Ga naar inhoud


Kerts veilig?


Gast catw

Aanbevolen berichten


Als je Kerts roept , zou Google dan weten wat je bedoelt ?😋

 

 

kerts.jpg

Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging .
Octagon SF8008 4K   Edision Primo IP S2  Dr.HD F16  

1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ

1.2 m Echostar Offset  aan schuur  53º E    34.5 W   Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka

Link naar reactie
Delen op andere sites

28 minuten geleden zei trust:

Als je Kerts roept , zou Google dan weten wat je bedoelt ?😋

 

 

 

Juist in deze tijd moet je weten hoe je de krenten uit de pap haalt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kerts is een plaats in Oekraïne.

VU+ Ultimo 4K PLI 9.x dual DVB-S2 FBC tuner met 750Gb WD Blue, VU+ Zero 4K PLI 9.x  Visiosat G4 Quadro met 3 Alps quad en 1 Inverto Ultra Black quad, LG G1 Oled Evo 77 inch, Sony Bravia KDL 65-XD7505, , Nvidia Shield TV Pro mediaplayer, Denon AVR-X3500 audioreceiver. Zone 1: 2X Kef IQ90, 2x Kef IQ10, Kef IQ60c, BK XXLS 400 subwoofer. Zone 2: 2X Tangent EVO4. Fritzbox 7590. Synology DS418, Raspberry Pi 3B

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Donkeyman:

Kerts is een plaats in Oekraïne.

Als je al op alle slakken zout wil strooien dan moet je het natuurlijk wel goed schrijven, maar stomweg zielig mee zwammen met anderen is natuurlijk ook leuk.

 

Kertsj is een stad en stadsrayon in de Republiek van de Krim, op de Krim. De stad is gelegen aan de Straat van Kertsj op het oostpunt van de Krim en heeft 157.007 inwoners. Een voorloper van Kertsj was de belangrijke Griekse Krim-nederzetting Pantikapaion, een kolonie uit de 7de eeuw v.Chr.

 

O, en voor er verder geouwehoer komt de teksten van de taal had ik vroeger in het rood en de kerstwens had ik in het groen, en ook al samengesteld voor mijn viewdatabank (bondwell) in 1982.

Daarna heb ik het ook jaren tegen de kerst op mijn website, vanaf fidonet, gezet waar het veelvuldig van gekopieërd is en ik het soms tegenkwam met mijn watermerk, en nog wat, er nog in wat die lapzwanzen er niet eens uit hadden verwijderd.

 

En voor de rest de taal en typ fouten zijn geheel voor mijn rekening, het vervelende is dat sommige dingen niet aan te passen zijn maar daar vallen zeikstralen wel over.

aangepast door catw
Link naar reactie
Delen op andere sites

Jé, de Bondwell 12 of 16? Dat brengt me terug :) 

Welk BBS runde je? BBS Tholen ken ik nog wel...

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden zei Mimisiku:

Jé, de Bondwell 12 of 16? Dat brengt me terug :) 

Welk BBS runde je? BBS Tholen ken ik nog wel...

Die van Tholen was van Rob Bakker en deze van mij heb jij samen met Herman ook nog bijgewerkt, vergeet ik dus niet zomaar en was de 14.

Met harddisk 10mb in 5 partities opgedeeld anders werkte het niet.

 

-----------------------

Hobby's :

Data Communication, 1982 til 1986 used to present DataBank FRANEKER with info about the
Kayak- en Canoe sport in the BeNeLux countries. It was necessery to have a CPM computer
with 10Mb hard-disc, There were 1200 viewdata pages available. Visitors could make use of
the mail system.

-----------------------------------

 

kerstboom1.jpg

sillouette-om.jpg

aangepast door catw
Link naar reactie
Delen op andere sites

Geweldig!!!

Die van Herman heb ik ook nog gerepareerd en toen van een 'MS-Dos' font voorzien.. Wat een tijd.. Mijn Viditel programma heeft nog best lang gedraaid..

In de rode mini-Cooper van Herman naar Franeker....

aangepast door Mimisiku

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die van mij ook wel, er was er nog eentje bijgezet en verbonden via de parallelle poort en ook verbonden met de telefoonlijn om zo een tweeweg communicatie mogelijk te maken.
En wat voor mij een geluk was hadden mijn vriendinnen thuis wat ruzie zodat de een hier een boek zat te lezen en mooi de stekkers uit het stopcontact kon trekken toen er eentje in de fik vloog,
Die heeft ze gewoon ook nog buiten neergezet en er een emmer water over gegooid, de andere is later maar een verzamelaar of museum, via de school waar mijn broer werkte, naar Haarlem gegaan dus dicht bij jou terecht gekomen.

Dus eigenlijk hebben ze het beiden wel erg lang uitgehouden met 24/7 aanstaan, de viewdatabank software heb ik ook nog alleen kan niemand daar iets mee.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, CP/M is een gepasseerd station. Geveld door de technische progressie. Heb het ook nog ontwikkeld op de Amiga. Had thuis een Amiga 4000 met alles d'rop en d'ran. Zelfs op ISDN... Op het werk natuurlijk alles MS-DOS en later Windows.. Nu gewoon op een iPad... 

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuk heb ook alle Amiga´s(Begon met een 500, heb nog steeds een CD32) gehad en BBS op gedraaid, Penthe BBS ging vooral of gratis Amiga software en heel veel muziek modules. Het BBS draaide in het begin op een 3000 toen een 4000 en later weer een 3000 omdat de 4000 kapot was(5 volt lijn) en niet meer te repareren viel.

 

OK wel heel erg off-topic denk ik. De Google kerst video is erg leuk!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei columbo:

Mozes ging in zijn eendje  de berg op ,dus veilig.!

 

Foutje, Mozes leefde bijna 1500 (1481) jaar voor christus dus toen bestond de kerst nog niet, maar als hij zo een 50 jaar gelden geleefd had een Mozes nabestaande van Mozes had hij ook beter een woestijn eend kunnen nemen i.p.v. deze 2vc6, de woestijn eend had n.l. ook nog een motor achterin. Maar wel een leuke dus.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...