Ga naar inhoud


Reclame vrouw vriendelijk ho maar


Tonskidutch

Aanbevolen berichten

Dus voordat ze goed en wel in de deurpost staat heb jij je handtekening al gezet en verlang je enige "demonstraties" en "instructies"? :D

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites


En wat is er mis met reclame voor een half of zelfs naakte poetvrouw ? Is meer vrouwonvriendelijker dan die advertentie voor de vaatwasser. Is een kwestie hoe je gendergevoel is ingesteldheid . Stel je voor dat een homokoppel op zoek gaat naar een poetshulp.... 😌

 

https://www.hln.be/nieuws/binnenland/vanaf-nu-kan-je-een-naakte-poetsvrouw-boeken-in-brugge-ik-poets-graag-en-ben-zeer-erotisch-ingesteld~a86e8c68/

 

763.jpg

aangepast door Crazy Sat

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga snel een paar schilderijtjes kopen.

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W10, Gigabyte Brix met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij heeft het hier helemaal niets met naakte 'wijven' (..!) te maken. Dit is n.l. de afbeelding waar het allemaal om gaat. En om dit nou seksisme te noemen... Beetje respectloos misschien naar de 'huidige werkgever', dat wel :D 

 

Alleen... als die 'nieuwe werkgever' hem nou afwijst, omdat zij liever met vrouwen 'werkt', is dat dan seksisme? :P 

 

Tja, vind het een beetje bekrompen allemaal hoor.  Als je maar ver genoeg zoekt, dan vind je altijd wel wat...

 

7C15FB92-6241-4BC5-8C92-D415931E334A.jpeg

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Truus0007:

Volgens mij heeft het hier helemaal niets met naakte 'wijven' (..!) te maken

het gaat om het beeld dat men in de reclamewereld schept over de man en de vrouw

 

de connotatie dat afwassen vrouwenwerk is en vervolgens kun je ook een machine daarvoor nemen

de connotatie dat mannen dat beeld geil vinden en daarom er op ingaan

de connotatie dat alle vrouwen lek zijn...

 

en zo kun je er nog wel enkele noemen

daar waar de sociaal democratische moraal gedurende de voorgaande decennia leidde tot de meest sociale en anti discriminerende samenleving (in Zweden) is zoals ik reeds schreef nu ook met een soortgelijke uitspraak over die connotaties voor een gerechtshof gekomen.

 

meer hoef je eigenlijk niet ervan te maken, maar juist die er het meeste een probleem mee heeft komt intuïtief en vaak onbewust tot verzet 

de vrouwen die hun positie als gelijkwaardige willen en de mannen die hun positie blijven verdedigen...

 

The Piper S Call

David Gilmour

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Sprietje:

Deze satellietshop in Duitsland prijst ook zijn beste waren aan in de maand december.

Satshop angebot.jpg

Fake reclame!!! Ik heb ooit een dergelijke VU+ gehad maar heb die dame nooit gezien, laat staan een demo zien geven! 😐

  • Haha 1

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Tonskidutch:

het gaat om het beeld dat men in de reclamewereld schept over de man en de vrouw

 

 

Yep, ik begrijp waar je topic overgaat hoor. Ik doelde daarmee ook meer op de afbeelding die momenteel in Zweden (en inmiddels ook hier, lol) voor commotie zorgt.

Persoonlijk ben ik sowieso tegen elke vorm van stigmatiseren, in mijn optiek is elk persoon uniek. 

En juist dat, getuige de verschillende meningen ook hier, maakt dit soort onderwerpen misschien wel extra moeilijk. Daar waar de één zich erdoor gekwetst voelt, ziet de ander het slechts als humor.

 

Oh ja, en mijn aangedikte “wijven” opmerking was eigenlijk meer een verwijzing naar een eerdere ~~ naar mijn mening ~~  enigszins vrouwonvriendelijke uitlating, in één van de reactie’s.

Maar misschien was dat ook slechts humor... 

Zoals ik al zei, moeilijk onderwerp, :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als vrouwen op deze manier iets willen bijverdienen,

wie zijn wij dan om dat in een ander daglicht te stellen?

 

Als vrouwen in een vrouwenrol (volgens mannen) iets

willen doen, dat is dan toch prima?

 

Ze zijn na de Dolle Mina's, emancipatie en feministisch

tijdperk "mans" genoeg.

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W10, Gigabyte Brix met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎28‎-‎9‎-‎2018 om 17:28 zei drz:

Fake reclame!!! Ik heb ooit een dergelijke VU+ gehad maar heb die dame nooit gezien, laat staan een demo zien geven! 😐

Die VU+ prijst een dame aan ;)

 

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...