Ga naar inhoud


Komend weekeinde F1 in Italië


Sprietje

Aanbevolen berichten

Wat Verstappen betreft ben ik het geheel met je eens.

Wat de reklame betreft niet. Nogmaals, RTL Television heeft niet als doelgroep de NL Markt. En wordt niet door overheidsgeld gefinanciert.

Ziggo is een betaal zender. Wil je geen reklame, dan betaal je.

Als je dan ook nog gaat bepalen van welke coureur je wel of niets wilt vernemen, dan zul je je eigen sportzender moeten gaan beginnen.

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites


Snap ook wel dat het zo werkt met die commerciële zenders. Maar mijn ideaal is een verbod op reclame tijdens uitzendingen. Dan zullen er heel veel commerciëlen  het loodje leggen en houden we een overzichtelijk aantal over van n.a.w. betere kwaliteit. Scheelt ook heel wat energie van al die zenders die heel veel rommel en van het zelfde uitzenden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hé beste Hansen. Wil je een beetje dimmen? Een verbod op reclame tijdens uitzendingen waardoor commerciëlen het loodje leggen?
Hoe moet ik dan in Zuid-Spanje naar de F1 kijken want hier is natuurlijk geen Ziggo?
Ga jij bepalen hoe ik de F1 kan gaan bekijken of helemaal niet meer kan bekijken?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Stoffel Vandoorne verlaat McLaren na dit seizoen. Dat heeft het team zelf bekendgemaakt. Allebei geven ze toe dat de samenwerking minder succes opleverde dan gehoopt, al steekt CEO Zak Brown de hand opvallend in eigen boezem. “We hebben hem niet de middelen kunnen geven om zijn talent te tonen.”

 

Bron: Nieuwsblad

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja...of die Verstappen & Co zoveel miljoenen moeten verdienen vraag ik me eigenlijk ook af maar we leven in een markt-economie waar dit soort dingen zichzelf regelt.

Als ik voor de F1 zou moeten gaan betalen dan was het bij mij einde voorstelling. Jammer dan...than not ! 😍

Ik zal er geen minuut van wakker liggen.

Ik hoor het dan wel in het nieuws en als ik niets hoor dan is het ook goed.

 

Zelf werk ik voor een commerciele zender en we moeten ons zelf bedruipen. We krijgen geld uit reclamebijdragen en we krijgen geld van de kabelproviders in het Midden Oosten en de rest van de wereld. Wat dacht je wat dat kost?

Formule 1 zenden we niet uit. De kosten zijn te hoog en we krijgen die uitgaven niet terug met winst. We zenden gratis uit via meerdere satellieten in SD en tegen een zeer lage vergoeding in HD volgens de HD+ formule. MyHD heet dat bij ons. Wat dacht je wat dat kost?

De bijdragen die we uit de MyHD pot terug krijgen dekken met afstand niet onze transponderkosten. Onze grootste kijkersgroep kijkt via de kabel.
We zenden zelfs nog via enkele UHF zenders analoog uit. Die kosten zien we ook nergens meer terug.

De kosten van produceren in HD in plaats van SD zijn tegenwoordig niet hoger dan de kosten die we in SD hadden. De werkelijke kosten zitten hem in de extra transpondercapaciteit zolang we nog in SD en HD simultaan uitzenden en dat gaat nog een paar jaar zo door. En dan heb ik het nog helemaal niet over UHD en misschien wel 8K. Ga maar naar de IFA in Berlijn. Daar is het 8K wat de klok slaat.

 

We zijn een grote werkgever met meer dan 2000 werknemers wereldwijd. Zie commerciele TV dan ook als werkgelegenheid en niet zo op schelden.

Niemand verplicht je om naar commerciele TV te kijken.

aangepast door Drs. IJzerbout

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Helmut Marko: Red Bull 2021 met Honda of exit

 

Zal het Formule 1 Wereldkampioenschap starten in 2021 zonder Red Bull Racing en Scuderia Toro Rosso? Dat is heel goed mogelijk, de race baas Dr. Helmut Marko kijkt er door heen.
Hoe ziet de Formule 1 er over drie jaar uit? Heel goed denkbaar dat dan een Formule 1 zonder Red Bull zal plaatsvinden. De Graz Red Bull race baas Dr. Helmut Marko zei tijdens de Italiaanse Grand Prix in Monza: "We zijn blij met de geweldige samenwerking met Honda voor de komende jaren. Mocht deze samenwerking - om welke reden dan ook - niet werken zoals verwacht, dan zou Red Bull alleen de Formule 1 verlaten.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...