Ga naar inhoud


2 smartcards van verschillende leveranciers


Werner Peeters

Aanbevolen berichten


Ik kan je uit eigen hand verzekeren dat dit uitstekend werkt via de softcam (in mijn geval OScam). Ik gebruik al sinds 2011 een TV Vlaanderen kaart en een Canal Digitaal kaart in mijn DM8000. Werkt prima ook i.c.m. updates. Overschakelen van CDS naar TVV en vice versa werkt normaal..

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 25-5-2018 om 23:28 zei Werner Peeters:

Ik heb in één slot van mijn Vu+Solo2 een TV Vlaanderen-kaart steken. Als ik nu in het tweede slot een Canal Digitaal-kaart stop en daar ook een abonnement op neem, werken dan de twee kaarten tegelijk? Of stel ik de zaken hier te simpel voor?

 

Probleemloze test gedaan met de twee lezers uit VU+ Ultimo 4K.

Indien je met CI+ modules zou werken zal je wel problemen ondervinden. 

 

Alphasat.

aangepast door Alphasat
Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden zei Alphasat:

 

Probleemloze test gedaan met de twee lezers uit VU+ Ultimo 4K.

Indien je met CI+ modules zou werken zal je wel problemen ondervinden. 

 

Alphasat.

Gebruik dan bvb vti, en wijs de tvv kanalen toe aan de module van tvv en zo ook van cd aan hun module.

hett werkte tijdens mijn test op een duo, maar niet zoals met 2 losse cards.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Tonskidutch:

sattv4iedereen,

je bent aan het dolen

op een DUO werkt geen enkele actieve CI+ module op dit moment en zeker geen twee voor TVVlaanderen en CanalDIGITAAL tegelijkertijd die per zender zijn toegewezen

 

 

 

Tonskidutch, de rode viacces orca module ging tijdens mijn test perfect. Deze module werkt als een ci module.

tijdens mijn test met een rode ( tvv) en een witte met seca kaart (CD), had ik problemen. Toen ik de zenders via vti de juiste module toewees, werkte het naar behoren, maar niet perfect. Had wel een paar chrasches.

intussen zijn er wel al 2 updates gestuurd naar die rode, en kan het nu niet meer testen, omdat er geen abbo meer opstaat.

het was vti 9.X. Wat met pli een ?

echter is het zeker niet mijn voorkeur zo te werken.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

begrijp je verhaal niet

of niet helemaal

je hebt toch een SOLO2 en een oude DUO

tenminste dat moet ik aannemen gezien je berichten

 

je had alle abonnementen opgezegd, schreef je een tijd geleden 

dus wat doe jij met de viaccess orca CI module die geen abonnement meer heeft

je verhaal is niet te vatten

 

leg ons uit wat je status is en wat er aan geldige abonnement kaarten, dan wel ci`s met ingebouwde chip actief zijn

zonder dat kunnen we je gewoon niet helpen, zo ook in dat ander topic dat jij gelijktijdig geopend hebt over de oscam.dvbapi

Op ‎25‎-‎5‎-‎2018 om 23:28 zei Werner Peeters:

Ik heb in één slot van mijn Vu+Solo2 een TV Vlaanderen-kaart steken. Als ik nu in het tweede slot een Canal Digitaal-kaart stop en daar ook een abonnement op neem, werken dan de twee kaarten tegelijk? Of stel ik de zaken hier te simpel voor?

 

sorry beste Werner Peeters,

je topic is gekaapt maar ik neem aan dat je het antwoord kent

The Piper S Call

David Gilmour

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn testen zjn een goed anderhalf jaar geleden genomen, enkele maanden na uitgifte ervan ( vicces orca).

toen had ik wel nog een satelliet abonnement bij tvv.

deze testen heb ik toen gedaan, naar een soortgelijke vraag.

zelf werk ik niet zo, lees dit is mijn voorkeur niet.

je kan gelijk hebben, dat het nu niet of moeilijker werkt na de 2 of 3 updates van die rode module.

iedereen is vrij mijn verhaal hiervan al of niet te geloven, en waarom en wat steek ik in mijn zakken om te gaan liegen??

ik raad zo werken ABSOLUUT af, als je 2 losse kaarten hebt.

waarom jjij mijn oscam.dvbapi verhaal hierbij haalt, dat begrijp ik niet?

ik werk met EEN losse kaart van CD., draaiend op oscam, met problemen, maar totaal hier bij dit topic niet van belang.

ik kan niet duidelijker nu.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...