Ga naar inhoud


Reclame vrouw vriendelijk ho maar


Tonskidutch

Aanbevolen berichten


 

Ik zie geen probleem in die reclame een vrouw die haar hobby doet.

Ik zie ook geen probleem als een foto gemaakt wordt als ik een schotel uitricht.

Ik zie nergens meer een probleem in op mijn leeftijd zijn de horens al lang weggesleten.

aangepast door luisteraar
Link naar reactie
Delen op andere sites

We hebben hier een moppen topic, die is niet  enkel vrouwonvriendelijk maar ronduit vernederend en smerig. Aan boter ( op het hoofd) geen gebrek. Let wel, dit is geen verwijt aan de topic-starter!

In Siddeburen was een bok die machtsverhief en worteltrok. Die bok heeft onlangs onverschrokken de wortel uit zichzelf getrokken, waarna hij zonder ongerief zich weer in het kwadraat verhief. Maar 't feit waardoor hij voort zal leven is, dat hij achteraf nog even de massa die hem huldigde met vijf vermenigvuldigde.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

38 minuten geleden zei waterpas:

We hebben hier een moppen topic, die is niet  enkel vrouwonvriendelijk maar ronduit vernederend en smerig. Aan boter ( op het hoofd) geen gebrek. Let wel, dit is geen verwijt aan de topic-starter!

Ja, maar als vrouwen echt moppen konden tappen dan kwamen de mannen er slecht van af :whistle:.

  • Bedankt 1
  • Haha 1

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Er zijn dit jaar zelfs geen grid girls meer!

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Liberty Media heeft de grid girls afgeschaft.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Weer een hoop doorgeslagen flauwekul. Bij ons in huis ben ik al vele jaren degene die de meeste afwas doet (trouwens ook de kleren door de wasser en droger haalt maar dat terzijde). Maar mogen nu vrouwen dat niet meer doen of mag je daar in elk geval geen advertenties meer mee maken? We worden hoe langer hoe gekker. Nog even en je mag alleen nog maar in een advertentie gebruikt worden als je een allochtone donkerhuidige transseksueel bent. En o ja, die advertentie moet voor minstens 50% engelstalige woorden gebruiken uiteraard. Anders is het foute boel en ga je niet met je tijd mee.

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden zei T90user:

moet voor minstens 50% engelstalige woorden gebruiken uiteraard

 

Ah, vandaar dat jij T90user heet in plaats van T90gebruiker :grin:

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...