Ga naar inhoud


SBS9 aangekondigd


Amager95

Aanbevolen berichten


  • Reacties 94
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Eigenlijk zouden ze jou voor straf de hele avond naar de publieken laten kijken. Je wordt er doodmoe van, al die zgn politiek correcte en ethisch verantwoorde programma's. Vooral na een zware werkdag is dat een leuke afsluiting.

ik begrijp die antipathie niet, op de satelliet zijn eigenlijk alleen maar commerciële zenders, en zijn die van ons dan werkelijk slechter?

 

Als ik een film wil zien kijk ik naar de MBC´s of Dubai One. Wil ik iets serieus of goeds zien kijk ik naar ARD/ZDF. Die zitten hier op de kabel en als over een paar weken mijn schotels weer staan, kijk ik via satelliet. ARD/ZDF komen hier prima via de Hotbird door.

Soms haal ik een DVD of BlueRay bij de videotheek om de hoek. Of als ik wil, worden ze thuis gebracht binnen 15 minuten.

Misschien als ik één dezer dagen in een goede bui ben, sluit ik een abbo af bij OSN/10Sports. NL TV, commercieel of NPO, mis ik echt niet. :D. Ik word hoorndol van de reklame. Die heb je op de MBC´s ook, maar lang niet zoveel.

De markt in NL is veel te klein voor zoveel commerciele meukzenders.

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier ook geen gemis aan, maar laat ze uitzenden niet in sd of hd, maar in UHD, dan hebben ze alleen al kijkers om te zien hoe UHD wel is.

Alhoewel, hebben we daar wel toestellen voor???? :confused:  :confused:  :cry:  :lol:

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

De markt in NL is veel te klein voor zoveel commerciele meukzenders.

Als dat zo is, verdwijnen ze tzt ook wel weer. A la Talpa.

Maar als ik naar Duitsland en Engeland kijk, hoeveel zenders hebben die wel niet. En na jaren zijn ze er nog steeds, of komen er zelfs nog bij.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze doen maar , vanaf volgend kijk ik terug enkel FTA TV , geen abo tv meer casa CM !!

Trouwens , herhaling , ik kijk al bijna geen TV meer !!

aangepast door cookie monster

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, heb toch vertrouwen in het management van RTL.

Die weten best wat goed voor ons is. ;)

 

 

Pardon??, sinds wanneer valt de SBS groep onder RTL?.

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik een film wil zien kijk ik naar de MBC´s of Dubai One. Wil ik iets serieus of goeds zien kijk ik naar ARD/ZDF. Die zitten hier op de kabel en als over een paar weken mijn schotels weer staan, kijk ik via satelliet. ARD/ZDF komen hier prima via de Hotbird door.

Soms haal ik een DVD of BlueRay bij de videotheek om de hoek. Of als ik wil, worden ze thuis gebracht binnen 15 minuten.

Misschien als ik één dezer dagen in een goede bui ben, sluit ik een abbo af bij OSN/10Sports. NL TV, commercieel of NPO, mis ik echt niet. :D. Ik word hoorndol van de reklame. Die heb je op de MBC´s ook, maar lang niet zoveel.

De markt in NL is veel te klein voor zoveel commerciele meukzenders.

 

 

Hoe kan jij nu oordelen over o.a. de NPO, je kunt het niet eens ontvangen.

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eigenlijk zouden ze jou voor straf de hele avond naar de publieken laten kijken. Je wordt er doodmoe van, al die zgn politiek correcte en ethisch verantwoorde programma's. Vooral na een zware werkdag is dat een leuke afsluiting.

ik begrijp die antipathie niet, op de satelliet zijn eigenlijk alleen maar commerciële zenders, en zijn die van ons dan werkelijk slechter?

 

Je zou beter wél eens kijken, door dat je kijkt naar al die opgeleukte programma's van o.a. RTL 4, stomp je af.

 

Als NL de programma's, Een Vandaag, Nieuwsuur, etc., van de NPO, eens wat meer zou bekijken wordt men wat politiek bewuster en zaten jullie nu niet met dit afbraak kabinet.

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Laat mij lekker kijken naar al het commerciël en mij lekker afstompen dan na een dag van hard werken. De NPO lekker ophemelen is ook geen probleem mag een ieder weten maar zodra je hier begint over dat je toch liever commerciël kijkt voor de nodige ontspanning die blijkbaar de NPO niet zo bied ben je afgestompt en moet je je bijna schamen omdat je RTL kijkt...

Vu Duo +
Wavefrontier T-90

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als NL de programma's, Een Vandaag, Nieuwsuur, etc., van de NPO, eens wat meer zou bekijken wordt men wat politiek bewuster en zaten jullie nu niet met dit afbraak kabinet.

Ben blij dat de PO die (veronderstelde) machtpositie kwijt is.

Wat je zegt is in ieder geval  een onbewezen stelling.Ook een politieke, maar daar zouden we het niet over hebben. 

Commerciële zenders zijn meestal entertainmentzenders. Daar is m.i. niks mis mee. Voor elk wat wils.

aangepast door Eduard07

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan zou ik als belg nog liever naar de vrt kijken. er beweren hier dat je na een avond kijken wel .. bent.Maar als ik dan eens noodgedwongen naar een commerciële zender kijkt, dan ben ik na 40 minuten blij, dat ik dit gebouw mag verlaten.

Want iedere 10 minuten hetzelfde horen, daar wordt je pas doornhol van!

Ik mijd zelf bezoeken aan personen, die gans de dag hun tv op commerciëlen hebben staan. Na een uur, wordt je rijp voor...

Maar ja, voor mij mogen er elvendertig commerciële zenders zijn, echter jammer dat we "verplicht" zijn om voor die meuk mee te betalen  :mad:

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik een film wil zien kijk ik naar de MBC´s of Dubai One. Wil ik iets serieus of goeds zien kijk ik naar ARD/ZDF. Die zitten hier op de kabel en als over een paar weken mijn schotels weer staan, kijk ik via satelliet. ARD/ZDF komen hier prima via de Hotbird door.

Soms haal ik een DVD of BlueRay bij de videotheek om de hoek. Of als ik wil, worden ze thuis gebracht binnen 15 minuten.

Misschien als ik één dezer dagen in een goede bui ben, sluit ik een abbo af bij OSN/10Sports. NL TV, commercieel of NPO, mis ik echt niet. :D. Ik word hoorndol van de reklame. Die heb je op de MBC´s ook, maar lang niet zoveel.

De markt in NL is veel te klein voor zoveel commerciele meukzenders.

 

Dat ben ik voor de volle 100% met je eens. Alleen vind ik wel dat de kwaliteit van ARD en ZDF met de jaren toch wel behoorlijk achteruit gekard is. Natuurlijk kan dat bij jou in Dubai niet maar ik stem tegenwoordig veel vaker af op met name de WDR, Arte, Phoenix en ZDF Info. Zenders zonder al die soaps en schandaalnieuwsrommel zoals "Brisant" etc. En ook zonder reclame tussen 17:30-20:00 zoals bij ARD en ZDF hoewel dat laatste natuurlijk al sinds mensenheugnis bij ARD en ZDF zo is.

speciale interesse: C-Band

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben blij dat de PO die (veronderstelde) machtpositie kwijt is.

Wat je zegt is in ieder geval  een onbewezen stelling.Ook een politieke, maar daar zouden we het niet over hebben. 

Commerciële zenders zijn meestal entertainmentzenders. Daar is m.i. niks mis mee. Voor elk wat wils.

 

Ga eens een paar jaartjes in de VS wonen. Dan zie je de gevolgen. De democratie is afgeschaft, het grote bedrijfsleven bepaalt welk nieuws je krijgt en welk nieuws niet. En hoe je gemanipuleerd wordt om de gekste dingen te denken. Toen ik er woonde werd door de media "bewezen" dat Nederland een communistisch land was. Weet je waarom? Omdat toenmalig senator Edward Kennedy het Britse NHS en het Nederlandse ziekenfondssysteem als voorbeeld noemde voor een goede gezondheidszorg voor elke Amerikaan (meer dan de helft van alle Amerikanen had het geld niet om zich tegen ziektekosten te verzekeren, ik heb ze dood zien liggen gaan in de gangen van Los Angeles County Hospital in Harbor City, op brancards met wielen eronder omdat niemand hen wilde helpen als ze niet verzekerd waren en ook geen dikke portemonnee hadden. En de meeste Amerikanen geloofden onmiddellijk dat het hebben van een ziekenfonds iets communistisch was en dus iets verschrikkelijks: dat dan de staat kon beslissen wie er mocht leven en wie er moest doodgaan. Wil je echt zulke media? Ik niet!

aangepast door paulvr

speciale interesse: C-Band

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...