Ga naar inhoud


iConcerts en Classica HD Zenders van de maand December


Penthe

Aanbevolen berichten

De prijsvraag is voor Facebook gebruikers.

 

WINNEN! 🏆
In december hebben we in niet één, maar twee zenders van de maand! iConcerts en Classica HD staan de gehele maand december voor je open. Hiermee geniet je tijdens de feestdagen van de beste muziek en de mooiste concerten. iConcerts is vanaf 4 december beschikbaar op kanaal 20 en 306, en Classica HD op kanaal 315. En natuurlijk via de Canal Digitaal TV App.
Wil jij deze muziek extra goed kunnen beluisteren met de Bose Noise Cancelling Headphones t.w.v. €399,95? Doe dan NU mee met onze winactie en beantwoord de volgende vraag:
Welk ijsballet is in December niet te zien op Stingray Classica?

a. De Notenkraker
b. Het Zwanenmeer
c. Bambi
d. Doornroosje

Reageren kan t/m 19 december 2019. De algemene voorwaarden vind je hier: https://tinyurl.com/qpm8p75

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Bij mij was de EPG slechts 1 uur te vroeg. Ik dacht aan een foute tijdzone. Heb het maar zo gelaten en voor het programma de tv-gids in de app geraadpleegd. idd aardige programmering en nog redelijk goed beeld ook. Jammer dat het in een behoorlijk duurder pakket zit.

et9000, et7000, et4000, et5000, Synology NAS.19, 23, 28E en 5W, Multiswitch 17/8+TNT antenne. CD, TNTSat en Fransat kaart.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 25-1-2020 om 20:48, Frans B zei:

epg nog steeds een zooitje.....voordat ik zapte stond er Toto als groep, en die speelt nu ook, maar de epg geeft Paul McCartney aan.....

 

EPG houdt je hersens scherp...

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...