Ga naar inhoud


treinkaartjes goedkoper voor milieu doelstellingen


joker55

Aanbevolen berichten

12 uren geleden, johnno zei:

Het ruimtegebrek in de bussen wordt in sommige landen opgevangen door extra ruimte op het dak te creëren.

in Nederland hebben ze dubbeldekker treinen daarvoor maar die zijn net zo stampvol tijdens de spits voor de werkende forenzen als ceesv in zijn harington

mag je hopen dat je niet naar toilet moet onderweg

 

neen het beste OV is te vinden in Zwitserland en je kunt er je horloge op gelijk zetten

 

The Piper S Call

David Gilmour

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Elke 30 km staat er wel een aan de kant van de weg.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, Drs. IJzerbout zei:

 

Bron?

Ik geloof er namelijk niets van. 

 

https://nos.nl/artikel/2247353-als-het-aan-ryanair-baas-o-leary-ligt-betaal-je-straks-ook-voor-de-wc.html

 

Het geld voor de wc's is er nog niet gekomen, maar een tijdje geleden had O'Leary ook al een ander idee. Zo wilde hij twee van de drie toiletten aan boord verwijderen om zes passagiersstoelen toe te voegen. Zo zouden de prijzen met 5 procent omlaag kunnen. De drie wc's in de Boeing 737-800 zijn er nog.

"Dit is wel iets waar hij mee bezig is. Het zou me niet verbazen als geld vragen voor toiletgebruik de volgende stap is in de strategie van de maatschappij", zegt Vernooij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ach die lul van o' Leary?

Die lult wel vaker dat soort onzin uit zijn nek. 

Daarmee komt ie in het nieuws en dat is zijn marketing strategie. Gratis reklame. 

Ik zal nooit met die beroerde airline vliegen. 

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Tegen de wind in is nooit een goed idee!

  • Haha 1

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, kiekiek zei:

 

Klopt, maar wat ik wil zeggen is dat het vervoer naar en van het OV hier in Nederland ontbreekt. Ik weet niet of je wel eens in Azie bent geweest, maar daar struikel je werkelijk over het voor- en natransport met minibusjes die ieder een eigen bestemming hebben naar een of ander trein- of busstation waar je verder kan reizen. Tuktuks en fietstaxi's zijn dan meer voor vervoer in een plaats zelf of ze brengen je naar een straat waar het wemelt van die minibusjes.

 

Dat is een kwestie van vraag en aanbod. In het land dat je beschrijft is een grote meerderheid van het volk afhankelijk van openbaar vervoer. Daardoor wordt het ook betaalbaar de mensen van de bushalte naar hun voordeur te vervoeren. Hier gaat zoiets nooit werken omdat de vraag simpelweg ontbreekt. Om die reden is ook de treintaxi nooit een groot succes geworden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

30 minuten geleden, johnno zei:

Om die reden is ook de treintaxi nooit een groot succes geworden.

Ik was frequent gebruiker van de treintaxi, het taxibedrijf zelf heeft een economische beslissing genomen en daarmee dit type vervoer kapot gemaakt.

met 5€ per gast en 20€ per rit is een gast voor minimaal 25€ veel economischer

 

Maar dat is maar een bijverschijnsel inzake het vervoer per trein. Niemand heeft echte cijfers over die milieuvriendelijke "Trein" in al zijn facetten.

 

 

The Piper S Call

David Gilmour

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...