Ga naar inhoud


RTL valt uit door slecht weer


Sprietje

Aanbevolen berichten


hier in belgie geen onderbreking gehad

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Dan zal sprietje net onder de drempel gezeten hebben, het signaal zal niet compleet uitgevallen zijn maar zwakker geworden zijn.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hier wordt regelmatig naar het nieuws van nederlandse zenders gekeken als er in belgie weer gezever van regeringen vormen is.Zelfs momenteel meer naar BBC nieuws ook.Multicultureel ingesteld hier in huis en polyglot uit keuze.2 internationale gamers hier aanwezig , een modelbouwer M (duits) en maandelijks Luxemburg bezoeker (bijna inwonre geworden) verklaard vee hél.Winkelen straks meer in buitenland dan in belgie.Is goedkoper hé :) :)

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

had een opname (geen enkel probleem of onderbreking erin)  op dezelfde transponder en als daar 1 zender van uitvalt dan zal het de ganse tranponder wel zijn.Die voorgaande opmerking begrijp ik als gegeven van een iemand die niks anders te doen heeft dan proberen mensen als leugenaar uit te schelden.Indien niet is mss een excuusje snel gegeven.

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

antwoord is toch duidelijk en ik zit niet voortdurend op de PC om onmiddelijk te antwoorden.Heb ook nog een normaal leven buiten internet.

Zelfde transponder is evengoed als kijken naar hetzelfde kanaal.Zal eens overwegen u te negeren dan hoef ik dit belachelijke commentaar niet meer te lezen.Groetjes van iemand met minder berichten hits maar mss meer verstand van communiceren op een menselijke manier uit beleefdheid.Verder geen antwoord meer in dit topic.

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Antwoord van jou was niet duidelijk wat wel duidelijk zou zijn geweest was een JA of een NEE. Je reageert nu als een gebeten hond. Zeg dan ook even welk kanaal je heb opgenomen of gekeken op de zelfde transponder, want nu is het ook niet meer duidelijk of je opgenomen hebt of gekeken. Als je mij wilt negeren ga gerust je gang ik zal er geen dag wakker van liggen.

 

Mijn tip is enkel wees eens wat meer direct in je antwoord, vaak is ja of nee al voldoende in plaats van een heel niets zeggend verhaal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@sprietje klopt helemaal hier rond die tijd ook geen beeld rtl4 was dood maar rtl louge had ik nog wel beeld maar die zit ook op 19.2.

 

ik moet wel zeggen dat het op dat moment hier in Groesbeek ook los barsten qua regen.

 

gr.

henk 

helemaal niks meer op schotel gebied ( mis het ook niet)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu blijkt dus dat er meer mensen even geel beeld hadden net nadat het RTL4-nieuws was begonnen.
De bewering dat als 1 zender van een bepaalde zender uit valt, alle zenders op die transponder uitvallen is geen garantie want hoe komt het signaal van RTL Hilversum in Betzdorf. Het kan via glasvezel maar mogelijk ook via de satelliet. Eurosport 2 zit ook op die zelfde transponder waar alle RTL-zenders op zitten. Helemaal niet gezegd dat Eurosport ook uitgevallen was.

 

En natuurlijk is het niet belangrijk Drs.IJzerbout maar je kunt wel mooi zien dat op het moment van uitval er een paarse vlek boven Betzdorf hing en paars is na lichtblauw, donkerblauw, rood een heftige regenbui.
Aan mijn schotel zal het echt niet liggen. Ik heb hier nog beeld als bij alle andere Nederlanders het beeld van de Astra 3 al lang is weggevallen met mijn schotel van 103x114cm.

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...