Ga naar inhoud


Verdwijnen Discovery, Eurosport etc.


el  renegade

Aanbevolen berichten

Ik mis alleen Eurosport bij cds. Dat is echt een fijne zender voor wielerliefhebbers. 

Visiosat Big Bisat (0.8W, 9, 13,19.2,23.5,28.2) 3 x Inverto quad, 2 x Alps quad, 1 x Venton rocket 2 x Disecq 1/8 1 x Diseqc 1/10

VU+ Ultimo 4k DVB-S FBC/DVB-C FBC,WD AV GP WD20EURS, 2TB @ Panasonic tx-50exw784 + Logitech Harmony 665
Qviart Lunix 4K @ Panasonic TX-L42E5 + Logitech Harmony 700

Ziggo start CI+

Link naar reactie
Delen op andere sites


18 minuten geleden, cheapwatcher zei:

Ik mis alleen Eurosport bij cds. Dat is echt een fijne zender voor wielerliefhebbers. 

Die zijn ook gewoon via de duitsers te zien.

 

Verder Die RTL Crime niet gewoon in HD en dan ook nog belabbert sd

en History HD is nog steeds sd, daar zou toch nog een beetje ruimte voor over moeten zijn nou.

En BBC entertainment ook weer in belabberd sd

  • Like 1

Mutant HD2400,Vu+ Duo, Xtrend ET6000, 2x Relook 400s,

Skystar2 en Wavefield  WV85THDS schotel 1W/5E/9-10E/13E/19.2E/23.5E/28.2E en de satellietmeter Xsarius HD easy

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, AndreasInnsbruck zei:

Ik kijk CD alleen via de App. Er werden 4 BBC zenders beloofd, tot nu toe heb ik alleen BBC First. Hopelijk komt de rest gauw! 🤨🤨

Vier BBC's? Het waren toch maar Entertainment en First die beloofd werden? Of heb ik iets gemist?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, jellesbode zei:

BBC one en two maar die zitten al op de schotel. Maar komen er online bij.

geloof ik niks van..... 

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Stond in de nieuwsbrief van 1 mei:

 

Nieuw: BBC-zenders
trans.gif
Goed nieuws! Het was al lang een wens van veel van onze klanten, en daarom zijn we heel trots en blij dat we vanaf 1 juni ons zenderaanbod gaan uitbreiden met vijf BBC-zenders: BBC First, BBC Entertainment, BBC 1, BBC 2 en BBC World News.
trans.gif
trans.gif
trans.gif
md_1037225.jpg
trans.gif

• Op BBC First kijk je naar de beste en meest originele Britse misdaadseries met Nederlandse ondertiteling, zoals Sherlock, Luther en Midsomer Murders. De zender biedt meesterlijke Britse series, met unieke karakters en onvergetelijke verhalen.
trans.gif
trans.gif
trans.gif
md_1037224.jpg
trans.gif

• Met BBC Entertainment haal je de crème de la crème op het gebied van drama en comedy in huis: van exclusieve premières van dramaseries tot terugkerende comedyklassiekers als One Foot in the Grave, Alan Carr en Only Fools and Horses.
trans.gif
trans.gif
trans.gif
• Voor nieuws en actualiteit kijk je naar BBC World News en voor een groot aanbod programma’s binnen alle genres schakel je naar BBC 1 en BBC 2.
trans.gif
trans.gif
trans.gif
Je vindt de BBC-zenders in onze app en op livetv.canaldigitaal.nl. Ontdek jouw favoriete serie of programma en kijk waar je maar wilt en wanneer je maar wilt.
Link naar reactie
Delen op andere sites

yep, idem ditto hier.

overigens kan m7 de UK kanalen van de BBC wel toevoegen aan hun zenderlijst (als deze verwijzen naar de astra2 frekwentie), maar ook streamen in de app zal niet mogen. Voor FIRST en Entertainment en ook World News kunnen ze afspraken maken met de internationale tak van de BBC, namelijk BBC enterprises, maar die heeft geen zeggenschap over de kanalen die in de UK worden uitgezonden zoals one, two, four en de andere kanalen van BBC plc.

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

In Nederland en België worden BBC One BBC Two ook door de internationale tak van BBC aan distributeurs verkocht. Anders waren deze zenders ook niet lineair en online bij distributeurs als Ziggo, KPN en Telenet in het aanbod opgenomen.

Satwatcher

---------------------------------------

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...