Ga naar inhoud


M7 MZ-101 Alle instelling+zenders kwijt na stroomstoring


vera26

Aanbevolen berichten


2 uur geleden zei Sprietje:

Dat is toch niet normaal dat dat nodig is en als het werkelijk nodig zou zijn, dan mag Canal Digitaal er wel standaard een Power Adapter bijleveren.

 

Het bizarre is dat ik een identieke M7 heb die dat probleem niet heeft. Je zou denken dat er een geheugen in zit dat in stand blijft met een batterij. Voordat ik ga sleutelen zoek ik verklaringen voor mijn probleem. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor je begint te sleutelen, neem je beter contact op met CDS of je verdeler.

Ze kunnen dan een eventuele vervang box geven; dus minder hoofdzorgen voor jou.

[Vu+ Solo4K] - [VTi 13.x]

[TVV Basic+] - [CD TopHD]
Ik vind het nieuwe overzicht met ongelezen topics in een tijdslijn maar niks...

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Sprietje:

Dat is toch niet normaal dat dat nodig is en als het werkelijk nodig zou zijn, dan mag Canal Digitaal er wel standaard een Power Adapter bijleveren.

 

Ligt eraan over wat voor stroomstoring je krijgt. Ik heb een Pioneer AC3 tuner versterker en die raakt bij een rare stroomstoring ook elke keer zijn settings kwijt, valt de stroom gewoon uit en komt dan weer terug is er niets aan de hand. En ik heb de UPS er zo en zo ook opstaan zodat een opname bij stroomuitval ook gewoon keurig door blijft lopen. Ik heb hier zo mijn Movie Cube(Die kan 2 TDT tuners tegelijk opnemen), mijn Router, en mijn sat ontvanger op de UPS, wel zo veilig.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat had je verwacht van dit soort hardware? MiSpec AAA? Het is goedkope rotzooi van KAON die hun 'kwaliteit' al jaren geleden 'bewezen' hebben. Vergeet ook de kwaliteit van de gebruikte SD kaart niet....

 

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 uur geleden zei el renegade:

Heb het ook een keer gezien, na de m7 een keer op fabrieksinstellingen te zetten en opnieuw te installeren waren de problemen voorbij.

 

renegade, dat blijkt de oplossing te zijn. 

 

Allen bedankt voor de suggesties!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...