Ga naar inhoud


Waarom moet Film1 zwaar gecodeerd worden?


Kabeltje87

Aanbevolen berichten

Probleem is op het internet kun je vrijwel direct de laatste films downloaden, en op services als netflix tegen notabene een maandelijkse betaling mag je ellen lang afwachten.

 

Mensen hebben geen geduld dus ze laten wachten is totaal geen oplossing, bied de content per direct betaald aan in de bios of in huis en de cijfers zullen per direct veranderen. Dat snappen die domme Amerikanen niet dus blijft het maar aanmodderen met zogenaamde rechten.

aangepast door Penthe
Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik vraag mij af waarom Film1 zwaar zou moeten gecodeerd worden.

Alsof iemand de films zou opnemen en in deze illegaal in de handel zou brengen?  Mijns inziens zijn deze allemaal al illegaal te downloaden.

En daar sla je de spijker op zijn kop: illegaal.

Er zijn mensen die een auto kopen. Belachelijk natuurlijk als je weet dat je er ook een kan stelen.

Life is bitter.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja daar zullen de bioscopen blij mee zijn! en dan wordt je abonnement wel iets duurder

Bij direct betaald aanbod kan men dan kiezen om het thuis te bekijken of in de bios, ik zelf bijv. vind de bios maar niks ik wordt altijd gestoord door andere mensen daar, tegen elkaar praten en lachen waar helemaal niet om gelachen kan worden noem het maar op. Ik zit dus liever op de bank voor de TV met een lekker biertje en een snack. De bios zal nooit wat aan mij verdienen.

 

Geef de boel gewoon per direct vrij als het uitkomt bios of pay per view, dan kunnen mensen kiezen en kunnen abo gelden juist omlaag omdat het aanbod op de reguliere zenders dan al verouderd is. Iedereen blij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu proberen ze series en bepaalde films overal tegelijkertijd uit te zenden. Vroeger eerst in America, later in Europa.

Maar tegen die tijd hadden er een groot deel het al gezien. Europese anbieders hadden dan weinig kijkers en opbrengsten.

Laat films en andere per direct beschikbaar maken op bioscoop en pay per view. Want bioscoop is te duur voor wat het is.

Thuis neem je zelf iets uit de frigo, en daat betaal je, je blauw.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

En daar sla je de spijker op zijn kop: illegaal.

Er zijn mensen die een auto kopen. Belachelijk natuurlijk als je weet dat je er ook een kan stelen.

Het juiste vergelijk is: iemand bied gratis een wagen aan die iedereen mag gebruiken, de gebruikers stelen de wagen niet. Hoe die vrijgevige man eraan komt is een ander verhaal.

 

Die arme filmindustrie toch, zoveel medelijden moet je er niet mee hebben. berichtje van vandaag: http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/cultuur%2Ben%2Bmedia/film/1.2537892

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Het juiste vergelijk is: iemand bied gratis een wagen aan die iedereen mag gebruiken, de gebruikers stelen de wagen niet. Hoe die vrijgevige man eraan komt is een ander verhaal.

 

 

Daar is een ander woord en artikel uit het strafrecht op van toepassing...

 

Heling van gestolen goed.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...