3810.0.8192.6.6.0.0.0.0.140.756.0j6.6.0....0...1c.1.64.psy-ab..0.4.496...0i7i30k1.0.sCMRsptWfBI

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 minuten geleden zei D-box:

Ik ben benieuwd hoe de minister dat dan wil doen, ik heb mijn ontvanger immers niet op internet aangesloten; of wil de minister ons allemaal verplichten om een CDS-bak te nemen met CI+ ?

Dat is de Nederlandse situatie, en de situatie zoals ze nu is.
Coderingssystemen kunnen uitgeschakeld worden, kijk maar naar de kaartwissels in het verleden bij TV Vlaanderen, en andere.

 

Maar ik begrijp dat sommigen denken dat VMMa (de makers van VTM, 2Be, ...) of De Vijver (makers van Vier, Vijf, Zes, ...) zomaar gratis voor hen zouden moeten werken.

Ja, want als ik niet kan doorspoelen, kijk ik niet meer.

OK, maar als genoeg mensen doorspoelen is er geen budget meer voor programma's en stopt de zender.

Wat heb je dan gewonnen?

 

Men zegt nu dat Gatz "teruggefloten" wordt, ik denk dat ze bij VLD wat angst hebben voor negatieve reacties, maar geloof mij, zij willen een oplossing, anders gaan die zenders gewoon overkop.

Of we terug willen naar de tijd dat er één of 2 openbare zenders waren, en niets van commerciële zenders betwijfel ik ten zeerste.

VU+ Duo 4K (originele versie, niet SE!) met VTI v. 15.0.0.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden zei zzzzzz:

Of we terug willen naar de tijd dat er één of 2 openbare zenders waren, en niets van commerciële zenders betwijfel ik ten zeerste.

Zover zal het niet komen de iptv zenders staan in de start blokken dus keuze blijft zonder de traditionele commerciële zenders. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ik kijk op dit moment naar een film op Nederlandse TV,  elke 20 minuten een onderbreking van 9 minuten reclame.

 

DIt is gedoemd.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

24 minuten geleden zei luisteraar:

Zover zal het niet komen de iptv zenders staan in de start blokken dus keuze blijft zonder de traditionele commerciële zenders. 

Dus ook betalen, maar dat is wat ik zo vreemd vind.

Men schreeuwt moord en brand, als men slechts tegen betaling zou kunnen doorspoelen, maar als het via IPTV is en men moet evengoed betalen, is er geen probleem?

VU+ Duo 4K (originele versie, niet SE!) met VTI v. 15.0.0.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...