Ga naar inhoud


lof voor mimisiku


droompje

Aanbevolen berichten


2 hours ago, Tonskidutch said:

De witlof van tegenwoordig is helemaal niet bitter.

En als je het fruit in klontje boter en beetje olie wordt die witlof zelfs zoet.

De witlof van vroeger daar bleekte je tandglazuur van.

 

Dat bittere smaakje is er inderdaad helemaal uit gekweekt.

Persoonlijk vind ik dat jammer, want ik vond dat juist lekker.

Nieuwe kweekmethoden hebben het gelukkig wel betaalbaar gemaakt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik begin inmiddels trek te krijgen.. Witlof, Parmesaanse Ham, gekruide paneermeel en snippertjes bacon..... Hmmm...

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarom @Svetik

Het is toch leuk om een beetje te ouwe ho*ren in de Off Topic section?

  • Like 1

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Drs. IJzerbout zei:

Misschien is het tijd om weg te gaan van dit forum. 

Liever niet , want uw technische ervaring appreciëer ik ten zeerste !!

2 minuten geleden, D-box zei:

de Off Topic section

:)

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden, Drs. IJzerbout zei:

Johan45

Net z'n profiel opgezocht , da's al bijna 3 jaar geleden dat die nog ingelogd heeft !!

Te off-topic , ok , ik snap u !!

Maar ok , ik ben geen mod , en ook geen goesting daarvoor , en 't is niks voor mij !!

Destijds had ik eens een topic ivm eten aangemaakt , die's al jaren weg !!

Ach , ik maak mij daar niet druk om !!

 

 

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago, Drs. IJzerbout said:

Ja, maar er waren tijden dat ik een waarschuwing kreeg omdat ik te ver off topic ging in dit forum. Johan45 was dat. 

Forums zijn aan het uitsterven dus wordt er meer toegelaten anders is het zo einde forum. Ik zat op een legio forums waarvan er nog maar een paar over zijn en ook deze gaan kwa gebruikers achteruit. Op een aantal forums is dan ook nog maar een handje vol dezelfde mensen aan het schrijven. Ook hier beginnen we dat langzaam te zien dat enkel een zelfde groep mensen nog op het forum schrijft en dat zijn vooral de leden die er al jarenlang opzitten. We zullen dus aan moeten wennen dat onderwerpen off topic gaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zodra (a)social mediasites als facebook weer een schandaaltje datadiefstal aan hun broek krijgen, en die is al in ontwikkeling, dan gaan de fora weer floreren.

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee dat denk ik niet omdat de vorm van communicatie in zijn geheel aan het veranderen is, alles wat ik tegenwoordig ziet hangt enkel nog maar in Whatapps groepen. Gesloten kringetjes die continu met elkaar aan het appen zijn. Vragen worden onder elkaar gesteld en gedeeld met vrienden een forum met een speciale tak wordt daar niet meer voor gezocht. We gaan in rap tempo andere tijden tegemoet.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan prefereer ik toch het openbaar kletsen op een forum. En ja, die groepjes ken ik ook wel.

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een forum heeft wel het voordeel tegenover al die huidige media toestanden, dat men er iets kan gaan opzoeken en over lezen.

De interesse moet er dan wel zijn, en dat is aan het wegebben, mensen zijn afgestompt, ze zien niet verder dan hun neus smartphone.

We zitten op een pad, waar dingen heel snel veranderen, een maatschappij waar mensen herleid zijn tot een soort blinde mieren, alles aangestuurd door computers.

en bovenal een consumptie maatschappij.

Veel moet er niet gebeuren om het hele systeem lam te leggen, dat hebben we gezien met het Corona virus.

Dan vraag ik mij al eens af, hoe gaan we ons redden als morgen de elektronica ophoud met werken !!

 

The key to happiness. Stay away from idiots

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uren geleden, mebo870 zei:

Een forum heeft wel het voordeel tegenover al die huidige media toestanden, dat men er iets kan gaan opzoeken en over lezen.

Dat is zeker het voordeel van een forum.

De mensen houden elkaar scherp en in de discussies merk je dat mensen hun mening bijstellen of juist versterkt zien worden doordat anderen zijn of hem verhaal gaan verifieren.

Het mooie is dat men de discussie kan nalezen zonder dat het overschaduwd wordt door beperkingen, om zo de eigen mening te kunnen herzien of andermans mening kan aanvullen met feiten.

 

Socialmedia is meer oppervlakkig en maakt mensen simpel gezegd...dom!

7 uren geleden, mebo870 zei:

Dan vraag ik mij al eens af, hoe gaan we ons redden als morgen de elektronica ophoud met werken !!

 

Dan komt een ganzenbord van pas en met twee blikjes aan een touwtje kun je ook op een beperkte afstand communiceren.

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...