Ga naar inhoud


Xs4all alweer forse prijsverhoging


Gerard 76

Aanbevolen berichten

Op tweaker is te lezen dat alle abo's per juni 2019 worden verhoogd. 

100Mb glas gaat van €48.50 naar 51 euro. 

Er staat niets tegenover. 

 

Heb een aantal jaren hun internet en ben er erg tevreden over maar dit gaat me te ver. 

Es zien wat we gaan kiezen. 

Telfort glasvezel 100Mb kost 42.50

Tmobile is ook interessant. 

aangepast door Gerard 76


 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Overstappen heeft maar tijdelijk zin.. Zowel xs4all als Telfort gaan over in KPN.. Dus met een jaartje zit je evengoed aan deze tarieven.

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

27 minuten geleden zei Ventura:

dan de "flutbox" van xs4all

jullie dienen wel het beestje een naam te geven vooraleer men generaliseert

wat voor box?

 

internet zou overal duurder worden in 2019 wist men in 2018 al te vertellen, bij alle providers

dus

en verwissel actie prijzen voor een aantal maanden niet met de echte abonnementskosten...

ciao ciao

Pleasant Street

Tim Buckley

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei Gerard 76:

Tmobile is ook interessant. 

 

Caiway is in maart ook € 3,= omhoog gegaan, schijnbaar ontkomen wij daar niet aan.

Nu betaal ik wel bij Caiway € 51,= voor 3 in 1 waaronder 150 / 150 Mbps glas dus dat valt nogal mee.

 

Zelf had ik i.v.m. de redelijke prijs ook al naar T-Mobile gekeken maar maar schrok toen ik de vele slechte Reviews zag.

 

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Drie Euro, waar ken ik dat bedrag ook alweer van?😎

Iets met een doorgifte vergoeding?😉

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben sinds kort dus bij een andere provider moeten gaan !!

Vanaf het moment dat ik weg kan bij m'n provider nu , is't salutos !!

 

De prijzen blijven maar stijgen , bij alles , tja , Xs4all , 3€ omhoog ,

indien niet akkoord , opzeggen en een goedkopere provider zoeken !!

aangepast door cookie monster

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben een internet-only fan.

Eerder klant bij Online.nl. Die begonnen 3 jaar geleden ook met een enorme golf aan prijsverhogingen.

Ben terecht gekomen bij Tele2 met 20Mbit ADSL. Ik kreeg na 7x onbetrouwbaar afgewerkte (en dus weer opgezegde) aanmeldingen een "offer that you cannot refuse: €20/mnd en die prijs die blijft zo, ook na 1 jaar". Desondanks werd die na 1 jaar verhoogd naar €24.

Hoop gedoe gehad met hun 1Gbit modem. Een oude en een nieuwe HP laptop konden hier niet mee omgaan. 1 LANpoort opgeblazen, voor de andere uiteindelijk goede instelling gevonden.

Nu dat allemaal achter de rug en opgelost is ben ik (op de geschonden prijsafspraak na) erg tevreden met Tele2, maar dat komt vooral doordat het kaal internet-only is met verder niks: geen gedoe met voortdurend wijzigende zenderpakketten of mobiele combideals.

 

Binnenkort verwacht ik weer een prijsverhoging.

Mogelijk ga ik dan 3 zomermaanden zonder vast internet en ga dan tetheren via mobiel. Gewoon om ze te laten voelen dat het breken van afspraken niet gepikt wordt.

In het najaar hoop ik dan een nieuw voordelig abo af te sluiten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uur geleden zei minplus:

Allemaal 3 euri...?

Riekt naar kartelvorming marktwerking...

Nee KPN bij mij 2 euro en dat is dan 4%.

 

Het beltarief is nog veel absurder gaat elk jaar met een cent per minuut omhoog. Nu van 13 naar 14 cent dus "nog maar" 7% erbij. Daarmee is vast bellen zonder onbeperkt bundel tussen de 30 en 50x zo duur als mobiel bellen🤪.

 

Wat betreft die kartelvorming. Het verhogen van de minuutprijs gaat al jaren gelijk op met Ziggo en geen haan die daar naar graait kraait.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...