Ga naar inhoud


Joyne is failliet


Dreeke

Aanbevolen berichten

29 minuten geleden, Satwatcher zei:

Ik begrijp eigenlijk nog steeds de datum van februari 2022 nog niet. Volgens mij heeft Canal+ Luxembourg hier nog niets officieel over gezegd. Dus waar komt februari 2022 vandaan?

Dat verhaal komt van CD dealers die daarover bericht hebben gehad.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Klinkt logisch dat dealers hiervan eerder op de hoogte wordenj gebracht.

Een klant gaat nl de dealer aansprakelijk stellen als hij kort daarvoor nog een dure aanschaf heeft gedaan en het daarna niet meer werkt.

Wavefrontier T90, Vu+ Duo 4k SE (DVB-S2x/FBC & DVB-T2), Octagon SF4008 (2x DVB-S2x & 1x DVB-T2), Mut@nt HD51 (DVB-S2x & DVB-C), TBS6920 & TBS6925

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Uit een dealerbrief!

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden, Murdock zei:

Ze gaan dan overschakelen naar CAK8, net zoals nu al bij Telesat wordt gebruikt.

 

Zullen we daar maar CAK7 van maken, wat veel mensen niet realiseren is dat de provider boxen en CI+ modules al jaren in nagra mode werken. Het is gewoon de bestaande codering alleen wordt er straks authenticatie vereist en verplichte over-encryptie geactiveerd. 

 

Laatste keer dat ik checkte was Telesat gewoon te mappen, dus is seca mode nog steeds actief. 

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 19-4-2021 om 14:38, joker55 zei:

Waar ik een schurfthekel aan heb is bij engelstalige (amerikaanse) films dat eea wordt nagesynchroniseerd..   De bekende acteurs spreken opeens Duits.......niet aan te horen/zien, met als toppunt dirty Harry was opeens:  Der schumtziger Harry

Ik geef u zelfs 100% gelijk , maar euh .... ik heb dit zelfs bij in eender welke gedubte taal !!

 

Ik kijk enkel FTA !!

Jammer voor de abo's van Joyne TV !!

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uren geleden, Mimisiku zei:

Mocht de afschakeling van de Seca tunnel een feit zijn (en er geen oplossing komt) dan is het bye bye CDS en TVV... Liever niet dan met een module... Blijft Ziggo over in huis.. Kan de schotel van de muur....

...of laten hangen voor de vele Britse en Germaanse FTA-zenders...

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Quote

Aanpassingen televisie-aanbod

Canal+ Luxembourg heeft inmiddels aangegeven dat oude Joyne-klanten per mei 2021 door Canal+ Luxembourg (Canal Digitaal, resp. TV Vlaanderen) zullen worden gefactureerd en alleen zenders worden aangeboden die het bedrijf in zijn aanbod heeft. Dit zal betekenen dat zenders als Discovery, Eurosport1 en 2, TLC, Investigation Discovery Crime+Investigation, Dusk, Meiden van Holland en andere zenders die nu nog op de Eutelsat 9B uitzenden, mogelijk al per morgen (dinsdag 20 april 2021) van de Eutelsat 9B zullen verdwijnen.
...
...

Preview-kijken

Joyne werkt met preview-kijken. Kijktegoeden van Joyne zijn als gevolg van het faillissement vervallen, zo heeft Canal+ Luxembourg aan klanten duidelijk gemaakt.

Bron: Mediamagazine

Ik heb zowel een prepaid (Vlaams, 1 jaar) als een maandabonnement (Nederlands pakket) bij Joyne. Als ik deze informatie lees, krijg ik een factuur van CD voor mijn Joyne-abonnement (met minder zenders), maar kan wel naar mijn (Vlaams) tegoed fluiten? Saillant detail is dat ik ook nog een CD-abonnement heb lopen.

 

Het lijkt erop dat ik toch beter de (illegale) weg van IPTV had kunnen bewandelen... Dat is goedkoper, heeft een veel uitgebreider aanbod en is blijkbaar net zo betrouwbaar als de legale weg.

 

Misschien toch maar weer met hangende pootjes naar Ziggo, waar een extra CI-module € 2 per maand kost (ipv € 10 per module bij CD). Wel jammer van de Vlaamse zenders, heb bij onze zuiderburen toch wel wat leuke programma's aangetroffen. Zal morgen eens bellen om te kijken of er nog mogelijkheden zijn bij CD.

  • Bedankt 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 20-4-2021 om 08:53, OFDM zei:

Lees je dat uit de module?

Bij deze....

IMG_1391.JPG

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan zal CD toch een maand FTA moeten uitzenden op 9 oost als ze tot eind mei de zenders in de lucht willen houden. Ook niet heel spannend, geen consument die voor één maand zijn schotel naar 9 oost gaat draaien. Die paar satelliet gekken die standaard 9 oost ontvangen maakt niks uit voor de rechten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, maar dat duurde maximaal een paar dagen... Een hele maand gaan ze zeker niet zomaar toestaan.....

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 uren geleden, SimonLeBon zei:

 

Bron: Mediamagazine

 Wel jammer van de Vlaamse zenders, heb bij onze zuiderburen toch wel wat leuke programma's aangetroffen. Zal morgen eens bellen om te kijken of er nog mogelijkheden zijn bij CD.

CDS verwijst je graag naar hun dochteronderneming TV-Vlaanderen. Daar kun je gerust een nieuw abonnement afsluiten. M7-CAM701 module met ingebouwde kaart... Nadeel als je al een gelijke module hebt van Canal-Digitaal dan werkt dat weer niet simultaan ténzij je een Dreambox 9x0 of VU+Duo4K hebt (niet de SE!)

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Mimisiku zei:

Bij deze....

IMG_1391.JPG

Nou, het lijkt er 100% op:

 

Common Interface selector menu
Subscription Status
Name Start date - End date

•1   Zone 1010
 2      01 Apr 21 - 30 Apr 21 01020480
 3      01 Mar 21 - 31 Mar 21 01020480
 4   Preview 2
 5      07 Sep 20 - 12 Sep 20 010FFFFF
 6      01 Jan 90 - 01 Jan 90 010FFFFF

 

Ik heb dit issue doorgegeven incl. een paar kaartnummers. Dit wordt op de juiste plaats gecontroleerd op bovenstaande bevinding...

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...