Ga naar inhoud


Member titles op Sat4all


Zilverhippie

Aanbevolen berichten

Per toeval zie ik een post van een Sat4all-lid met 706 bijdragen die nog steeds de titel "Proef lidmaatschap" draagt terwijl ik een ander zie met 367 bijdragen en de titel "Sat4all regular". Zit hier een logica in? En wat met 706 bijdragen en nog steeds op proef???

Nog een ander: "Sat4all lid" met 89 berichten...

Wat zijn alle titels die je op dit forum kunt hebben en wat is het aantal posts dat je daarvoor moet hebben? Just curious...

aangepast door Zilverhippie
Link naar reactie
Delen op andere sites


3 uren geleden, Seniorsatter zei:

Ik ben na bijna 10 jaar (april 2010)  nog steeds op proef bij deze ""baas""

 

Trots op zijn.

Een van de weinige Sat-ZZP-ers, een hardnekkig ras.😎

Net zo iets als de inwoners van dat dorpje van de Galliërs ergens in Bretagne vroeger.🙂

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe ziet trouwens het hele 'titel'-gebouw eruit?

aspirant lid - lid - regular - verslaafd   etc, bij hoeveel posts? (Of zijn er nog andere criteria?)

 

Groet,

A33

Tip: Als je reageert op een post, geef dan altijd een citaat van de (gehele) post waar je op reageert. Sommige leden kunnen namelijk hun oorspronkelijke posts achteraf nog wijzigen, en wel veel langer dan de sinds jaar en dag in de huisregels (voor alle leden) vermelde periode van 30 minuten. Dat dat inbreuk doet aan de continuïteit van de foruminhoud, en een ongelijk speelveld creëert, wordt kennelijk (helaas) niet belangrijk geacht.

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Seniorsatter zei:

Dank voor alle reacties, nu bij mijn 500 ste bericht ""eindelijk in vaste dienst"".

Bedankt Michel voor het herstellen

 

Of je Freak nu als geuzennaam moet zien ...

Kijken doe ik vooral FTA via een smart TV met DVB-S2/T2 tuner en FTV: Skylink, Tivúsat, Fransat en Zwitserse omroep (met CI+ module Viaccess-Orca) + Zweedse tv.
Het signaal gaat via een Hirschmann multiswitch CKR 9800 ND en aangesloten draaibare Channel Master 100 cm met Inverto Black Ultra en (voor Hotbird) een vaste Visiosat 80 cm met een ook een Inverto Black Ultra.
 
Link naar reactie
Delen op andere sites

'Proef lidmaatschap' valt zelfs helemaal buiten het bovenstaande rijtje van Michel?!?

Is dat dan weer een term die er bij een andere migratie ingefietst is?

 

Zou leuk zijn om alle kwalificaties eens op te speuren.

 

( Moderator/Admin en Moderator heb je ook; maar dat zal niet post-afhankelijk zijn. ;) )

 

Groet,

A33,

"Lid".

 

Tip: Als je reageert op een post, geef dan altijd een citaat van de (gehele) post waar je op reageert. Sommige leden kunnen namelijk hun oorspronkelijke posts achteraf nog wijzigen, en wel veel langer dan de sinds jaar en dag in de huisregels (voor alle leden) vermelde periode van 30 minuten. Dat dat inbreuk doet aan de continuïteit van de foruminhoud, en een ongelijk speelveld creëert, wordt kennelijk (helaas) niet belangrijk geacht.

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...