Ga naar inhoud


Aanbevolen berichten

Geplaatst:

eigenlijk is het natuurlijk niet terecht die eenmalige registratiekosten (je regelt alles zelve per internet)

en activatie kosten sowieso niet,

ook niet van oude kaarten daar deze kosten reeds betaald zijn en jij regelt de administratie op de website zelve, dus er is ook geen manuren aan gespendeerd door CanalDIGITAAL

 

het is puur geld aftroggelen, dat zou wel eens bekeken kunnen worden door de consumentenorganisaties

maar die hebben ook enkel lauwe pis als het om M7 Group gaat

 

 

More Than I Can Bear

Matt Bianco

 


  • Reacties 37
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatst:
27 minuten geleden zei Tonskidutch:

eigenlijk is het natuurlijk niet terecht die eenmalige registratiekosten (je regelt alles zelve per internet)

en activatie kosten sowieso niet,

ook niet van oude kaarten daar deze kosten reeds betaald zijn en jij regelt de administratie op de website zelve, dus er is ook geen manuren aan gespendeerd door CanalDIGITAAL

 

het is puur geld aftroggelen, dat zou wel eens bekeken kunnen worden door de consumentenorganisaties

maar die hebben ook enkel lauwe pis als het om M7 Group gaat

 

 

Volledig mee eens

Geplaatst:

Als ik Nu een vakantie flex 3 afsluit, kost mij dat 3 x 12.50 € + 15 € registratiekosten.

 

Ik heb nog een orange kaart, welke op mijn naam staat maar niet meer geactiveerd is.

 

Zijn die 15 € bedoeld om de kaart weer te activeren, en wat gebeurt na die buwuste 3 maanden met de kaart, wordt deze wederom op non actief gezet

Geplaatst:

Kun je niet gewoon beter even bellen met Canal Digitaal ?

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV KPN plus+ TV box  / Android 4K IPTV box / Kodi & Plex / 100+ TB Storage

Geplaatst:

Kan altijd, maar is deze club betrouwbaar, heb in het verleden zeer slechte ervaring opgedaan.

 

Daarom via derden info binnen halen.

Geplaatst:

De administratie bij CDS is een ramp (nog steeds). Met de online WebCare via Twitter heb ik veel betere ervaring die zou ik zelfs met een ruime voldoende willen waarderen. Ook zij maken fouten, maar daar kun je direct op reageren en daar wordt ook naar gehandeld. 

Afscheid….. Nog een paar maandjes te gaan…

 

Geplaatst:
5 uur geleden zei blitz10:

Kan altijd, maar is deze club betrouwbaar, heb in het verleden zeer slechte ervaring opgedaan.

 

Daarom via derden info binnen halen.

 

En informatie via derden is wel betrouwbaar?  Bovendien je moet bij CDS het abo afsluiten, niet bij derden.

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV KPN plus+ TV box  / Android 4K IPTV box / Kodi & Plex / 100+ TB Storage

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...