Ga naar inhoud


Verdwijnen Discovery, Eurosport etc.


el  renegade

Aanbevolen berichten

Is toch al gezegd niet alle providers of nu zelfs alle providers zullen het niet eens meer zijn over de prijs, het is enkel maar een kwestie van afwachten wanneer een bestaand kontrakt afloopt en dan vliegt Discovery er bij een andere provider ook gewoon uit. Kijkers zijn de prijsverhogingen zat maar de providers ook want daar verliezen ze de meeste klanten mee.

 

Nu Fox er ook nog uit bij Canal Digitaal en dan komt alles weer op zijn pootjes terrecht.

Link naar reactie
Delen op andere sites


11 minuten geleden, Penthe zei:

Is toch al gezegd niet alle providers of nu zelfs alle providers zullen het niet eens meer zijn over de prijs, het is enkel maar een kwestie van afwachten wanneer een bestaand kontrakt afloopt en dan vliegt Discovery er bij een andere provider ook gewoon uit. Kijkers zijn de prijsverhogingen zat maar de providers ook want daar verliezen ze de meeste klanten mee.

 

Nu Fox er ook nog uit bij Canal Digitaal en dan komt alles weer op zijn pootjes terrecht.

 

Als ze dan ook weer het STB-Pakket invoeren tegen de lagere prijs, dan zal ik blijven, want om veel zenders geef ik niets.

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minutes ago, ilseonline said:

 

Als ze dan ook weer het STB-Pakket invoeren tegen de lagere prijs, dan zal ik blijven, want om veel zenders geef ik niets.

Dat zou kunnen maar dan wel met minimaal 30 zenders zoals de wet zegt, rare regel die nergens op slaat. Maar het is net mogelijk met de npo en commercielen en regionalen in 1 pakket.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, henkie73 zei:

Oja, ik zag net bij mijn NL vrienden die in duitsland wonen ook dat Discovery van Kabelkios via de satelliet ook vervangen is voor een andere zender.

heb nog niet op kingofsat gekeken of hij echt weg is of alleen verplaatst is.

maar ik vond het wel toevallig.

 

gr.

henk

hoi,

 

 

Per 1 juni verdwenen de sport- en documentairekanalen van het Amerikaanse Discovery niet alleen uit het aanbod

van DTH-diensten skylink of Canal Digitaal, maar ook van het B2B-distributieplatform M7 Deutschland.

 

RTL Crime HD (voorheen Animal Planet HD)

RTL Living (voorheen Eurosport 2)

GEO TV HD (voorheen Discovery Channel HD)

 

De programma's van het Amerikaanse bedrijf Discovery blijven beschikbaar voor klanten van de televisiediensten T-Mobile, Slovak Telekom en Digi Slovakia.

groeten uit het vrije friesland

deskundigheid door ervaring

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik zie op de Facebook pagina van Tv Vlaanderen veel reacties van klanten die het gaan opzeggen, maar velen weten niet waarom de zenders verdwijnen, veel hebben zelf geen mail gehad met reden van verdwijnen, enkel een email met nieuws dat er 2 BBC zenders komen, of hebben die de rest niet gelezen allemaal, heb die mail ook niet gehad want alles word geblokt dat naar gmail gaat van hen, krijg nooit mails maar het rare is dat ik wel mails van hen krijg als het voor te betalen is jaarlijks :P 

zijn zelf klanten op Facebook die zeggen dat ze alles willen terugbetaald krijgen wat ze hebben uitgegeven aan ontvanger en schotel enzo, denken dat dit gaat lukken lol.

ze gaan allemaal overgaan naar Joyne, maar ben dan benieuwd of ze dan weten wat de voor en nadelen zijn daar qua opnemen bv.

zijn sommige mensen die reageren daar die echt geen bal van snappen hoe alles werkt, en maar roepen en tieren dat het godgeklaagd is dat Tv Vlaanderen al die mooie zenders verwijderd zonder iets van melding. 😛 

lachwekkend soms die Facebook hahahahaha.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uren geleden, roymar zei:

Die zijn ook gewoon via de duitsers te zien.

 

Verder Die RTL Crime niet gewoon in HD en dan ook nog belabbert sd

en History HD is nog steeds sd, daar zou toch nog een beetje ruimte voor over moeten zijn nou.

En BBC entertainment ook weer in belabberd sd

Nee, eurosport Nederland heeft een afwijkende programmering en beschikt over meer rechten van wielerwedstrijden dan de internationale eurosport.

Visiosat Big Bisat (0.8W, 9, 13,19.2,23.5,28.2) 3 x Inverto quad, 2 x Alps quad, 1 x Venton rocket 2 x Disecq 1/8 1 x Diseqc 1/10

VU+ Ultimo 4k DVB-S FBC/DVB-C FBC,WD AV GP WD20EURS, 2TB @ Panasonic tx-50exw784 + Logitech Harmony 665
Qviart Lunix 4K @ Panasonic TX-L42E5 + Logitech Harmony 700

Ziggo start CI+

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daarom ook bye bye CDS. De pulpkanalen hebben ze ertussen 'geperst" met de beroerdste SD 'kwaliteit'. Je merkt dat de kat al rare sprongen begint te maken. Ze willen koste wat kost gezichtsverlies vermijden. Liever legosteentjes beeld dan geen beeld om leegloop te voorkomen....

Tsja... ze waren wel gewaarschuwd.... Eens komt de man met de hamer....

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een goed alternatief voor Discovery: Quest (HD) op 28,2 E.

In het Engels, in fta en in prima HD-kwaliteit.

---- Schimpie ----
IPTV CanalPlus + DVB-S FTA Triax 80 cm Multifeed 13 - 19,2 - 23,5 - 28

[VU+ Zero 4K UHD] {OpenPli 8.3} / Samsung 43" QLED 4K TV

[Zgemma H9S UHD] {OpenPli 8.3} / Samsung 37" HD TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

En ze kunnen nooit iets goed doen van de eerste keer:

 

RTL Crime:  Verkeerd formaat - 4:3 met grote zwarte randen

BBC Entertainment: Geen ondertitels.  Op de BBC zelf zitten er trouwens altijd Engelse ondertitels onder.  Hier geen enkele.

 

CDS/TVV shame on you

aangepast door Kabeltje87

~~Rytec Team~~
Mutant HD-2400 /  OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler)
VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS
*All Rytec EPG POWERED*

Link naar reactie
Delen op andere sites

De meeste RTL Crime series zijn in 4:3 formaat een aantal in 16:9. Op zich niet direct verkeerd, alleen die bitrate!!! Alsof je door een wazige bril kijkt. Echt tot op de laatste bit ertussen 'geperst' anders kan ik het niet noemen... Als je dit vergelijkt met Ziggo dan zou je je als provider moeten schamen!! Dezelfde 'kwaliteit' als die Moslin zenders op de HotBird. Tenenkrommend slecht...

 

Ah bon! De opzegging is een feit.... Dus langer als een maand kan ik me er niet aan storen gelukkig... Vrees dat ze een pak leden gaan missen bij M7.

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

31 minuten geleden, Kabeltje87 zei:

BBC Entertainment: Geen ondertitels.  Op de BBC zelf zitten er trouwens altijd Engelse ondertitels onder.  Hier geen enkele.

was goedkoper :grin: zonder

20 uren geleden, D.Quijote zei:

Misschien was dat het wel, heb nu wel beeld.

evident... de kaart update

 

Sapore di sale

Gino Paoli

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

29 minuten geleden, Mimisiku zei:

De meeste RTL Crime series zijn in 4:3 formaat een aantal in 16:9. Op zich niet direct verkeerd, alleen die bitrate!!! Alsof je door een wazige bril kijkt. Echt tot op de laatste bit ertussen 'geperst' anders kan ik het niet noemen...

 

Hoe kun je dit niet verkeerd noemen.

Een 16:9 programma als 4:3 uitzenden met rondom een rand om bang van te worden.....

 

De bitrate kan het gevolg zijn van de beperkte ruimte. 

Maar een 16:9 als 4:3 uitzenden is kwestie van een flag vergeten te zetten.  Ik noem dit gewoon slordig.  En het heeft niets te maken met beperkte ruimte.

 

 

aangepast door Kabeltje87

~~Rytec Team~~
Mutant HD-2400 /  OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler)
VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS
*All Rytec EPG POWERED*

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...