Ga naar inhoud


Nieuw: VIP leden


Michel

Aanbevolen berichten

neen dat ga je niet doen.

maar het gebeurd wel in de sociale media, dus het principe een stem afgeven op zo maar iets is laakbaar

 

20 ~ 10 jaar geleden gaf men elkaar een bedankje op het forum middels een berichtje als slot van het topic.

aangepast door Tonskidutch

In Assenza Di Te

Laura Pausini

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


14 minuten geleden, Crazy Sat zei:

 

Slechte uitsmijter na je ganse betoog , is meer een sollicitatie naar het V.I.P. status .

Enne, wat verdien ik er mee en schiet mijn bankrekening er mee omhoog?

Kan ik dan eindelijk met opgeheven hoofd over straat lopen en trots aan iedereen verkondigen dat ik VIP ben op sat4all?

Wil mijn vrouw dan (nog)vaker met mij naar bed waardoor ik minder tijd heb voor het forum?

Komen er hordes met vrouwen op mij af die allen een kind willen?

 

Je begrijpt mijn punt.

Waardering is leuk, maar ik heb het niet nodig. Ik help liever een ander dan mezelf want ik ben tevreden en een vip status zal voor mij geen voordeel opleveren.

Ik zou ook niet weten of ik met een vip status andere gebruikers meer zou kunnen helpen dan zonder vip status en vriendjes heb ik niet op het forum, behalve een paar leden waar ik goed mee op kan schieten, waar het contact leuk mee verloopt en waar ik best eens een biertje mee zou willen drinken op een zonnig terras.

Dat vind ik namelijk veel meer waard dan een vip status.

 

 

 

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die V.I.P.-status voor de members -die altijd de andere members helpen- vind ik geweldig positief.

Je kan beter het positieve zien dan het negatieve.

 

Wie herinnert zich "De Gouden Schopstoel" nog; dat was allemaal negativiteit .

 

De V.I.P. members helpen de andere members en daar verdienen ze welzeker een pluim voor.

 

 

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Werkelijk?

Ik denk dat je verblind bent.

 

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sat4All is al wel een mooie afspiegeling van de samenleving. Een hoop mensen die zich achtergesteld voelen 🤥

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 hours ago, ceesv said:

Werkelijk?

Ik denk dat je verblind bent.

 

Nou, ik denk dat Penthe in ieder geval wat betreft zijn eerste zin aardig in de richting zit. Daarentegen ken ik hier mensen die echt kennis van zaken hebben en die ook echt hun best doen die kennis te delen. En die mensen wordt het felbegeerde VIP schouderklopje dan weer onthouden. Ogenschijnlijk omdat ze hier minder vaak posten dan de inmiddels bevorderde leden.

 

Ja, ik weet het, die leden mogen we dan bij de moderator voordragen voor de VIP status.  Maar ik denk dat de meeste van ons aan dat soort onzin niet gaan meedoen.

 

En dan nog even voor Psychosammie......met achtergesteld voelen heeft dit helemaal niets van doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
13 uren geleden, Penthe zei:

Ehh niet mee eens er zitten VIP members tussen die werkelijk op elk bericht reageren zonder daar behulpzaam bij te zijn of enige hulp te bieden.

Lees ook eens de andere rubrieken op dit forum, dan kom je erachter dat er wel degelijk hulp geboden wordt door de door jou benoemde leden.

 

21 minuten geleden, johnno zei:

Daarentegen ken ik hier mensen die echt kennis van zaken hebben en die ook echt hun best doen die kennis te delen. En die mensen wordt het felbegeerde VIP schouderklopje dan weer onthouden

en daarna

22 minuten geleden, johnno zei:

Ja, ik weet het, die leden mogen we dan bij de moderator voordragen voor de VIP status.  Maar ik denk dat de meeste van ons aan dat soort onzin niet gaan meedoen.

Ik denk dat je dan geen recht van spreken hebt.

 

Je generaliseert nu alle leden die we een schouderklopje gegeven hebben en zorgt ervoor dat die leden deel worden van het verschil van mening wat je met dit board hebt.

 

13 uren geleden, Penthe zei:

VIP of vriendjes politiek jij mag het zeggen.

 

Die valt in de categorie  "Penthe, mishandel jij je honden nog steeds"?

Het is niet waar, en je kan je er toch niet tegen verweren.

 

Maar zo voelt het wel!

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minute ago, ceesv said:

Lees ook eens de andere rubrieken op dit forum, dan kom je erachter dat er wel degelijk hulp geboden wordt door de door jou benoemde leden.

 

en daarna

Ik denk dat je dan geen recht van spreken hebt.

 

Je generaliseert nu alle leden die we een schouderklopje gegeven hebben en zorgt ervoor dat die leden deel worden van het verschil van mening wat je met dit board hebt.

 

 

Die valt in de categorie  "Penthe, mishandel jij je honden nog steeds"?

Het is niet waar, en je kan je er toch niet tegen verweren.

 

Maar zo voelt het wel!

Wat heeft mishandeling hiermee te maken? Dat is een geheel ander onderwerp. Als het jou niet opvalt dat bepaalde VIP leden werkelijk op iedereen zijn posts regaeert dan kijk je toch echt verkeerd of heel erg weinig op het forum.

Link naar reactie
Delen op andere sites

wat is er mis met reageren op een geplaatst bericht?

heb je zelf schroom om je eigen en brede kijk op de dingen te beperken door het niet reageren op vraagstukken?

of mogen alleen goden antwoord geven, dat is de andere VIP

discriminatie van personen noemt men dat en bovendien riekt het naar censuur 

In Assenza Di Te

Laura Pausini

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
13 uren geleden, Penthe zei:

VIP of vriendjes politiek jij mag het zeggen.

Dit ben je jezelf niet bewust?

Je impliceert dat dit een criterium zou zijn.

 

Ik vind dat je met deze opmerking over een grens gaat.

 

Hoe kunnen wij ons hiertegen verweren?

Vandaar de vergelijking, met de vraag aan jou, mishandel jij je honden nog steeds?

 

Dan begrijp je misschien wat je ons moderatoren aandoet.

 

 

Verder, je noemt geen man en paard, waardoor alle vip leden zich aangesproken voelen.

Reageren op postings is nergens verboden, veel reageren ook niet.

 

(Wanneer ik even snel tel, heb je de eerste 6 maanden van dit jaar ook ruim 500 keer gereageerd?)

Waren die werkelijk allemaal een bijdrage aan de discussie?)

 

Maar kijk dan ook eens op al die forum rubrieken waar die vip leden wel hulp en ondersteuning leveren, die zie je kennelijk over het hoofd.

 

 

 

 

 

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

overigens de typering forum-god ken ik van verschillende andere fora (zoals digital fernsehen) en die bestaan allemaal net zo naast de naam beginneling of gevorderde.

en werken gewoon samen aan het leuk houden van het forum

Michel heeft recent zelfs aangeboden bepaalde typeringen op verzoek aan te passen indien jullie hem dat vragen, zoals het als Topic voor iedereen te lezen is.

 

dus waar huilen jullie over?

 

 

In Assenza Di Te

Laura Pausini

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...