Ga naar inhoud


F1 dit weekeinde in Canada


Sprietje

Aanbevolen berichten


2 uur geleden zei Sprietje:

Tja, je kijkt toch ook gratis. Bovendien hoe wil je in Spanje anders de F1 zien?

 Heb de race gezien bij Ziggo  maar ik lees net op een Engels sat forum :

 

New #1
Canadian Grand Prix in HD FTA
Türkmenistan Sport HD @ 52 east
12303 V 27500 S2 HD

Audio via BBC Radio 5 :):Y
 
Net gekeken , de zender is inderdaad FTA alleen de Turkse taal begrijp ik niet .
De volgende race toch eens kijken of ze dan weer van de partij zijn en of de audio van BBC 5 een beetje synchroon loopt ( en waar die te vinden is met een 2e schotel/ontvanger )
 
 

Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging .
Octagon SF8008 4K   Edision Primo IP S2  Dr.HD F16  

1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ

1.2 m Echostar Offset  aan schuur  53º E    34.5 W   Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat klopt wel beste Quijote, deze keer was er dacht ik meer reclame dan anders.
 

Over 2 weken wordt de race in Frankrijk gehouden op het zeer snelle Circuit Paul Ricard vlak bij Marseille. Dan kunnen we weer op de normale tijden kijken.
Er is trouwens 10 jaar lang geen F1-race geweest in Frankrijk.
Het Circuit Paul Ricard is eigendom van voormalig Formule 1-baas Bernie Ecclestone, die er de afgelopen jaren flink in heeft geïnvesteerd, met name wat betreft veiligheid en faciliteiten ter plaatse. Tegenwoordig wordt het door onder andere de Formule 1 regelmatig gebruikt als testcircuit. Het circuit draagt dan ook de naam Paul Ricard HTTT (Hi Tech Test Track).

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden zei Sprietje:

Over 2 weken wordt de race in Frankrijk gehouden op het zeer snelle Circuit Paul Ricard vlak bij Marseille. Dan kunnen we weer op de normale tijden kijken...
 

 

Nou, niet helemaal "normaal". Want volgens mij begint de race daar om 16:10 uur ;) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden zei trust:

De volgende race toch eens kijken of ze dan weer van de partij zijn en of de audio van BBC 5 een beetje synchroon loopt ( en waar die te vinden is met een 2e schotel/ontvanger ) 

 

Je kunt het geluid van internet streamen via PC of smartphone naar je audio installatie. Meestal zit daar een flinke lag op, maar dat kun je ondervangen met de timeshift functie van je ontvanger. Zo zet ik het commentaar van Olav Mol van Grand Prix Radio bij de race.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, ik had hier last van zwaar onweer en moest veiligheidshalve m'n adsl modem er uit trekken. Smartphone omgeschakeld naar 3G, maar ontvangst op het randje waardoor de vertraging zelfs opliep tot boven een minuut. Satellietsignaal viel om die reden ook even weg, maar met met het commentaar van Olav blijf je toch op de hoogte hè. Kijken met hindernissen, afgewisseld door reklame. 🙂

Ik lees net dat de volgende GP in Frankrijk ook door TF1 wordt uitgezonden, hopelijk met minder reklame en voor sommige kijkers zelfs beschikbaar in UHD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...