Ga naar inhoud


Formule 1 in 2020


D.Quijote

Aanbevolen berichten


Gasly gaat Albon per direct vervangen.
Een jaar geleden was het nog precies andersom. Toen ging Albon dat bij het zusterteam Toro Rosso reed Gasly vervangen bij Red Bull.
Deze nieuwe wisseling vindt plaats naar aanleiding van de tegenvallende prestaties van Albon en de fantastische race die Gasly afgelopen zondag reed.
Max krijgt nu dus weer een teammaat die beter bij hem past wat betreft prestaties.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Sprietje zei:

Gasly gaat Albon per direct vervangen.
Een jaar geleden was het nog precies andersom. Toen ging Albon dat bij het zusterteam Toro Rosso reed Gasly vervangen bij Red Bull.
Deze nieuwe wisseling vindt plaats naar aanleiding van de tegenvallende prestaties van Albon en de fantastische race die Gasly afgelopen zondag reed.
Max krijgt nu dus weer een teammaat die beter bij hem past wat betreft prestaties.

 

De rest van de wereld weet nog van niets.

 

Stond dit nieuws toevallig weer in crackheadF1news.nl, het zusterblad van TotaalTV  :D

VU+ Duo 4K SE BT met openpli 8.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het was vandaag helemaal erg. Tijdens het koken liep ik even naar de TV en kon hem ook meteen uitzetten. Mr. H stond met een politieke t-shirt op het podium om zijn BLM boodschap uit te dragen.

 

Straks maar de hele podium eruit knippen, in de opname opdat ik die verkrachting van de podium procedure nooit meer hoef te zien. Jammer dat ik nu niet het eerste podium van Albon kan zien maar goed, Mr. H verpest het helemaal voor mij zo.

 

Een lange tijd geleden al eens meer dan een paar jaar gestopt met het kijken van Formule 1 toen een baancommissaris om het leven kwam door een losgekomen wiel.

 

Formule 1 gaat zo de verkeerde kant op en verliest in rap tempo mijn interesse.

DM7080 - DM8000 met twee Multytenne 45 twin en een Triax 78cm draaibaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo, die politieke ellende van Mr. H heb ik uit mijn opnames geknipt. Jammer dat het eerste podium voor Albon er ook in zat. Sorry Albon.

 

Ik las ook dat hij van de FIA hier een straf kan krijgen en ik hoop dat hij nu zijn strafpunten mag inwisselen om zo weer met een schone lei te beginnen. Geld heeft hij genoeg en een geldboete heeft dan net zoveel effect als je Google, Facebook of Apple een boete oplegt....helemaal niets en zij verdienen die boete in een paar minuten terug.

 

Onderzoek Mr. H

 

DM7080 - DM8000 met twee Multytenne 45 twin en een Triax 78cm draaibaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kleur moet niets uitmaken. Het probleem hier is dat kleur politiek gebruikt wordt om de mensen te verdelen.

 

Wij hebben tegen apartheid gestreden om het nu weer ingevoerd te zien worden. Het geeft een machteloos gevoel om het koude staal van een mes in de rug te voelen en er niets van te mogen zeggen.

aangepast door Zatter
p weg

DM7080 - DM8000 met twee Multytenne 45 twin en een Triax 78cm draaibaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kijk zo'n politieke tekst op t-shirt lijkt onschulfig en de FIA neemt zo zien geen actie tegen deze actie van Mr. H.

 

Helaas is het niet zo onschuldig.

Afgelopen vrijdag liep een man met een indentiek politiek geladen t-shirt een cafe in schiet uit het niets drie mensen dood.

 

Beonna Taylor t-shirt wearer kills three people.

 

Hieronder de computervertaling naar het Nederlands:

 

Een zwarte man liep een bar in Louisville binnen die eigendom was van een gepensioneerde politieagent en schoot vrijdagavond drie willekeurige mensen neer op korte afstand - terwijl hij een Justice for Breonna Taylor-shirt droeg.

De verdachte glimlachte van oor tot oor toen hij werd gearresteerd voor de schietpartij in Bungalow Joe's Bar and Grill.  Michael E. Rhynes Jr., 33, werd zaterdag net na middernacht gearresteerd nadat de politie hem in de buurt van het restaurant in het struikgewas had aangetroffen, volgens een rapport van de WDRB.

De schutter droeg een "Justice for Breonna Taylor" t-shirt. Natuurlijk hebben de nationale media dit verhaal volledig genegeerd - wat zeker niet het geval zou zijn geweest als een massaschieter een "Trump" -shirt had gedragen.

Taylor werd een Black Lives Matter-martelaar nadat hij was vermoord door de politie van Louisville tijdens een "‘ klop en kondig aan ”drugsaanval, waarbij haar vriend op de politie schoot.

DM7080 - DM8000 met twee Multytenne 45 twin en een Triax 78cm draaibaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
2 minuten geleden, Sprietje zei:

 

De F1 in Zandfoort

Waar ligt Zandfoort.?😎

  • Haha 1

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...