Ga naar inhoud


SBS9 aangekondigd


Amager95

Aanbevolen berichten

Ik kijk de NPO enkel als er voetbal is :) Verder gewoon altijd de commercielen aan, jammer dat SBS9 de zoveelste vrouwen zender wordt, niet iets om naar uit te kijken dus. Want volgens mijn zijn NET5, TLC, FOXlife, RTL Lounge al op de vrouw gerichte zenders.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 94
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

 jammer dat SBS9 de zoveelste vrouwen zender wordt, niet iets om naar uit te kijken dus. Want volgens mijn zijn NET5, TLC, FOXlife, RTL Lounge al op de vrouw gerichte zenders.

De markt zal uitwijzen wie het bij het rechte eind heeft.

IK neem aan dat SBS argumenten heeft om deze stap te zetten, anders kunnen ze het geld beter in de andere zenders investeren.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Binnenkort RTL11 en SBS10.

Zo kunnen we wel doorgaan met het uitbreiden. Maar bij de kijkcijfers zie je dat naast RTL4 en SBS6 nauwelijks kijkers zijn.

 

Dus wat is het nut van al die toegevoegd zenders? Niets, niets en niets. Alleen maar teleshopping en homeshopping en vrouw in bikini en gesprekken met overleden personen in de nacht.

Dat noem ik een verarming en oplichting van de maatschappij.

 

Net5 zou een vrouwenzender worden, nu weer SBS9. Wat wordt het verschil?

Dat doet mij denken aan een bierbrouwerij. Die wilt ook zijn bier in elke plaats van Nederland in de winkel hebben. Niet omdat het verkoopt, maar alleen voor de naamsbekendheid te vergroten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

SBS 9 gaat vooral Amerikaanse series uitzenden zoals Gossip Girl, Vampire Diaries en Blue Blood. Reeksen waar op de reguliere zenders geen plek voor is. De zender heeft ook nog talloze films op de plank liggen die zijn meegekomen in de zogenaamde pakketverkoop. Wanneer een zender een A-film koopt, krijgt het daar andere, kwalitatief iets mindere films bij. Ook die krijgen een plaats op SBS 9.

Volgens televisiedirecteur Remco van Westerloo is SBS 9 al verzekerd van een goede plek op de afstandsbediening. Het ligt voor de hand dat dat nummer 9 is, de plek waar nu Net 5 zit.

Bron, zie: http://www.televizier.nl/nieuws/actualiteiten/sbs-lanceert-nieuwe-zender-sbs-9.4239654.lynkx
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

SBS 9 gaat vooral Amerikaanse series uitzenden zoals Gossip Girl, Vampire Diaries en Blue Blood. Reeksen waar op de reguliere zenders geen plek voor is. De zender heeft ook nog talloze films op de plank liggen die zijn meegekomen in de zogenaamde pakketverkoop. Wanneer een zender een A-film koopt, krijgt het daar andere, kwalitatief iets mindere films bij. Ook die krijgen een plaats op SBS 9.

 

Volgens televisiedirecteur Remco van Westerloo is SBS 9 al verzekerd van een goede plek op de afstandsbediening. Het ligt voor de hand dat dat nummer 9 is, de plek waar nu Net 5 zit.

 

Bron, zie: http://www.televizier.nl/nieuws/actualiteiten/sbs-lanceert-nieuwe-zender-sbs-9.4239654.lynkx

 

 

Wat mij betreft, ik had dit wel gedacht, nog meer Amerikaanse troep.

 

Het zou de commercielen goed doen eens goede Nederlandse series te maken en dat kunnen ze, als ze de overbodigheid van

die exstra RTL-en en SBS-en zouden schrappen.

Tel al de uren van die extra zenders, met alleen maar reclame en andere domme nachtprogramma's maar eens op,

dan is het aantal uren dat ze écht uitzenden miniem.

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Kan het niet in HD?

Visiosat Big Bisat (0.8W, 9, 13,19.2,23.5,28.2) 3 x Inverto quad, 2 x Alps quad, 1 x Venton rocket 2 x Disecq 1/8 1 x Diseqc 1/10

VU+ Ultimo 4k DVB-S FBC/DVB-C FBC,WD AV GP WD20EURS, 2TB @ Panasonic tx-50exw784 + Logitech Harmony 665
Qviart Lunix 4K @ Panasonic TX-L42E5 + Logitech Harmony 700

Ziggo start CI+

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...