Ga naar inhoud


Windows 10 released (Pop-up)


Penthe

Aanbevolen berichten

is niet om heen te draaien gewoon doen of geen windows 10 nemen

 

zo heb ik ook een apple account, mott

dan doen we dat gewoon

zou het ook gewoon doen bij windows

je kunt je niet weren tegen die verplichtingen en anders ga je niet met windows in zee

 

enkele vallen dan af...

Simply Wonderfull (new)

Kid Creole And The Coconuts

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

een microsoft id is niet verplicht, maar daar wordt je key natuurlijk wel opgeslagen. Wel zul je de update een keer moeten starten vanaf een geactiveerde windows 7 of 8. De inplace upgrade zal je nieuwe key in uefi zetten en daarna kan je gewoon een clean install doen. Clean installeren met een windows 7 of 8 key zal niet werken.

 

als je geen uefi hebt zul je met een tooltje even die key veilig moeten stellen. google even naar produkey om de gegenereerde key veilig te stellen.

VU+ Duo2  met VTi  13 VU+ Uno met VTi  9.0.2

geen Canal Digitaal meer en geen Sparql iptv meer
Triax 78, astra 1,2,3, HB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb hem er op staan, nieuwe laptop binnen gekregen en meteen van W8 naar W10 gegaan, net klaar met installeren, nu spelen...

You can hate me. You can go out there and say anything you want about me, but you will love me later because I told you the truth.

The truth is still the truth even if no one believes it. A lie is still a lie, even if everyone believes it.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het werkt al meer op zun W7 qua uiterlijk, W8 vond ik al wat minder om mee te werken

You can hate me. You can go out there and say anything you want about me, but you will love me later because I told you the truth.

The truth is still the truth even if no one believes it. A lie is still a lie, even if everyone believes it.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Even een vraag over de update van WIN7 -> WIN10.

 

Ben na enkele maanden gestoeid te hebben met Windows 10 Preview vanmiddag begonnen om mijn 8 jaar oude Acer laptop met SSD en Windows 7 te updaten naar Windows 10, deze loopt nu nog (downloaden).

Voordien heb ik met Acronis TIH een Image Back-up gemaakt.

Dus geen verse installatie maar een echte update.

 

Ik begrijp nu dat als deze update gereed is ik de Product Key van Windows 10 d.m.v. Produkey veilig moet stellen en ik begrijp eveneens dat als ik later deze key weer kan gebruiken als ik Windows 10 vanaf scratch opnieuw wil installeren, correct?

 

Als ik van deze Windows 10 update nu ook een Image Back-up maak kan ik dan de Windows 7 Image Back-up weer naar de laptop met daarop Windows 10 terugzetten?

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag W10 Pro op 3 pc`s geïnstalleerd en net zoals bij W8.1 Pro draaien ze allemaal vlekkeloos, met geen van drieën waren er problemen.

Ik merk geen snelheidswinst, dit had ik wel bij de overgang van W7 naar W8.

Wel moet je even goed in het systeem duiken om je privacy beter te beschermen, want een hoop geïnstalleerde of eventueel te installeren apps maken gretig gebruik van je gegevens.

Wil je dat niet, dan even diverse zaken op uit zetten.....

Met vriendelijke groet, Leo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op mijn testlaptop, waar windows 10 technical preview staat, is geupdate naar windows 10. Tot nu toe weinig problemen, maar op mijn meest gebruikte computers wacht ik nog even. Niet dat ik alles wantrouw,maar testen op een computer, die je niet echt nodig hebt, vindt ik uitstekend.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Moet het even op de iPad doen, maar je kunt je startpagina makkelijk zelf instellen. Werkt ongeveer gelijk als Chrome. http://www.thewindowsclub.com/set-multiple-homepages-in-edge-browser

 

Waarschijnlijk heb je er geen SSD in zitten, maar dan ga je echt verschil merken t.o.v. Windows 7, vooral met opstarten. Binnen 10-15 seconden kun je aan de gang en dat is een factor 2 sneller dan met Windows 7

 

Het is hier in Italië nog steeds 26 graden :)

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

UIteindelijk ook mijn computer voorzien van Windows 10 maar die heeft door het taal gedoe alles in een windows.old map gekwakt waardoor ik eigenlijk nu alles overnieuw moet installeren, 1 ding is zeker alles is nu voledig in het Engels. Zo en nu al mijn software weer terug zetten het zei zo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Mijn computer is verstandiger.

Ik zie bij Windows update wel de uitnodiging om te updaten, maar erop klikken heeft geen enkele reactie tot gevolg.

Typisch geval van "Computer says NO"

Ik wacht wel een half jaar, misschien dat ze tegen die tijd hun zaakjes voor elkaar hebben en andere software producenten er passende drivers voor beschikbaar hebben.

Win 10.jpg

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier zijn er nogal wat problemen met de activatie na de installatie, wat moeten we nu daarmee

 

De oplossing zou kunnen zijn gewoon de computer paar uur aan laten, dan zou het zich moten voltrekken

aangepast door Tripleboy

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn computer is verstandiger.

Ik zie bij Windows update wel de uitnodiging om te updaten, maar erop klikken heeft geen enkele reactie tot gevolg.

Typisch geval van "Computer says NO"

Ik wacht wel een half jaar, misschien dat ze tegen die tijd hun zaakjes voor elkaar hebben en andere software producenten er passende drivers voor beschikbaar hebben.

Komt omdat een update van Windows 10 niet kan worden geinstalleerd, met de simpelste dingen is totaal geen rekening gehouden. Kan trouwens met windows geen jpg foto´s openen of een dvd afspelen voor dat moet je zelf maar uitzoeken wat je er op gaat zetten. Daarnaast ziet het er oerlelijk uit. Maargoed het draait en dat is ook het enige wat ik er nu op het moment over kwijt kan :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier zijn er nogal wat problemen met de activatie na de installatie, wat moeten we nu daarmee

 

De oplossing zou kunnen zijn gewoon de computer paar uur aan laten, dan zou het zich moten voltrekken

Activatie zou automatish moeten verlopen dus daar heb ik verders nog niet naar gekeken, ben meer bezig al mijn software terug te installeren wat een tijd werk in beslag gaat nemen waar ik dus met een upgrade totaal niet op gerekend heb, upgrade duurde trouwens bijna 3 uur wat het bleef maar zoeken naar updates op mijn nogal trage internet verbinding.

Link naar reactie
Delen op andere sites

JPG foto's tonen werkt, net als andere formaten. Wil je de Windows 10 foto app niet gebruiken dan kies je gewoon het aloude Windows photo viewer zoals die ook al in vorige Windows versies aanwezig was.

 

DVD afspelen gaat inderdaad niet met de mediaspeler, maar dat ging in Windows 8 en 8.1 ook al niet meer.

Trouwens de eerdere Windows versies konden dat ook niet zonder de installatie van extra codecs,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...