Ga naar inhoud


BBC schrapt Top Gear na schorsing Jeremy Clarkson


Sprietje

Aanbevolen berichten

Schuld is een lelijk ding: niemand wil hem hebben ;)

 

Een ding is zeker, dit gaat de BBC enorm veel geld kosten. Dat blijft daar niet bij "een crew" immers het programma is goed voor 300 miljoen per jaar. Denk maar niet dat dit opgaat aan materiaal of gebankt wordt. Salariskosten blijven de grootste post in de bedrijfsvoering.

Ik vind het frappant dat zijn collega presentatoren hun medewerking aan het programma ook staken.

Er is hier echt veel meer aan de hand. Alleen die Clarkson is altijd haantje de voorste en heeft waarschijnlijk de woede van het drietal vertolkt over het feit dat er na een lange draaidag geen maaltijd geregeld was en ook niet meer te regelen viel.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 135
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

  • Moderator

niet te regelen is natuurlijk absurd, er zijn legio mogelijkheden om op culinair gebied aan je trekken te komen, en ook in de UK. De essentie van het voorval is dat er iemand verbaal mishandeld is en daarna nog eens fysiek. En dat je daarvoor je baan kwijt raakt vind ik niet meer dan terecht.

 

De inkomsten die hiermee verloren gaan zijn van ondergeschikt belang. Iemand op zijn bek timmeren en verbaal mishandelen kan en mag je niet door de vingers zien. Als jij en ik dat doen bij een collega of een manager staan we ook gewoon op straat, en dat is ook gewoon terecht.

 

Overigens zou het goed zijn dat het grote publiek nu ook een deze kant van Jeremy Clarkson heeft gezien en dat hij met een enorme rotvaart van dat voetstuk is gedonderd waar iedereen hem op plaatst en dat straks gewoon niemand meer naar zijn programma's zal kijken.

VU+ Duo2  met VTi  13 VU+ Uno met VTi  9.0.2

geen Canal Digitaal meer en geen Sparql iptv meer
Triax 78, astra 1,2,3, HB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Iemand bekend met de cultuur van de BBC?

 

Staatsomroep?

Ambtenaren?

Vakbondsregels?

 

Bijvoorbeeld,

Nee Mr.Clarkson, it is after 102200 hours, please return your request tomorrow after 09:00

 

Mr Clarkson vertolkte in zijn programma alles wat in de ogen van het BBC establishment not done was.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vrees dat de eerste tijd er zelfs meer mensen naar zijn programma's gaan kijken.

 

De mens is zo vreselijk nieuwsgierig van natuur dat ze niets wensen te missen en hopen natuurlijk allemaal op een primeurtje voor bij de borrelpraat.

 

Wat ik mij afvraag: Als een bedrijf iemand er maar zo zonder pardon uitzet: schofferen van collega en een rake klap....

Waarom krijgt die iemand dan direct een baan aangeboden door 2 collega bedrijven?

 

Juist.... geld geld geld geld!

 

Dan kun je wel principieel zijn maar de schoorsteen moet ook roken.

 

Het is en blijf een principekwestie maar financieel een enorm onverstandig besluit: het kost meer dan het ooit oplevert!

aangepast door theparasol
Link naar reactie
Delen op andere sites

Iemand bekend met de cultuur van de BBC?

 

Staatsomroep?

Ambtenaren?

Vakbondsregels?

 

Bijvoorbeeld,

Nee Mr.Clarkson, it is after 102200 hours, please return your request tomorrow after 09:00

 

Mr Clarkson vertolkte in zijn programma alles wat in de ogen van het BBC establishment not done was.

Jij bent nu ook maar voor de vuist weg aan het invullen zonder dat je erbij was.

Maar de BBC heeft een flinke tik op de vingers gehad door de zaak Jimmy Savile, en deze (re)actie zal hier zeker niet ,los van staan, schat ik.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Deze man is geknipt voor een commerciële zender, had allang moeten overstappen.

BBC heeft het lijntje veel te lang getrokken, als ITV hem maar van genoeg voedsel voorziet, dan kan het beginnen.

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik weet niet of adverteerders wel zo'n man kunnen waarderen.

 

hij beledigt ook mensen dit weer hun klanten zijn, en die kunnen dan wel eens weglopen.

 

Of hij dus wel zo welkom is bij ITV of Cahnnel 4 is maar de vraag.

Net als voor Sky die met de afluisterkwestie zitten en inbreken op voicemail van een vermoord meisje van een aantal jaren geleden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

ja op bbc three zijn meestal de episodes te zien die een tijdje geleden al eens zijn uitgezonden op BBC 1 of 2.

VU+ Duo2  met VTi  13 VU+ Uno met VTi  9.0.2

geen Canal Digitaal meer en geen Sparql iptv meer
Triax 78, astra 1,2,3, HB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alles loopt gewoon door;

 

  BBC Three
wo 08.04.2015 Top Gear
20:00 - 21:00 (60 min.)

imdb.png 1/6. Motoring show. Jeremy Clarkson celebrates the 50th birthday of the Jaguar E-type by driving a modern, half-a-million pound interpretation of this classic sports car. Also in HD.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...