Ga naar inhoud


Nieuw: VIP leden


Michel

Aanbevolen berichten

2 minutes ago, drz said:

Iets met gebruikers die een andere gebruiker kan nomineren voor de vip status.

Dat betekend dus dat iedere gebruiker een andere gebruiker kan nomineren voor deze status. Jij kan dus een willekeurig andere gebruiker nomineren. Dan is het aan het moderator team / beheerder om te bepalen of ze meegaan in de nominatie of niet.

“Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill

Link naar reactie
Delen op andere sites


1 minuut geleden, ceesv zei:

Bedoel je dit?

 

Dat gaat niet over VIP leden maar over alle leden.

Dat bedoel ik.. Staat dat er nog steeds in?

 

Maar dat geeft toch aan dat leden iemand voor de vip status kan nomineren? En hoe kan een niet-vip lid iemand nomineren?

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Neem aan een berichtje aan één van de moderatoren?

 

Zoiets in de trand van: Ik wil graag lid xxxxxxx nomineren voor de VIP status.

Reden: positief, vol levenslust, altijd bereid en geeft veel gratis bier :) :) 

 

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan zou het ook openbaar kunnen.

 

Zelf zou ik dan Drs.Ijzerbout willen nomineren voor de VIP status.

Hij en ik staan vaak lijnrecht tegenover elkaar, maar objectief gezien verdiend hij het.

En Tango Bravo, die ook vaak zinnige bijdragen levert en oplossingen voor gebruikers geeft.

 

 

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minutes ago, Mimisiku said:

geeft veel gratis bier

Omkopenrij! 😁

Maar ik ga niet ontkennen dat een lekker biertje er altijd in gaat!

“Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja, een kleine sat4all meeting is natuurlijk wel te organiseren, ook goed voor de noodlijdende horeca ;)

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

er is iemand die mij persoonlijk aanschreef over die Status in een normale PM

er is geen vip subforum in 't geheim

en die iemand heeft net zoveel recht op een kennis- en kundigheidsstatus als men mij heeft toegedicht

 

maar het is wel zo dat kennis en kundigheid altijd op het scherpst van de snede wordt betwijfelt omdat dat nu eenmaal mode is geworden op internet fora

 

Een paar jaar geleden was er ook heel veel te doen over die positieve waardering die middels de forum software aan een van de leden kon worden gegeven door jullie, zelfs onder verdachtmaking dat men dat zelf kon beïnvloeden... na behoorlijk touwtrekken heeft Michel dat toen afgeschaft. Ik hoef als forumlid geen schouderklopje. Maar als mens wil ik ook niet telkens dat ik omdat ik zo ben aangevallen wordt... Snap je de discriminatie beginselen überhaupt?

 

  • Like 1

In Assenza Di Te

Laura Pausini

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minutes ago, Tonskidutch said:

Ik hoef als forumlid geen schouderklopje. Maar als mens wil ik ook niet telkens dat ik omdat ik zo ben aangevallen wordt...

Ik ben het helemaal met je eens. Het word jammer genoeg (op dit moment) erg vaak aangegrepen om negatief te wezen t.o.v. een lid met de VIP status. Ik had gehoopt, toen ik dus die status kreeg, dat er geen verandering zou wezen kwa benadering t.o.v. de VIP leden door de niet-VIP leden. Ik moet toegeven dat in het algemeen dit ook niet gebeurt. Echter ik zie (lees) dat het niet geheel afwezig is. Hopelijk verandert dat zeer binnenkort, en wordt er niet meer anders gereageerd op een lid wat nu een VIP status heeft, t.o.v. een jaar geleden toen het lid nog niet die status had...

“Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Tonskidutch zei:

maar het is wel zo dat kennis en kundigheid altijd op het scherpst van de snede wordt betwijfelt omdat dat nu eenmaal mode is geworden op internet fora

Daar is een forum voor. Iemand met veel kennis kan zich immers ook wel eens vergissen en gebruikers kunnen elkaar up-to-date houden en eventueel positief corrigeren.

 

1 minuut geleden, Tonskidutch zei:

Een paar jaar geleden was er ook heel veel te doen over die positieve waardering die middels de forum software aan een van de leden kon worden gegeven door jullie, zelfs onder verdachtmaking dat men dat zelf kon beïnvloeden... na behoorlijk touwtrekken heeft Michel dat toen afgeschaft. Ik hoef als forumlid geen schouderklopje. Maar als mens wil ik ook niet telkens dat ik omdat ik zo ben aangevallen wordt... Snap je de discriminatie beginselen überhaupt?

 

Discrimineren doen we allemaal en dat is een natuurlijk verschijnsel. Maar dat is een andere discussie.

 

Sat4all ken ik vanaf het prille begin, heb de meetings meegemaakt, diverse gebruikers ontmoet en gesproken en ken de geschiedenis van het forum.

Inmiddels mijn derde gebruikersnaam omdat de eerste twee waren verlopen of niet meer leuk waren en dus aangepast.

...Tevens In het verre verleden op de achtergrond één van de sussende factoren geweest vanwege een geschil met enkele gebruikers en de eigenaar van het board, en heb veel kennis uitgewisseld met gebruikers. Ook een tijdje niet actief geweest op sat4all.

 

Als iemand zich buitengesloten zou moeten voelen vanwege het mislopen van een vip-status, dan zou ik dat moeten zijn, maar het boeit mij echt totaal niet.

 

..Maar jouw punt was??

 

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ken hier mensen die wat mij betreft de VIP status zonder meer verdienen.

En die blijken dan volledig naast de boot te zijn gevallen.

 

Juryrechtspraak heeft al heel veel onschuldige mensen de kop gekost.

In verafschuw dan ook de invoering daarvan op dit forum.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Quote

maar het boeit mij echt totaal niet

 

Slechte uitsmijter na je ganse betoog , is meer een sollicitatie naar het V.I.P. status .

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, Tonskidutch zei:

Een paar jaar geleden was er ook heel veel te doen over die positieve waardering die middels de forum software aan een van de leden kon worden gegeven door jullie, zelfs onder verdachtmaking dat men dat zelf kon beïnvloeden... na behoorlijk touwtrekken heeft Michel dat toen afgeschaft. Ik hoef als forumlid geen schouderklopje. Maar als mens wil ik ook niet telkens dat ik omdat ik zo ben aangevallen wordt... Snap je de discriminatie beginselen überhaupt?

 

 

En juist dat vind ik een goed systeem, als lezers het met jou bijdrage eens zijn kunnen ze je een +1 geven.  Maar iemand VIP lid maken omdat die veel posts heeft of aardig gevonden wordt door een groepje beheerders of moderator creëert ongelijkheid zeker als je niet weet waarvoor het staat.

  • Like 2

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je elke geboden hulp die leidde tot een oplossing zou kunnen waarderen met zo'n + heb je wellicht beter zicht op de positieve bijdragen, daar heb je gelijk beste Codx.

Men heeft het echter afgeschaft wegens de redenen die ik al schreef, hoe belachelijk ook. Maar het is ook bekend dat men alle vrienden en bekenden waarschuwt indien men een zogenaamde POL wil winnen, en daarom is het ook weer niet een echt objectief middel.

waardeer mijn meisje voor haar tekenwedstrijd op school

stem op mijn achterneefje voor de zangtalenten op tV

In Assenza Di Te

Laura Pausini

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden, Tonskidutch zei:

 

Men heeft het echter afgeschaft wegens de redenen die ik al schreef, hoe belachelijk ook. Maar het is ook bekend dat men alle vrienden en bekenden waarschuwt indien men een zogenaamde POL wil winnen, en daarom is het ook weer niet een echt objectief middel.

 

 

Dat is niet vergelijkbaar,  je gaat niet je vrienden optrommelen om je een waardering te geven op een forum omdat je iemand goed advies hebt gegeven, bovendien moeten ze over een account beschikken om dit te kunnen.

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...