Ga naar inhoud


Joyne is failliet


Dreeke

Aanbevolen berichten


  • Moderator

Terug naar Joyne, is de migratie van klanten terug naar Canaldigitaal al begonnen?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, op 16 april al (met de overstappagina's op Canal Digitaal en TVV). Ik heb van beide al een e-mail ontvangen)...

Alleen zijn dat allemaal duurdere opties én uiteraard zonder Discovery e.d. Dus terug naar hun was/is geen optie....

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, ceesv zei:

Terug naar Joyne, is de migratie van klanten terug naar Canaldigitaal al begonnen?

Bij mij nog niet maar er komt een hele hoos aan. Voor de eigen schotel bezitters vraag ik mij al langer af waarom is het FTA aanbod niet genoeg icm met Digitenne voor de NPO's? Of is het (ook) de partner die de comm. zenders niet kan missen?

 

Ik bedank nog voor de tip van Quest op 28,2 graden oost! Ik zag op Quest red toevallig say yes to the dress, dat is dan weer 50% van de tijd gecodeerde TLC content.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ook het Discovery content is op verschillende FTA zenders terug te vinden, mits men een woord over de grens spreekt.

1 uur terug, OFDM zei:

Bij mij nog niet maar er komt een hele hoos aan.

Komen allemaal op de laatste dag, of een uur nadat Joyne de uitzendingen gestaakt heeft?🤐

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op Nashville TV is een infodia te zien.

De andere FTA-zenders wel nog te bekijken.

vlcsnap-2021-04-24-12h08m11s113.jpg

Edision Piccollo Benelux Edition
Cahors Big Bisat :13°E, 19,2°E, 23,5°E, 36°E, 39°E, 46°E, 52,5°E            Triax 88 cm: 7°E, 2°E

Triax 64 cm: 42°E   Triax 78 cm:  4°W  Maximum E-85:  28,2°E, 21,5°E, 16°E, 10°E, 5°E, 1°W, 5°W                                                                                                                                        Maximum E-85: 14°W, 22°W, 30°W       

Visiosat 90 cm: basis 7°W die draaibaar is van 70,5°E tot 45°W                            DVBT-TNT     DAB+

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, OFDM zei:

Voor de eigen schotel bezitters vraag ik mij al langer af waarom is het FTA aanbod niet genoeg icm met Digitenne

Als jij een CI of smartcard voor Digitenne voor mij kan regelen wordt ik meteen abonnee.

Mensen verschillen nu eenmaal.

Ik vraag mij dus af waarom jij het vreemd vindt dat schotel bezitters niet genoeg hebben aan het FTA aanbod?

aangepast door Satneef

ZGemma H7S met VU+ turbo SE,Mutant HD2400,ZGemma H.2H,Clarketech HD5100c,1 meter draaibare schotel (53 oost-30 west) OpenHDF 6.5,OpenATV

 

Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

33 minuten geleden, ceesv zei:

Ook het Discovery content is op verschillende FTA zenders terug te vinden, mits men een woord over de grens spreekt.

Komen allemaal op de laatste dag, of een uur nadat Joyne de uitzendingen gestaakt heeft?🤐

Ik ga natuurlijk een beetje van mijzelf uit en dan is Engels of Duits een uitstekend alternatief.

 

Ik mag niet hopen dat alles op de laatste dag komt. Het zit vooreerst vast op nieuwe contracten, pas daarna kan er gesleuteld worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jongens, dit heeft niets meer met het faillisement van Joyne te doen...

De kaarten zijn gelegd, Joyne is weg en blijft weg. Je krijgt als ex-Joyne klant een aanbod van Canal Digitaal of TVV. Aanbieding kun je op ingaan als je wil. Echter veel duurder en minder kanalen.. De mobiele recreanten zullen dit wellicht noodgedwongen doen.. De rest zal waarschijnlijk bedanken voor de 'eer'.

Op 1 juni a.s. gaan de EutelSat 9° kanalen off-line en is het hoofdstuk Joyne' afgesloten.

 

Speculeren met Digitenne (gesloten systeem) is alleen interessant voor NL recreatie.. Wellicht een deel Duitse recreanten..

 

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minuten geleden, Satneef zei:

Als jij een CI of smartcard voor Digitenne voor mij kan regelen wordt ik meteen abonnee.

Mensen verschillen nu eenmaal.

Ik vraag mij dus af waarom jij het vreemd vindt dat schotel bezitters niet genoeg hebben aan het FTA aanbod?

Digitenne helaas, er zijn ook geen privé CI's en smartcards meer. De DVB-T tijd was te mooi met 3 multistream smartcards voor 7,5 euro per maand.

 

Mijn beeld van satelliet TV is minimaal Astra 1, 2 en 3 zodat er de wereld aan FTA binnenkomt. Uiteraard is Engels en Duits dan noodzaak maar dat is toch een beetje inherent aan satelliet TV.

Link naar reactie
Delen op andere sites

zou wel spannend zijn als ze { we } allemaal overstappen op FTA haHA

minder influencers en meer reclame

op die Publiek rechtelijke zenders na met saaie programma's over echte mensen.

 

the Voice e.d. is toch hetgeen wat Mien Dobbelsteen wil zien.

 

In Assenza Di Te

Laura Pausini

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Echt niet.... Films en documentaires wil ik zien.... Die soap pulp en emo TV kan me gestolen worden....

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minuten geleden, Mimisiku zei:

Jongens, dit heeft niets meer met het faillisement van Joyne te doen...

De kaarten zijn gelegd, Joyne is weg en blijft weg. Je krijgt als ex-Joyne klant een aanbod van Canal Digitaal of TVV. Aanbieding kun je op ingaan als je wil. Echter veel duurder en minder kanalen.. De mobiele recreanten zullen dit wellicht noodgedwongen doen.. De rest zal waarschijnlijk bedanken voor de 'eer'.

Op 1 juni a.s. gaan de EutelSat 9° kanalen off-line en is het hoofdstuk Joyne' afgesloten.

 

Goed, on topic: We gaan het zien of 1 juni de uiteindelijke deadline blijkt te zijn want zoals ik het las is dat een gegarandeerde datum. De uiteindelijke zou nog niet vastgesteld zijn? Het is ook de vraag of alle zakelijke klanten op tijd klaar zullen zijn maar ik weet natuurlijk niet hoeveel een x percentage waard is om te verlengen. Het probleem met de CI einddatum is nog niet duidelijk maar ik geloof wel dat er toegang tot de systemen is.

aangepast door OFDM
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk niet dat CanalDigitaal ook maar iets garandeert. Bij 'veelgestelde vragen' staat deze opmerking:

 

"Ik heb geen beeld meer op mijn Joyne-abonnement, terwijl ik wel een abonnement of prepaid-maanden had. Kunnen jullie mijn beeld weer activeren?

 

Helaas kunnen we je hier niet bij helpen, met het faillissement van Joyne is alle toegang tot de systemen van Joyne afgesloten. Wij kunnen je daarom helaas niet voorzien van televisie. Om weer televisie te kijken adviseren we je om over te stappen naar Canal Digitaal. Je kan daarvoor gebruik maken van ons speciale aanbod. "

 

Geen beeld eind van de maand is dus pech. Niemand die dat oplost.

aangepast door zeeteefje
typo
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...