Ga naar inhoud


Weer een nieuwe CI-module voor M7


Sprietje

Aanbevolen berichten

En zelfs als er zo'n wet zou bestaan, dan moet je hem ook nog zien af te dwingen.

Wat als CD of TVV dan zegt dat je decoder nog altijd werkt, alleen een paar zenders krijg je niet open.

En die paar zenders worden er dan druppelsgewijs steeds meer.

VU+ Duo 4K (originele versie, niet SE!) met VTI v. 15.0.0.2

Link naar reactie
Delen op andere sites


En zelfs als er zo een wet is... 5 jaar vind ik heel erg kort. Als ik iets koop moet het altijd veel langer blijven werken...

Ik denk dat het verstandiger is om volledig af te zien van kijken naar de gecodeerde zenders... Op de Duitse TV zie ik in principe gewoon alles wat ik zien wil en het is ongecodeerd.  Ik ben er blij mee.

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

......In België, is er eigenlijk een wet, dat verkochte producten 5 jaar ondersteund moet worden, en aangezien die witte module nog verkocht is, zou je denken, dat we nog goed zitten tot 2020? :confused:

Wie zijn hoofd doet er dan pijn? :confused:

Volgens mij bestaat er geen wet die expliciet 5 jaar ondersteuning beloofd maar bedoel jij de garantie & Non-Conformiteit welke globaal hierop neerkomt...

 

Een garantie of een garantie perdiode is dus vrij duidelijk. Stopt het product binnen deze periode met normaal functioneren, dan repareert of vervangt de verkoper het product gratis.

 

Echter... geheel buiten enige beloofde garantie, heeft u als consument het recht dat het gekochte product gedurende de normale levensduur, gewoon blijft functioneren. Zo mag men van een wasmachine gewoon verwachten dat deze zo'n 10 jaar meegaat/functioneert. Gaat deze na 2 of 3 jaar stuk, dan kunt u gewoon terug naar verkoper, ongeacht de beloofde garantie.

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er zou een wet zijn die 10 jaar verplichting oplegt aan Fabrikanten, dit in verband met veiligheid, constructiefouten, levering van onderdelen en dergelijke.

 

Dit was bij mijn tijd bij Yamaha toch meermaals duidelijk gemaakt.

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Die modulen zullen nog wel doen waar ze voor gemaakt zijn, seca decoderen.
Alleen worden de zenders ondertussen niet meer volgens dat protocol gecodeerd.
Canaldigitaal ruit oude cd ci modulen om, dus daar is niet over te klagen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Viaccess Orca staat tegenwoordig bekend om de goede beveiliging van aangeboden content. Beveiliging wordt voor aanbieders steeds belangrijker nu jaarlijks tientallen miljoenen euro’s aan inkomstenderving door illegaal kijken wegvloeien. De belangrijkste inkomstenderving vindt door cardsharing plaats. Hierbij wordt het abonnement via internet door meerdere personen gedeeld. Vooral criminele organisaties houden zich met commerciële exploitatie van cardsharing bezig. Viaccess Orca kent als coderingsnorm mogelijkheden om cardsharing te bemoeilijken.

aangepast door kiekiek
Link naar reactie
Delen op andere sites

Er ligt nog wat hardware in het magazijn van M7. Die moest nog even snel verkocht worden.

Nu het toch al bekend is dat de M7 apparatuur straks niet meer bruikbaar is wordt het gratis weggeven of bijna gratis.

Klanten worden blij gemaakt met een doode mus...

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien is het niet meer zo erg als Canal Digitaal wordt overgenomen door Sky, als ik naar het aanbod in het VK, Duitsland en Italië kijk. Zijn we tenminste van het gegoochel af met hardware.

Groet, André

apparatuur: Gigablue Quad 4K, UE 4K, IP 4K, Octagon sf8008

ontvangst via een Big Bisat, Sky Stream UK, kabel en antenne

smartcards: Sky UK FTV en Fransat image: OpenATV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Laat ze maar om de haverklap veranderen , als de klanten het beu worden .... 

Ik hou het bij FTA met een draaibare wok :)

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...